quote:Gordon en zijn vriend niet langer samen
Als vrienden uiteen
Gordon en zijn vriend zijn niet langer een stelletje. De twee hebben besloten zonder elkaar verder te gaan. Volgens Gordon zijn ze als vrienden uiteen gegaan.
Het ging al een tijdje niet zo goed tussen de twee. Gordon's vlam had moeite met zijn plotselinge bekendheid als 'de vriend van'. Dit zette spanning op de relatie.
Te veel spanning, zo bleek. Gordon laat weten dat ze afgelopen zondag de knoop hebben door gehakt.
Ik durf te wedden dat dit als een van Gordon's opgedragen redenen wordt als ze verliezenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Malahide het volgende:
O jee, nu wordt het vast niks op het songfestival.
Ach wat scheelt hetquote:Op maandag 30 maart 2009 21:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
over een week is het over en uit!
Nee hoor, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Copycat het volgende:
Een combinatie denk ik.
Ergens vind ik het wel mooi. En ook triest.
Ik ben dan geloof ik ook een van de weinigen die Gordon wel mag.
Ik mag hem ook. Nee, Cc jij bent niet de enige die Gordon magquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Copycat het volgende:
Een combinatie denk ik.
Ik moest erg lachen om de persiflage Gordon, zo knap gedaan door Carloquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige
Hij is hopeloos romantisch denk ik en wanhopig op zoek naar De Ware.
Heb je de persiflage in de TV Kantine gezien vanavond?
Ik mag hem ook wel Ccquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Copycat het volgende:
Een combinatie denk ik.
die ga ik morgen nog ff kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen om de persiflage Gordon, zo knap gedaan door Carlo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Aventura het volgende:
Uit De Telegraaf, citaat van Gordon:
[..]
Volgens mij is hij een naieve romanticusquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Aventura het volgende:
Ben je dan hopeloos romantisch of grenzeloos naief?
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Die foto is echt gruwelijk.
Maar goed, dat hebben we allemaal wel eens
Die persiflage vond ik de eerste minuut nogal schaamteloos omdat het net uit was en dat geval aan zijn arm best op die gozer leek, maar toen hij daarna jankend de lift uit kwam Het is uittttttt!vond ik het toch wel grappig
Goed he? Hihi!quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen![]()
En ja, waar hadden ze die gast vandaan gehaald! Leek echt als 2 druppels
Toen was de verslaggever ws. zelf dronkent. Want normaal gesproken zijn alle artikelen in Telegraaf haske waar!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, er stond ook een paginagroot artikel over mijn stamkroeg in De Telegraaf...
Klopte geen hol van
Of zou dit dan anders zijn
in tegenstelling tot gordon beschikt geer wél over de nodige zelfspotquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed he? Hihi!
Toen ze samen dolgelukkig de lift in gingen dacht ik echt 'Nah, da's ook stom, Carlo zal toch wel weten dat het uit is?' en toen kwam hij weer jankend die lift uit en toen vond ik het hilarisch
Wat ik wel frappant vond, maar dan denk ik misschien teveel door... Carlo is de beste maat van Gerard zo ongeveer. Dus ik vraag me af of Geer het wel lollig vindt dat Carlo als Jos Brink zei dat Geer en Goor eigenlijk gewoon bij elkaar horen en het goed moeten maken en eigenlijk elkaars grote liefde zijn als ze elkaar eens in een ander licht bekijken!
quote:Rene en Jeroen gillend naar huis, Gordon blijft in Moskou voor date met nieuwe, Hongaarse, liefde
(15-5-2009) Toppers Jeroen van der Boom en Rene Froger pakken het eerste vliegtuig terug naar huis.
Maar niet omdat ze kwaad of verbitterd zijn, maar omdat ze hun kinderen en overige familieleden zo missen dat ze hen zo snel mogelijk weer willen zien.
Natasja Froger laat weten dat zij en zoon Maxim, die beiden aanwezig waren in Moskou, zeer telergesteld zijn.
Gordon blijft wel nog even hangen. "Ik heb een Hongaars vriendje ontmoet en daar ga ik nog even langs..."
Bron: telegraaf.nlquote:Jeroen van der Boom terug naar huis van onze redactie
AMSTERDAM - Topper Jeroen van der Boom landt vanmiddag op Nederlandse bodem
Jeroen zal om 17.10 op Schiphol aankomen. Er komt geen officiële ontvangst. Rene Froger en zijn vrouw Natasja gaan zaterdag terug.
De Toppers wisten zich gisteravond niet te plaatsen voor de finale van het Eurovisie Songfestival in Moskou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |