Grandioos!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Buschauffeur om 7 uur 's ochtends: Zijn er liefhebbers van de zonnebank aanwezig?
*stilte*
Buschauffeur doet TL-lampen aan.
Reizigers:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef ShevaJB het volgende:
Vorige week stapte er een Turkse man in de bus. De chauffeur vraagt waar de beste man naartoe moet, waarop de Turkse man vervolgens antwoordde met: "naar huis". Goed, zei de chauffeur, dat zijn dan 6000 strippen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef ShevaJB het volgende:
Vorige week stapte er een Turkse man in de bus. De chauffeur vraagt waar de beste man naartoe moet, waarop de Turkse man vervolgens antwoordde met: "naar huis". Goed, zei de chauffeur, dat zijn dan 6000 strippen.
Nee, want om buschauffeur te worden heb je ook helemaal geen opleiding nodig of zoquote:Op zondag 16 mei 2010 10:58 schreef Snever het volgende:
Als je geen opleiding hebt en buschauffeur bent dan moet je toch het beste er van maken he.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef Rave_NL het volgende:
Taxichauffeurs hebben ook wel humor, bel ik er een op om te vragen hoe snel hij kan komen:
"Als ik er echt voor ga binnen een stoot of 5.."
ik:
Jij moet hetgeen wat ik gequote heb ook eens lezen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]Jouw reactie
Ze hoeven maar 55 minuten te wachten, knuppel (tenzij de volgende bus ook weer te laat komt)
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
buitenlander: "ik wil graag naar huis"
buschauffeur: " dat is dan 4000 zones"
Hoe weet jij dat ? Voor hetzelfde geld kon die chauffeur na die straat zijn schoenen leeg gietenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk die deurrubbers eens goed afsluiten, geen water naar binnen
Dat zie je aan de stroming van het water!quote:Op zondag 16 mei 2010 18:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? Voor hetzelfde geld kon die chauffeur na die straat zijn schoenen leeg gieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedaan, en nu?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij moet hetgeen wat ik gequote heb ook eens lezen.
Elk uur een bus, de bus is 5 minuten te laat, dus de volgende bus komt over 55 minuten. Echter, de busschauffeur beweert dat de bus over een uur komt dus schijnbaar denkt hij dat er 65 minuten in een uur zitten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |