van mij maggie m houden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:24 schreef Ole het volgende:
oh noesssss
en straks gaat hij weer terug naar de dames![]()
Hé, dat is Nathalie van Idols naast Gordon op de foto! Ik vroeg me al af of die nog leefde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef Ole het volgende:
O jee, als dit maar goed gaat!![]()
[..]
Nu wel een goede foto:
[ afbeelding ]
o ik dacht dat dat de één of andere travestiet wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, dat is Nathalie van Idols naast Gordon op de foto! Ik vroeg me al af of die nog leefde.
Bron: Rioolkrant Telegraafquote:Gordon gaat samenwonen
AMSTERDAM - Zanger Gordon (40) is al drie maanden in de wolken met zijn nieuwe vriend, en neemt de volgende stap.
Het gelukkige stel gaat samenwonen in Gordon's huis in Blaricum.
Gordon is zielsgelukkig: "Hij is de liefste man die ik ooit heb ontmoet en die ik nooit meer wil missen."
Hij houdt overigens wel zijn huis in Den Haag aan. Gordon: „Het was omslachtig om telkens heen en weer te reizen.”
De zanger ontmoette, na een reeks teleurstellingen in de liefde, zijn nieuwe partner eind juni. De twee liepen elkaar in Den Haag tegen het lijf en het was meteen raak. Zo sprak hij tijdens zijn veertigste verjaardag een paar dagen later al: ,,Veel mensen zullen ook niet begrijpen dat ik hem nu meteen in het diepe gooi. Maar ik ben er ook van overtuigd dat ik op een dag tegen de ware oploop. Daarna geeft het niet meer hoe je die ware heb gevonden.”
Dat lijkt voor Gordon eindelijk te zijn gelukt.
En tussendoor nog even een zoontje adopteren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:15 schreef Ole het volgende:
Volgende maand trouwen en nog voor de kerst scheiden
en een paar schandaaltjes met soa's involved... nuekertje gespot met vrouwen... storyverhalen over neukertje uit bed geruft door gordon etc...! moet lukken binnen een maandje!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En tussendoor nog even een zoontje adopteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |