quote:Gordon heeft de ware gevonden
Zanger Gordon weet zeker dat hij in zijn nieuwe vlam de ware heeft gevonden. “Ik mag het misschien niet hardop zeggen. Maar hij is zo bijzonder. Het is anders dan alle andere relaties die ik heb gehad.” Gordon leerde hem een maand geleden kennen en is helemaal verliefd.
“We hebben zo’n klik met elkaar. Ook qua afkomst. Hij komt gewoon uit een normaal gezin uit Den Haag, ik kom uit Amsterdam-Noord. We zijn alle twee schoffies, van die boefjes. Dat past gewoon bij elkaar”, aldus Gordon.
dat is waar. Patty binnenkort weer toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
...maar hij is in ieder geval niet 4 keer getrouwd
Heb 'm gevonden!quote:
quote:We zijn alle twee schoffies, van die boefjes.
wat een overeenkomst!quote:We hebben zo’n klik met elkaar. Ook qua afkomst. Hij komt gewoon uit een normaal gezin uit Den Haag, ik kom uit Amsterdam-Noord.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden!
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit als een blijvertje.
Gordon is een beetje kwistig geweest met zijn oogpotloodquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden!
[ afbeelding ]
En met de champagnequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Gordon is een beetje kwistig geweest met zijn oogpotlood
Nee joh, dat was nog van de vakantie. Griekenland, waar andersquote:
quote:di 22 jul 2008, 20:20 Gordon onderbreekt vakantie voor de liefde! van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon kon toch niet meer van de zon genieten op het Griekse eiland Mykonos zonder zijn nieuwe liefde.
Die moest eerder vanuit het vakantieadres terugkeren naar Nederland. Eenmaal alleen achtergebleven bleek Gordon het maar ongezellig te vinden en wilde hij terug naar Nederland om bij zijn nieuwe vlam te zijn.
Helaas zaten de vluchten vanuit Mykonos vol en moest Gorden eerst met de boot naar Athene voordat hij naar Nederland kon vliegen en hem weer in zijn armen kon sluiten, zo meldt Shownieuws.
Je moet er wel wat voor de liefde overhebben...
voor drie wekenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:22 schreef Ole het volgende:
Maar hij is helemaal stralend flieft! Kijk maar
http://www.dag.nl/1089569(...)er-nieuwe-liefde.htm
Dit dus. Ik snap ook niet dat ie zelf niet ziet dat ie steeds dezelfde types uitzoekt, waar het golddiggerschap vanaf straalt?! Altijd veel te jonge neukdieren en niemand die je voorstelt met wie hij het op de langere termijn leuk kan hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb altijd een beetje het idee dat ie van die uitzuigers uitzoekt. Dat ie denkt dat ie er nog wat van kan maken, maar dat ie toch altijd met lege handen achter blijft. Dat vind ik eigenlijk na verhaal nummer 100 over de ware liefde oprecht best sneu voor hem.
Geen idee of deze vent ook zo is hoor, dat lees ik over een paar weken vast wel weer in de Prive of niet.
Klopt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:14 schreef roepdeman het volgende:
volgens mij is hij buiten de spotlights namelijk een heel aardig iemand.
Daarom! Goor, als je dit leest mag je me bellen, zoek ik een leuke man voor je. Voor kratis!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap ook niet dat ie zelf niet ziet dat ie steeds dezelfde types uitzoekt, waar het golddiggerschap vanaf straalt?! Altijd veel te jonge neukdieren en niemand die je voorstelt met wie hij het op de langere termijn leuk kan hebben.
Nou he?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef Malahide het volgende:
Oh, wat een heerlijk onzinnige discussie![]()
. Maar ik gun iedereen de liefde van zijn leven hoor, zo ook Gordon! Hij zou overigens toch overstappen op de vrouwen als hij weer gedumpt zou worden?
Omdat hij zich er voor de volle 100% op stort, omdat hij zo graag WIL dat het De Ware is.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef Lovechild het volgende:
Waarom toch altijd gelijk roepen dat het de ware is?
Zeg toch gewoon: "Nieuw vriendje, we hebben het leuk samen, we zien wel waar het schip strandt."
Ja duh, dat snap ik ook! En ik geef hem geen ongelijk. Maar roep het niet steeds zo hard dat het in de pers komt. Dus: stort je er voor de volle 100% op, maar zég dat je wel kijkt waar het schip strandtquote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij zich er voor de volle 100% op stort, omdat hij zo graag WIL dat het De Ware is.
Hij wil niet zien waar het schip strandt, hij wil dat het schip nu eens blijft varen
Ik word ook altijd een beetje verdrietig van mensen die elk moment recht in de camera kijken als ze plezier horen te hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
een gold digger, dat zie je zo
Attention whorequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden!
[ afbeelding ]
Zelfs Paris Hilton zegt dat, tegenwoordigquote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef Lovechild het volgende:
Zeg toch gewoon: "Nieuw vriendje, we hebben het leuk samen, we zien wel waar het schip strandt."
Volgens de Telegraaf moest hij een romeinse generaal voorstellen. Dat in combinatie met een strandtent tot Ibizatent om laten bouwen kan ik niet helemaal aan elkaar linken, maar het zal vast iets met elkaar te maken hebben gehadquote:Op maandag 28 juli 2008 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs Paris Hilton zegt dat, tegenwoordig![]()
Was het een piratenfeestje (afgaand op de outfit), of brengt Gordon altijd zo amateuristisch z'n make-up aan?
Bedoel je niet Filemon?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Attention whore
Op deze foto lijkt hij heel erg een beetje op die BNN jongen (Dennis?)
[ afbeelding ]
Kijk hier maar SHO / Wie heeft er weleens een relatie gehad met een BN er ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik denk dat dit hem ook niet gaat worden...
Als Gordon nog steeds op de markt had gestaan dan was hij een complete nobody geweest in de gayscene. Ik weet nog een keer dat Gordon bij mij en wat vrienden in de buurt stond te dansen 5 jaar geleden ofzo in Den Bosch op een gayfeest (hij was met die zwarte nicht die altijd met zijn pumps in de kut van Patty Brard zat te wroeten) en toen rende iedereen gillend weg.:)
Nu werpen ze zich aan hem op omdat hij geld heeft en bekend is....ik denk ook wel dat het een soort van stilzwijgende goedkeuring is.
Hij denkt : je bent dik, lelijk maar je bent wel bekend
Gordon denkt: Je bent mooi, geil, maar je doet het toch alleen maar met me omdat ik bekend ben.
...en geloof me veel mensen willen neuken met iemand die bekend is..alsof het ze een status ontleend. Zo date een vriend van mij met een acteur uit gtst...en het 1e wat ik te horen kreeg was "ik date met een bekende nederlander"
Juan huppelepup. Sukkeltje is dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:08 schreef LoveProfusion het volgende:
(hij was met die zwarte nicht die altijd met zijn pumps in de kut van Patty Brard zat te wroeten) en toen rende iedereen gillend weg.:)
Mijn God kan het gayer???quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden!
[ afbeelding ]
Gordon vierde zijn veertigste verjaardag onlangs.. vandaar de verkleed party in een romeins ! Hij gaf een grote feest.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf moest hij een romeinse generaal voorstellen. Dat in combinatie met een strandtent tot Ibizatent om laten bouwen kan ik niet helemaal aan elkaar linken, maar het zal vast iets met elkaar te maken hebben gehad.
Wat deed hij achter Gordon, Ole?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:07 schreef Ole het volgende:
Ik heb hem gister gezien, hij stond achter Gordon op de boot.
(bij de Gay-pride)
getverdemmequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn portemonnee uit zijn kontzak graaien.
Nou, dat idee had ik bij Saddam Hussein misschien nog net, maar Gordon?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Het lijkt mij een heel lieve man en die grote bek is volgens mij maar schijn. Gun hem daarom echt de liefde van zijn leven.
Ik ook weer hoor, weer kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:55 schreef Greys het volgende:
Van de week was de herhaling van Geer & Goor over de vloer in CenterParcs.
Ik kon het niet helpen, maar tot groot afgrijzen van Heer Greys heb ik gewoon weer zitten kijken en mee zitten gieren. Vooral toen Geer naast hem in bed lag, half over hem heen boog in het donker en zei "Ja, nou, ik loop er al een tijdje mee rond en ik wil je wat vertellen. Ik denk dat nu het moment is om het te zeggen".
En dat Goor toen heel angstig keek en Geer riep "Je schrok he!!!?????"![]()
Het topic over Geer en Goor is oud. Dus dan maar hier (of toch daar?? ik hoor het wel)quote:Gerard Joling en Gordon in Over de Vloer: de film?
door Dunya Diercks
AMSTERDAM - Laat Gerard Joling maar schuiven. Op 6 en 7 september zal de 48-jarige zanger/presentator schitteren in twee – waarschijnlijk hysterische – buitenluchtconcerten én hij is komende herfst niet van de buis te slaan. Bovendien lijkt er sprake van een revival van Over de Vloer met ’valse zuster’ Gordon. „We hebben een aanbod gekregen voor Over de Vloer: de film! Misschien is dit wel te hoog gegrepen, maar ik denk er serieus over na. Het zou natuurlijk té grappig zijn!”
Gerard heeft Xander de Buisonjé, Jeroen van der Boom, Dolly Dots en Wolter Kroes uitgenodigd, vertelt de zanger vanuit een heuse jacuzzi.
Wolter Kroes: „Ik zal wel een beetje de stijl van Geer aannemen, want het is toch zijn feestje. Ik ga met zijn styliste praten. Want een beetje hysterisch mag wel. Alleen geen veren.”
Ook ’zussie’ Gordon is van de partij. „Hij was direct enthousiast toen ik hem vroeg. En heel verbaasd dat ik hem erbij wilde. We zullen een duet zingen, want we klinken zo goed samen. Het sprak eigenlijk vanzelf dat hij mee zou doen. Als we straks misschien ook die film gaan doen, kom ik helemaal nooit meer van hem af, haha!”
Gerard heeft veel zin in zijn nieuwe concerten. „Mijn entree zal legendarisch worden. Het moet een verrassing blijven, maar het heeft met hoogwerk te maken. Geen bungee jump of zo, dat durf ik niet. Zul je net zien dat uitgerekend ik weer een elastiek heb dat het niet houdt.”
Gordon.. je ogen... wat doe jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden!
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:05 schreef Vivi het volgende:
Geer kan ik niet zo warm voor lopen eigenlijk ...
Ik vind hem eerst ook leuk, maar ik heb hem een keer ontmoet en geobserveerd in zijn natuurlijke habitat (lees; een roséparty hier in Hermitage) en ik vind hem echt een kwal, zóóó arrogantquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet?
Als die begint te lachen liggen wij in een deuk!![]()
Whoehoehoehoe....
Oh, dat is minder ja...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind hem eerst ook leuk, maar ik heb hem een keer ontmoet en geobserveerd in zijn natuurlijke habitat (lees; een roséparty hier in Hermitage) en ik vind hem echt een kwal, zóóó arrogant.
Kan jij 'm ook nadoen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:34 schreef Greys het volgende:Ja inderdaad, dat astmatische hijgerige lachje, dat steevast eindigt in Woehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan kan ik gewoon niet NIET meelachen
Nu wel een goede foto:quote:Gerard Joling twijfelt aan nieuwe liefde Gordon
6 augustus 2008, Woensdag
Gerard Joling heeft openlijk zijn twijfels uitgesproken over de nieuwe relatie tussen Gordon en zijn nieuwe liefde. "Ik hoop dat hij het lang volhoudt, maar ik houd mijn hart vast", aldus de openhartige zanger. Joling vindt het onverstandig dat zijn vriend en collega de wereld onmiddellijk op de hoogte heeft gebracht van zijn liefde voor het fotomodel. "Ik vind het heel shabby als er om de twee maanden een nieuw typje voorbijkomt."
De 40-jarige Gordon, die wel vaker roept de liefde van zijn leven te hebben gevonden, leerde het Haagse model ruim een maand geleden kennen en noemt hem 'de ware'. "Dit is hem absoluut", joelde hij eerder. "Ik mag het misschien niet hardop zeggen, maar hij is zo bijzonder. Het is anders dan alle andere relaties die ik heb gehad."
Ondanks het feit dat Joling vaak open is naar de pers zijn er bepaalde zaken in zijn privéleven welke hij liever privé houdt. "Ik ben niet zo'n jongen die gelijk alle bladen belt als ik een nieuw vriendje heb", aldus de zanger en entertainer. "Ik zit ook niet stil, maar ik denk dat het niet handig is om dat te doen. Op een enkel vriendje na heb ik het best bescheiden gehouden."
Nee!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
Schaam jij je dan soms ook een ietsiepietsie dat je om die platte onderbroekenlol zo moet lachen?
van mij maggie m houden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:24 schreef Ole het volgende:
oh noesssss
en straks gaat hij weer terug naar de dames![]()
Hé, dat is Nathalie van Idols naast Gordon op de foto! Ik vroeg me al af of die nog leefde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef Ole het volgende:
O jee, als dit maar goed gaat!![]()
[..]
Nu wel een goede foto:
[ afbeelding ]
o ik dacht dat dat de één of andere travestiet wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, dat is Nathalie van Idols naast Gordon op de foto! Ik vroeg me al af of die nog leefde.
Bron: Rioolkrant Telegraafquote:Gordon gaat samenwonen
AMSTERDAM - Zanger Gordon (40) is al drie maanden in de wolken met zijn nieuwe vriend, en neemt de volgende stap.
Het gelukkige stel gaat samenwonen in Gordon's huis in Blaricum.
Gordon is zielsgelukkig: "Hij is de liefste man die ik ooit heb ontmoet en die ik nooit meer wil missen."
Hij houdt overigens wel zijn huis in Den Haag aan. Gordon: „Het was omslachtig om telkens heen en weer te reizen.”
De zanger ontmoette, na een reeks teleurstellingen in de liefde, zijn nieuwe partner eind juni. De twee liepen elkaar in Den Haag tegen het lijf en het was meteen raak. Zo sprak hij tijdens zijn veertigste verjaardag een paar dagen later al: ,,Veel mensen zullen ook niet begrijpen dat ik hem nu meteen in het diepe gooi. Maar ik ben er ook van overtuigd dat ik op een dag tegen de ware oploop. Daarna geeft het niet meer hoe je die ware heb gevonden.”
Dat lijkt voor Gordon eindelijk te zijn gelukt.
En tussendoor nog even een zoontje adopteren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:15 schreef Ole het volgende:
Volgende maand trouwen en nog voor de kerst scheiden
en een paar schandaaltjes met soa's involved... nuekertje gespot met vrouwen... storyverhalen over neukertje uit bed geruft door gordon etc...! moet lukken binnen een maandje!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En tussendoor nog even een zoontje adopteren.
Bron: Frontpagequote:De nieuwe liefde van Gordon heeft een nieuwe baan. Het fotomodel, dat maandag introk bij de presentator, is de assistent van Martijn Krabbé in het nieuwe spelprogramma Wat Schat Je van de Postcode Loterij. Dat meldde RTL Boulevard dinsdag.
Maandag waren de opnamen van de show, waarin onder anderen Gordon te gast was. "Nou, daar zou ik weleens mee naar achteren willen", grapte de 40-jarige presentator, toen de jongen hem op het podium vergezelde.
Gordon en de Haagse jongeman leerden elkaar deze zomer kennen. "We hebben zo'n klik met elkaar", jubelde de blonde krullenbol destijds. "We zijn alle twee schoffies, van die boefjes. Dat past gewoon bij elkaar."
Oh ik ga je pm met een prachtig verhaal!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Obli en Greysik ben dankzij jullie gaan zoeken op Youtube, ik kijk nooit naar G&G, maar het is idd heel aanstekelijk!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Het neukertje is zich iig al goed omhoog aan het werken.
[..]
Mij ook dan!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh ik ga je pm met een prachtig verhaal!
Ah, het begin van het einde is er al.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bron: Frontpage
Mou, mission accomplished lijkt me.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bron: Frontpage
Ik heb het gemist, maar vertelquote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef Ole het volgende:
Zo bij shownieuws.
Het schijnt te rommelen tussen die twee
Volgens Evert Santegoeds hebben ze "tijdelijk wat meer afstand" genomen of zo..quote:
Tsja de beste man verliest steeds meer jobs als ie langer bij Gordon blijft. Ik kan me wel voorstellen dat hij af wil van de titel "Vriend van ..." en als je moet kiezen tussen een one-night-stand met een collegamodel en een kreupele pisnicht genaamd Gordon dan is je beslissing wel snel gemaaktquote:'Gordon woont weer alleen'
AMSTERDAM - Gordon en zijn vriend zouden niet meer samenwonen in Blaricum.
Dit meldt Shownieuws. De zanger zou hebben verklaard dat hij en zijn partner sinds vorig jaar juni, toen ze elkaar leerden kennen, constant samen zijn geweest. Hij zou weer zijn appartement in Den Haag hebben betrokken.
Van een breuk is echter geen sprake. Gordon ziet hemlater deze week weer.
De manager van Gordon was niet bereikbaar voor commentaar.
Bron
Albert voegde er nog fijntjes aan toe dat Gordon zelf een column schrijft in een roddelblad ( -edit- dat staat ook al in het stukje) . Ook vond ie het niet zo slim dat ie elke keer als hij een nieuwe vriend heeft dat direct van de daken schreeuwt.quote:Gordon is roddelpers spuugzat
31 maart 2009, Dinsdag
Gordon laat dinsdagavond aan RTL Boulevard weten 'helemaal klaar' te zijn met de Nederlandse roddelpers. Volgens Gordon, die zelf een wekelijkse column voor een roddelblad schrijft, heeft hij nu wel genoeg emmers stront over zich heen gehad.
Directe aanleiding voor de boosheid is het feit dat de weekbladen deze week uitpakken met de ogenschijnlijke breuk tussen Gordon en zijn vriend. Goor meldt het RTL-programma dinsdag dat er echter helemaal geen sprake is van een definitieve breuk." Wij hebben allemaal wel is een moeilijke periode gehad, nu hebben we gekozen voor een lat-relatie, en dat is veel leuker". Aldus Goor.
Volgens het X-factor jurylid is het nu welletjes met de, in zijn ogen onjuiste berichtgeving. " Ik denk dat er niemand in Nederland zo veel bakken stront over zich heen heeft gekregen als ik". Om te vervolgen: "Ik ben de berichtgeving spuugzat".
Z'n geschatte 8 miljoen euroquote:Op woensdag 1 april 2009 17:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wat ziet zo' n jonge knappe vent toch in die oude dikke lelijke Gordon?
quote:Gordon en zijn vriend niet langer samen
Als vrienden uiteen
Gordon en zijn vriend zijn niet langer een stelletje. De twee hebben besloten zonder elkaar verder te gaan. Volgens Gordon zijn ze als vrienden uiteen gegaan.
Het ging al een tijdje niet zo goed tussen de twee. Gordon's vlam had moeite met zijn plotselinge bekendheid als 'de vriend van'. Dit zette spanning op de relatie.
Te veel spanning, zo bleek. Gordon laat weten dat ze afgelopen zondag de knoop hebben door gehakt.
Ik durf te wedden dat dit als een van Gordon's opgedragen redenen wordt als ze verliezenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Malahide het volgende:
O jee, nu wordt het vast niks op het songfestival.
Ach wat scheelt hetquote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
over een week is het over en uit!
Nee hoor, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Copycat het volgende:
Een combinatie denk ik.
Ergens vind ik het wel mooi. En ook triest.
Ik ben dan geloof ik ook een van de weinigen die Gordon wel mag.
Ik mag hem ook. Nee, Cc jij bent niet de enige die Gordon magquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Copycat het volgende:
Een combinatie denk ik.
Ik moest erg lachen om de persiflage Gordon, zo knap gedaan door Carloquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige
Hij is hopeloos romantisch denk ik en wanhopig op zoek naar De Ware.
Heb je de persiflage in de TV Kantine gezien vanavond?
Ik mag hem ook wel Ccquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Copycat het volgende:
Een combinatie denk ik.
die ga ik morgen nog ff kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen om de persiflage Gordon, zo knap gedaan door Carlo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Aventura het volgende:
Uit De Telegraaf, citaat van Gordon:
[..]
Volgens mij is hij een naieve romanticusquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Aventura het volgende:
Ben je dan hopeloos romantisch of grenzeloos naief?
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Die foto is echt gruwelijk.
Maar goed, dat hebben we allemaal wel eens
Die persiflage vond ik de eerste minuut nogal schaamteloos omdat het net uit was en dat geval aan zijn arm best op die gozer leek, maar toen hij daarna jankend de lift uit kwam Het is uittttttt!vond ik het toch wel grappig
Goed he? Hihi!quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen![]()
En ja, waar hadden ze die gast vandaan gehaald! Leek echt als 2 druppels
Toen was de verslaggever ws. zelf dronkent. Want normaal gesproken zijn alle artikelen in Telegraaf haske waar!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, er stond ook een paginagroot artikel over mijn stamkroeg in De Telegraaf...
Klopte geen hol van
Of zou dit dan anders zijn
in tegenstelling tot gordon beschikt geer wél over de nodige zelfspotquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed he? Hihi!
Toen ze samen dolgelukkig de lift in gingen dacht ik echt 'Nah, da's ook stom, Carlo zal toch wel weten dat het uit is?' en toen kwam hij weer jankend die lift uit en toen vond ik het hilarisch
Wat ik wel frappant vond, maar dan denk ik misschien teveel door... Carlo is de beste maat van Gerard zo ongeveer. Dus ik vraag me af of Geer het wel lollig vindt dat Carlo als Jos Brink zei dat Geer en Goor eigenlijk gewoon bij elkaar horen en het goed moeten maken en eigenlijk elkaars grote liefde zijn als ze elkaar eens in een ander licht bekijken!
quote:Rene en Jeroen gillend naar huis, Gordon blijft in Moskou voor date met nieuwe, Hongaarse, liefde
(15-5-2009) Toppers Jeroen van der Boom en Rene Froger pakken het eerste vliegtuig terug naar huis.
Maar niet omdat ze kwaad of verbitterd zijn, maar omdat ze hun kinderen en overige familieleden zo missen dat ze hen zo snel mogelijk weer willen zien.
Natasja Froger laat weten dat zij en zoon Maxim, die beiden aanwezig waren in Moskou, zeer telergesteld zijn.
Gordon blijft wel nog even hangen. "Ik heb een Hongaars vriendje ontmoet en daar ga ik nog even langs..."
Bron: telegraaf.nlquote:Jeroen van der Boom terug naar huis van onze redactie
AMSTERDAM - Topper Jeroen van der Boom landt vanmiddag op Nederlandse bodem
Jeroen zal om 17.10 op Schiphol aankomen. Er komt geen officiële ontvangst. Rene Froger en zijn vrouw Natasja gaan zaterdag terug.
De Toppers wisten zich gisteravond niet te plaatsen voor de finale van het Eurovisie Songfestival in Moskou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |