Klopt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:14 schreef roepdeman het volgende:
volgens mij is hij buiten de spotlights namelijk een heel aardig iemand.
Daarom! Goor, als je dit leest mag je me bellen, zoek ik een leuke man voor je. Voor kratis!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap ook niet dat ie zelf niet ziet dat ie steeds dezelfde types uitzoekt, waar het golddiggerschap vanaf straalt?! Altijd veel te jonge neukdieren en niemand die je voorstelt met wie hij het op de langere termijn leuk kan hebben.
Nou he?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef Malahide het volgende:
Oh, wat een heerlijk onzinnige discussie![]()
. Maar ik gun iedereen de liefde van zijn leven hoor, zo ook Gordon! Hij zou overigens toch overstappen op de vrouwen als hij weer gedumpt zou worden?
Omdat hij zich er voor de volle 100% op stort, omdat hij zo graag WIL dat het De Ware is.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef Lovechild het volgende:
Waarom toch altijd gelijk roepen dat het de ware is?
Zeg toch gewoon: "Nieuw vriendje, we hebben het leuk samen, we zien wel waar het schip strandt."
Ja duh, dat snap ik ook! En ik geef hem geen ongelijk. Maar roep het niet steeds zo hard dat het in de pers komt. Dus: stort je er voor de volle 100% op, maar zég dat je wel kijkt waar het schip strandtquote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij zich er voor de volle 100% op stort, omdat hij zo graag WIL dat het De Ware is.
Hij wil niet zien waar het schip strandt, hij wil dat het schip nu eens blijft varen
Ik word ook altijd een beetje verdrietig van mensen die elk moment recht in de camera kijken als ze plezier horen te hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
een gold digger, dat zie je zo
Attention whorequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb 'm gevonden!
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit als een blijvertje.
Zelfs Paris Hilton zegt dat, tegenwoordigquote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef Lovechild het volgende:
Zeg toch gewoon: "Nieuw vriendje, we hebben het leuk samen, we zien wel waar het schip strandt."
Volgens de Telegraaf moest hij een romeinse generaal voorstellen. Dat in combinatie met een strandtent tot Ibizatent om laten bouwen kan ik niet helemaal aan elkaar linken, maar het zal vast iets met elkaar te maken hebben gehadquote:Op maandag 28 juli 2008 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs Paris Hilton zegt dat, tegenwoordig![]()
Was het een piratenfeestje (afgaand op de outfit), of brengt Gordon altijd zo amateuristisch z'n make-up aan?
Bedoel je niet Filemon?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Attention whore
Op deze foto lijkt hij heel erg een beetje op die BNN jongen (Dennis?)
[ afbeelding ]
Kijk hier maar SHO / Wie heeft er weleens een relatie gehad met een BN er ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik denk dat dit hem ook niet gaat worden...
Als Gordon nog steeds op de markt had gestaan dan was hij een complete nobody geweest in de gayscene. Ik weet nog een keer dat Gordon bij mij en wat vrienden in de buurt stond te dansen 5 jaar geleden ofzo in Den Bosch op een gayfeest (hij was met die zwarte nicht die altijd met zijn pumps in de kut van Patty Brard zat te wroeten) en toen rende iedereen gillend weg.:)
Nu werpen ze zich aan hem op omdat hij geld heeft en bekend is....ik denk ook wel dat het een soort van stilzwijgende goedkeuring is.
Hij denkt : je bent dik, lelijk maar je bent wel bekend
Gordon denkt: Je bent mooi, geil, maar je doet het toch alleen maar met me omdat ik bekend ben.
...en geloof me veel mensen willen neuken met iemand die bekend is..alsof het ze een status ontleend. Zo date een vriend van mij met een acteur uit gtst...en het 1e wat ik te horen kreeg was "ik date met een bekende nederlander"
Juan huppelepup. Sukkeltje is dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:08 schreef LoveProfusion het volgende:
(hij was met die zwarte nicht die altijd met zijn pumps in de kut van Patty Brard zat te wroeten) en toen rende iedereen gillend weg.:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |