abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:53:16 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62336693
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb er 1 besteld. Vrijdag bericht gekregen. In maart 2009 ben ik als eerste aan de beurt!
Dat is een flinke levertijd! Volgens mij was het een half jaar geleden veel korter.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:29:20 #77
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62337802
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nieuwe A4 station, Uiteraard de 997 modellen van Porsche, mijn eigen auto (maar is ordinair geworden)

De allermooiste is de GT2

In andere woorden, kan ik het ook omdraaien. Ik begrijp de hele fascinatie van mensen voor porsches niet. Maar ik ga tenminste niet zeggen, dat porscheliefhebbers geen smaak hebben. Zeggen dat anderen geen smaak hebben is een behoorlijk irritante vorm van arrogantie.
Horrible Cunt!
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:21:03 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62339336
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al, maar ik zag net daarvoor dat iemand het over schakelen had.
De Civic Hybride is t/m modeljaar 2005 een schakelauto geweest, vanaf modeljaar 2006 is het (net als de Prius) een automaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_62339697
Ik snap echt niet waarom sommige mensen zich zo bemoeien met andermans zaken.

De TS van het eerste deel vroeg om het volgende:
"Zijn er nog meer mensen van plan om deze auto te bestellen, of hebben 'm al besteld? Waar ik benieuwd naar ben is de verschillen met het nieuwe model, dat vanaf aug/sept geproduceerd gaat worden. Weet iemand hier iets van?"

Waarom moeten al die macho's weer bewijzen wat voor dikke auto ze zouden kiezen om wat AnDerS te compenseren. Als je reageert zeg dan wat nuttigs of anders hou je ....

Mensen die voor deze auto gekozen hebben moeten dat zelf weten. Het is gewoon een zeer complete middenklasser voor de prijs van een standaard kleine auto. Er zullen genoeg vrijgezelle jongeren hier zijn zonder enige verantwoordelijkheid. Er zijn ook heel veel mensen met families en het verschil in belasting tussen deze auto en iets vergelijkbaars (niet hybride) is gewoon een zeer dikke (+-2000 euro) vakantie per jaar. Dat is dus 8000 euro in 4 jaar (ligt aan leasecontract). Het is niet de vraag of je het geld hebt, maar wat je met je geld wilt doen. Een redelijk luxe splinternieuwe auto, echt niet slechter dan een Toyota, Opel, Citroen en al die andere B merken en 2000 euro per jaar in mijn ZAK. Dan ga jij maar lekker in je WhAtEvER rijden.

Dat de overheid het JE zo lastig maakt is wat anders. Diesels zijn tegenwoordig veel schoner dan benzine auto's. Het is allemaal onzin, maar het is eenmaal zo. Milieu aspect is wat anders. Daar ga ik niet eens op in.
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:28:33 #80
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62343026
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is een flinke levertijd! Volgens mij was het een half jaar geleden veel korter.
Je hebt met die leasemaatschappijen last van het feit dat ze vanaf half november tot januari niks leveren. Begin 2009 worden er dus stapels geleverd...
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62358954
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

In andere woorden, kan ik het ook omdraaien. Ik begrijp de hele fascinatie van mensen voor porsches niet. Maar ik ga tenminste niet zeggen, dat porscheliefhebbers geen smaak hebben. Zeggen dat anderen geen smaak hebben is een behoorlijk irritante vorm van arrogantie.
Je zou ook niet serieus genomen worden als je Porsche liefhebbers zou afschilderen door te zeggen dat ze geen auto smaak hebben
pi_62363401
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef draaijer het volgende:
Prius en Civic zijn echt om te
Wat een pauper bak.. Je ziet van die kneuzen erin cruisen die wel een auto willen, maar het eigenlijk niet kunnen betalen.. Zelfde volk als het Dacia volk.. blegh
ohw wat een zielig gefrustreerd figuur ben je toch.

Die 120 euro die ik zometeen per maand bespaar, steek ik 10x liever in het circuit rijden (op de motor) stoppen. Echt waar... wat interesseerd mij een auto nou . Dat ding moet me van A naar B brengen en ik wil alle luxe aan boord.

Get a life.
pi_62363561
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je zou ook niet serieus genomen worden als je Porsche liefhebbers zou afschilderen door te zeggen dat ze geen auto smaak hebben
Porche

Porche is de "VW Golf GTI" voor mensen die wat meer geld te besteden hebben.
Als je zoveel geld voor een auto neerlegt koop dan wat exclusiefs maar geen Porche

Het grappigste zijn mensen die een Porsche Boxter kopen en dan denken dat ze een snelle auto hebben
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:35:06 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62364230
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Porche

Als je zoveel geld voor een auto neerlegt koop dan wat exclusiefs maar geen Porche

Het grappigste zijn mensen die een Porsche Boxter kopen en dan denken dat ze een snelle auto hebben
!!

Jij hebt er duidelijk veel verstand van..
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:56:11 #85
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62364870
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Denk je nou echt werkelijk, dat een stel meelopers mij wat boeit. Ik vind porsches qua uiterlijk ongelooflijk saai. Qua motortechniek vind ik ze wel weer interessant.

Ik begrijp de vergelijking met een volkswagen golf wel. Het is een auto, die in al die jaren vrij weinig qua vorm geëvolueerd is. Je kunt de huidige porsche nog herleiden tot de oer-porsche. Tevens is er voor dat geld tegenwoordig leukere auto's te krijgen.

Maar koop jij maar een porsche als je dat leuk vindt. ik hou je niet tegen. Jij vindt ze toch mooi, daar gaat het toch om.
Horrible Cunt!
pi_62364928
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

!!

Jij hebt er duidelijk veel verstand van..
Verklaar je nader..
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:04:16 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62365091
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:58 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Verklaar je nader..
Ja, komop zeg. Een Golf met een 911 vergelijken. Daar ga ik écht niet op in. Je kunt Porsche niet eens goed spellen, laat staan dat je er verstand van hebt.
pi_62365262
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja, komop zeg. Een Golf met een 911 vergelijken. Daar ga ik écht niet op in. Je kunt Porsche niet eens goed spellen, laat staan dat je er verstand van hebt.
Ik vind het gewoon een smakeloze 13 in een dozijn juppe bak. Daar sta je dan met je Cayman voor het stoplicht, word je eruit getrokken door een gechipte Seat Leon cupra !

Koop dan een echte Porsche GT2 / GT3 daar kan ik dan wel weer respect voor hebben. Alles daaronder !!
.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:14:28 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62365363
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Denk je nou echt werkelijk, dat een stel meelopers mij wat boeit. Ik vind porsches qua uiterlijk ongelooflijk saai. Qua motortechniek vind ik ze wel weer interessant.

Ik begrijp de vergelijking met een volkswagen golf wel. Het is een auto, die in al die jaren vrij weinig qua vorm geëvolueerd is. Je kunt de huidige porsche nog herleiden tot de oer-porsche. Tevens is er voor dat geld tegenwoordig leukere auto's te krijgen.

Maar koop jij maar een porsche als je dat leuk vindt. ik hou je niet tegen. Jij vindt ze toch mooi, daar gaat het toch om.
Dat maakt de 911 juist legendarisch. Er zit een heel verschil in de oerporsche en de huidige 997. Op ieder vlak is de auto flink veranderd, ook uiterlijk natuurlijk. Maar het blijft onmiskenbaar een 911, en dat is mooi.

Misschien zijn er leukere auto's in dezelfde categorie te koop maar weinig betere.

Het is maar goed dat mensen een andere smaak kunnen hebben.

Maar volgens mij gaat het hier over de Civic Hybrid. Naar mijn mening een prima auto overigens.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:36:02 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62365834
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een smakeloze 13 in een dozijn juppe bak. Daar sta je dan met je Cayman voor het stoplicht, word je eruit getrokken door een gechipte Seat Leon cupra !

Koop dan een echte Porsche GT2 / GT3 daar kan ik dan wel weer respect voor hebben. Alles daaronder !!
.
Een gechipte Seat vergelijken met een geraffineerde Porsche, weer een blijk van onwetendheid.
Een Impreza WRX, zelfs een niet-STi, accelereert een Cayman er ook uit. En die Seat ook, zeker wanneer gechipt.

Als we dan toch aan het accelereren zijn, zullen we ook wat bochten meepakken en even lekker in de remmen gaan? Ik neem aan dat je weet dat de steering en handling van de Cayman zo'n beetje de beste in zijn segment is?
pi_62368370
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Die 120 euro die ik zometeen per maand bespaar, steek ik 10x liever in het circuit rijden (op de motor) stoppen. Echt waar... wat interesseerd mij een auto nou . Dat ding moet me van A naar B brengen en ik wil alle luxe aan boord.

Get a life.
Gefrustreerd?! Ik geniet van het leven

pi_62368377
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Porche

Een Boxter is inderdaad een snelle auto. Ik vraag me af of je weleens in een recent model hebt gereden. Ik denk namlijk van niet. Zelfs een Boxter is een prima bak. Zou niet mijn keuze zijn, maar op die auto is weinig aan te merken en hij is snel. Met een S blaf je de nieuwe 3.2 V6 Audi TT echt weg
pi_62368387
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

.
Jaloezie is waar jij tegenaan loopt. Vergelijk jij altijd appels en peren?
Een Elise trekt een Cupra eruit.. Lekker spannend. Het gaat om de uitstraling, gevoel en experience..
Een Cupra staat in de achterwijken en als het licht is, kan je daar niet in gezien worden. Een recente Porsche wel
pi_62369579
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 07:39 schreef draaijer het volgende:

[..]

Een Boxter is inderdaad een snelle auto. Ik vraag me af of je weleens in een recent model hebt gereden. Ik denk namlijk van niet. Zelfs een Boxter is een prima bak. Zou niet mijn keuze zijn, maar op die auto is weinig aan te merken en hij is snel. Met een S blaf je de nieuwe 3.2 V6 Audi TT echt weg
Een Boxter snel? laatst nog een sprintje tegen gedaan op de snelweg. Daar was weinig indrukwekkends aan.
pi_62369605
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 07:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Een Elise trekt een Cupra eruit.. Lekker spannend. Het gaat om de uitstraling, gevoel en experience..
Een Cupra staat in de achterwijken en als het licht is, kan je daar niet in gezien worden. Een recente Porsche wel

Jaloezie??! Voor dat geld zou ik gewoon iets kopen wat minder allerdaags is.Dat heeft niks met jaloezie te maken .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:14:42 #96
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62370411
quote:

[..]

Ik heb jouw fotoboek bekeken. Nu ga ik niet uitspraken maken of je lelijk bent of zoiets, want ook dat is aan smaak onderhevig. Maar wel wil ik 1 ding opmerken. Ik zeg het even in het engels: You like to keep up your appearance. Ik vind alleen wel dat je doorslaat. Je doet alsof mensen die niet in een porsche willen rijden of andere auto's van jouw keuze minderwaardig zijn.

Je zou eens moeten kijken bij mijn werk op het parkeerplaats. Daar staan dikke auto's, waaronder jouw geliefde porsches. Ook staan daar: BMW M3's, een Corvette, binnenkort een Nissan GTR, Audi S4's, Enzovoorts. Ook natuurlijk die iets normalere auto's van Mercedes, BMW, Audi. Maar allemaal meestal met redelijk pk's alleen niet de topmodellen. Maar er staan ook wrakken tussen. Bijv peugeots van 15 jaar die bijna op zijn.

En geen enkel persoon doet denigrerend over de auto keuze van een ander. Integendeel! Ze respecteren de keus van een ander. Uiterlijk vertoon is niet zo belangrijk voor veel mensen ook al verdienen ze goed. Maar waarschijnlijk is dat anders in jouw branche. Allemaal mensen die zich dik in de schulden werken om maar iets "rijker" te lijken dan een ander. Ik denk dat je eens moet realiseren dat velen de auto alleen als vervoersmiddel zien en niet als "pats object"
Horrible Cunt!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:46:48 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62371167
quote:
[..]
Zelf beginnen te miepen over een Porsche in een Hybride topic en vervolgens een ander verwijten dat hij appels met peren vergelijkt?

Kom op zeg, je gaat in een Panda-topic toch ook niet over een Mercedes zitten drammen?!
Waar gaat dit nou helemaal over, het gros van de hybride-rijders is lease-rijder en die kiezen vooral voor de hybride omdat het ze een flink bedrag per maand aan bijtelling bespaart.

Verder zijn er ook nog mensen die een hybride gewoon kopen, en dat zijn over het algemeen mensen die zich of heel erg bewust zijn van de kosten van het autorijden, of die hun verspil van energie op andere vlakken willen afkopen met een milieuvriendelijke auto.

Als ik zo kijk wat er aan niet-lease-leeftijd in de gemiddelde hybride rondrijdt dan zijn dat vaak mensen die al aardig grijs zijn, je kunt er dus vanuit gaan dat die zich iig niet in de schulden steken voor een patserbak die ze zich eigenlijk niet kunnen permitteren, maar gewoon een goede, complete en zuinige auto willen hebben omdat ze van A naar B moeten.
Ik vermoed overigens dat je die grijze categorie die in een hybride rijdt helemaal niet in een Porsche wilt hebben.... dat zou een killer zijn voor het imago. En die groep kan die Porsche waarschijnlijk wel kan betalen.

BTW: ik wil graag een Aston Martin, maar zolang die nog niet binnen m'n budget past zou ik niet weten waarom ik niet in een hybride zou kunnen rijden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_62371990
Jawel, we hebben een beller...

In mijn op meldde ik:
quote:
Zo, deel 1 is zo te lezen goed volgespamd door de voor- en tegenstanders. Hopelijk blijft het welles-nietes gezeur daar ook bij...

Dan nu poging 2, laten we wat aardiger blijven hier...
Hierbij het verzoek aan Draaijer om zich buiten het Honda Civic Hybrid topic bezig te houden met persoonsverheerlijking, zijn voorliefde voor Porsche en zijn visie op mensen die Honda Civic Hybride rijden...

Graag nu OnTopic verder...
pi_62374689
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:14 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb jouw fotoboek bekeken. Nu ga ik niet uitspraken maken of je lelijk bent of zoiets, want ook dat is aan smaak onderhevig. Maar wel wil ik 1 ding opmerken. Ik zeg het even in het engels: You like to keep up your appearance. Ik vind alleen wel dat je doorslaat. Je doet alsof mensen die niet in een porsche willen rijden of andere auto's van jouw keuze minderwaardig zijn.

Je zou eens moeten kijken bij mijn werk op het parkeerplaats. Daar staan dikke auto's, waaronder jouw geliefde porsches. Ook staan daar: BMW M3's, een Corvette, binnenkort een Nissan GTR, Audi S4's, Enzovoorts. Ook natuurlijk die iets normalere auto's van Mercedes, BMW, Audi. Maar allemaal meestal met redelijk pk's alleen niet de topmodellen. Maar er staan ook wrakken tussen. Bijv peugeots van 15 jaar die bijna op zijn.

En geen enkel persoon doet denigrerend over de auto keuze van een ander. Integendeel! Ze respecteren de keus van een ander. Uiterlijk vertoon is niet zo belangrijk voor veel mensen ook al verdienen ze goed. Maar waarschijnlijk is dat anders in jouw branche. Allemaal mensen die zich dik in de schulden werken om maar iets "rijker" te lijken dan een ander. Ik denk dat je eens moet realiseren dat velen de auto alleen als vervoersmiddel zien en niet als "pats object"
Dude.. Het is passie.. Begrijp dat..
Ik vind een GTR, Audi RS en S'en uiteraard schitterend. Ik heb zelf een langzamere BMW..
Mijn mening was dat een prius en civic foei lelijk is.. Dat vind jij blijkbaar een schok.. So let it be my oppinion en geniet van de dingen die jij kan waarderen
pi_62375384
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Get a life.
Draag je ook een simpele digitale Casio, omdat die de tijd toch beter aangeeft dan een mooie mechanische klok?
Haal je ook al je kleren bij de Wibra/Zeeman etc.? Bespaar je ook behoorlijk wat per maand mee...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:09:39 #101
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62381411
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:55 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dude.. Het is passie.. Begrijp dat..
Ik vind een GTR, Audi RS en S'en uiteraard schitterend. Ik heb zelf een langzamere BMW..
Mijn mening was dat een prius en civic foei lelijk is.. Dat vind jij blijkbaar een schok.. So let it be my oppinion en geniet van de dingen die jij kan waarderen
Dude, Ik kan zeker begrijpen, dat het een passie is. Daar gaat het mij niet om, maar je komt hier dit topic binnen met een opmerking die er op neerkomt, dat iedereen die de civic mooi vindt geen smaak heeft. Dat was waar ik en anderen een probleem mee hebben. Je beledigt ons gewoon. En dan ga je nu huilie doen, omdat ik je daardoor en andere opmerking hier een bal vind.

Nogmaals een mening mag je hebben, maar ga mensen niet beledigen. Dat maakt je in mijn mening een minderwaardig persoon.
Horrible Cunt!
pi_62385753
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dude, Ik kan zeker begrijpen, dat het een passie is. Daar gaat het mij niet om, maar je komt hier dit topic binnen met een opmerking die er op neerkomt, dat iedereen die de civic mooi vindt geen smaak heeft. Dat was waar ik en anderen een probleem mee hebben. Je beledigt ons gewoon. En dan ga je nu huilie doen, omdat ik je daardoor en andere opmerking hier een bal vind.

Nogmaals een mening mag je hebben, maar ga mensen niet beledigen. Dat maakt je in mijn mening een minderwaardig persoon.
I'm touched
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:25:45 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62388030
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelf beginnen te miepen over een Porsche in een Hybride topic en vervolgens een ander verwijten dat hij appels met peren vergelijkt?
Iemand vroeg wat hij mooie auto's vindt. Wel even lezen voor je reageert aub..
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:28:42 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62388130
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:23 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Draag je ook een simpele digitale Casio, omdat die de tijd toch beter aangeeft dan een mooie mechanische klok?
Haal je ook al je kleren bij de Wibra/Zeeman etc.? Bespaar je ook behoorlijk wat per maand mee...
Boodschappen bij de Aldi en Lidl ga je ook niet dood aan.

Iedereen stelt andere prioriteiten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:33:07 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62388274
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Hier geef ik je wel gelijk in. Voor het geld van een Civic kun je ook een Audi A3 TDI kopen. Die is net zo duur en dan zou het waarschijnlijk wel goed zijn geweest.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:33:13 #106
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62390292
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:01 schreef draaijer het volgende:

[..]

I'm touched
Ondertussen zit je je te verbijten.
Horrible Cunt!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:44:46 #107
Stranger than fiction
pi_62396867
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hier geef ik je wel gelijk in. Voor het geld van een Civic kun je ook een Audi A3 TDI kopen. Die is net zo duur en dan zou het waarschijnlijk wel goed zijn geweest.
volgens mij beginnen de A3 diesels rond de 30.000e.
pi_62410123
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ondertussen zit je je te verbijten.
Sorry, ik was de instellingen van mijn auto aan het aanpassen via de boordcomputer. Tevens even de stoelverwarming uitgezet en lucht uit mijn stoelen laten lopen.. Nog vragen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:41:25 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62410316
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

volgens mij beginnen de A3 diesels rond de 30.000e.
28.000, de Civic Hybrid 25.000. Maar het ging om meer om het idee dat de aankoopprijs van de auto in deze niet zo'n grote rol speelt zoals werd verondersteld. Voor de 25.000 euro van een nieuwe Civic kun je een zeer puike Audi A4 occasion kopen bijvoorbeeld, dan was er ook niks aan het handje geweest blijkbaar.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:25:54 #110
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62411423
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef draaijer het volgende:

[..]

Sorry, ik was de instellingen van mijn auto aan het aanpassen via de boordcomputer. Tevens even de stoelverwarming uitgezet en lucht uit mijn stoelen laten lopen.. Nog vragen
Horrible Cunt!
pi_62412264
Pas nog een stukje mee getuft .

Auto ziet er mooi uit ( alsof je in de stuurhut zit van een spaceship ) zit goed , maar het is niks voor mij .
Hij rijd erg confortabel , ik stond wel even raar te kijken dat ie afsloeg op het moment dat ik stil stond ( wist dat het een hybid was maar dat truukje was me niet bekend ) .

Ik vind hem lekker vlot ( automaat versie ) en leker op de weg liggen ,

Maar een totaal waardeloos ding als je iets moet inbouwen , heel dat klote dashboard moet los om de audio eruit te krijgen . en dan heb ik het over de cockpit enz enz .

Maar verder puik ding
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:56:29 #112
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62413709
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef siekman het volgende:

Maar een totaal waardeloos ding als je iets moet inbouwen , heel dat klote dashboard moet los om de audio eruit te krijgen . en dan heb ik het over de cockpit enz enz .

Ik let er meestal niet zo op, maar is dit niet het geval bij de meeste moderne auto's?
Horrible Cunt!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:09:43 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62416040
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef siekman het volgende:
Pas nog een stukje mee getuft .

Auto ziet er mooi uit ( alsof je in de stuurhut zit van een spaceship ) zit goed , maar het is niks voor mij .
Hij rijd erg confortabel , ik stond wel even raar te kijken dat ie afsloeg op het moment dat ik stil stond ( wist dat het een hybid was maar dat truukje was me niet bekend ) .

Ik vind hem lekker vlot ( automaat versie ) en leker op de weg liggen ,

Maar verder puik ding
Waarom zou je iets in je cockpit willen bouwen (behalve een carkit) ?
pi_62416285
Nou precies een carkit .

En of dat bij iedere moderne auto is , nee valt opzich wel mee , maar bij deze moet je toch ff wat slopen .

normaal bouw ik een carkit in dan doe ik er +- 1,5 uur over deze 3,5 uur
pi_62425340
Is er eigenlijk iemand die als optie dat dvd navigatiesysteem erbij heeft genomen? Ik vraag mij af of het die 60 euro per maand waard is. In zo'n hi-tech auto rijden en dan toch nog de TomTom op de voorruit plakken vind ik ook zo wat.

Oh en hoe is de bluetooth verbinding van dat systeem? Heb je al reacties van anderen of je goed te verstaan bent?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:34:36 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62426764
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:14 schreef Ichiko het volgende:
Is er eigenlijk iemand die als optie dat dvd navigatiesysteem erbij heeft genomen? Ik vraag mij af of het die 60 euro per maand waard is. In zo'n hi-tech auto rijden en dan toch nog de TomTom op de voorruit plakken vind ik ook zo wat.

Oh en hoe is de bluetooth verbinding van dat systeem? Heb je al reacties van anderen of je goed te verstaan bent?
Ik vind 60 euro per maand wel érg veel!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:39:50 #117
Stranger than fiction
pi_62426888
Dat ding kost 1600e.....
pi_62429838
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:14 schreef Ichiko het volgende:

Kijk eens op het Honda Hybrid Forum - daar staan wel een paar reacties van mensen die dat hebben...

Ik heb de opbouw Garmin widescreen navigatie, bevalt me erg goed - enige nadeeltje is dat de voet wat trilt als je over slechte wegen rijdt... maar als nadeel van die inbouw geldt weer dat ze je auto er kennelijk snel voor openbreken (werd me bij de dealer verteld).
pi_63014487
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Qua aanschaf misschien, maar een collega van me least een A3 en die betaalt dus gewoon 2x zoveel als ik dadelijk met m'n Civic maandelijks. En dan heeft ie nog de meest eenvoudige versie (geen LM velgen, geen navigatie, geen leer, geen parkeersensoren) die ik op de Civic dadelijk wel heb. Verder scheelt het gewoon een maandsalaris op een jaar tijd.
Nou over die keuze hoef ik dan echt niet lang na te denken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:23:35 #120
Stranger than fiction
pi_63017866
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Qua aanschaf misschien, maar een collega van me least een A3 en die betaalt dus gewoon 2x zoveel als ik dadelijk met m'n Civic maandelijks. En dan heeft ie nog de meest eenvoudige versie (geen LM velgen, geen navigatie, geen leer, geen parkeersensoren) die ik op de Civic dadelijk wel heb. Verder scheelt het gewoon een maandsalaris op een jaar tijd.
Nou over die keuze hoef ik dan echt niet lang na te denken.
It's the economy stupid.
pi_63031169
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat ding kost 1600e.....
Mocht je willen.. het orginele honda systeem kost 3500 euro :0

Ik laat er een JVC unit inzetten, kan hetzelfde, kost de helft.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:05:23 #122
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_63031353
Ik ga zaterdag even een proefrit doen en een offerte op laten maken
  maandag 10 november 2008 @ 22:20:50 #123
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_63115810
Net bericht gekregen van de leasemaatschappij dat ik halverwege Jan 2009 mijn HCH op mag komen halen Het mooiste is dat het de 2009 model betreft, aldus de leasemaatschappij! Ben benieuwd
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
  maandag 10 november 2008 @ 22:47:12 #124
Stranger than fiction
pi_63116767
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:20 schreef johanmulder het volgende:
Net bericht gekregen van de leasemaatschappij dat ik halverwege Jan 2009 mijn HCH op mag komen halen Het mooiste is dat het de 2009 model betreft, aldus de leasemaatschappij! Ben benieuwd
Hoe lang heb je dan mogen wachten?
  maandag 10 november 2008 @ 22:55:52 #125
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_63117097
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dan mogen wachten?
Om een lang verhaal kort te maken: dit wordt mijn tweede HCH. De eerste is echter na een ongeval in Italië total-loss verklaard. Ik wacht nu 3 maanden ongeveer, dus 5 maanden in totaal.
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
  maandag 10 november 2008 @ 23:09:11 #126
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_63117550
Zo offerte op laten maken voor een HCH. Nu nog even doorsturen naar de lease maatschappij

Het wordt een witte met donker grijze 17inch lichtmetaal 5 spaaks velgen.
Interieur wordt bordeaurood . Misschien dat ik nog wel ergens anders ga kijken voor velgen (als ik toestemming krijg van de lease maatschappij) vind 2700 euro voor de 17inch 5 spaaks toch aan de forse kant.

Nog even een testrit gemaakt en je merkt toch dat er meer zit tussen het gaspedaal en het motorblok. Gasresponse is wat trager, je gevoel voor snelheid is ook kompleet anders door de automaat en het toerental wat anders is. Ik vind hem overigens wel verrassend comfortabel bij met een cruise snelheid van 150/160 op de snelweg

Qua stoelen en rijgedrag in de bochten vind ik de HCH wel een stuk minder verfijnt als mijn Seat Leon uit 2006.... maargoed je kan niet alles hebben

Wat is het VDO systeem wat standaard in de HCH zit trouwens bagger

Zo moet hij gaan worden

[ Bericht 13% gewijzigd door Revolution-NL op 10-11-2008 23:19:38 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:32:54 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_63122339
Ik ben anti-hybride door het hele groene gedoe eromheen, maar als ik naar de bijtelling kijk is zo'n civic nog best goed te doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_63122777
Ik vraag me bij hybride auto's af wat ze straks doen op de tweedehands markt. Het lijkt mij dat de accu's niet eeuwig meegaan en zal dus wel een flink kosten plaatje worden als ze vervangen moeten worden.

Dat zal de populariteit op de lange termijn niet goed doen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:59:01 #129
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_63122792
Ik kies deze auto alleen om de bijtelling en hij ziet er ook nog eens best goed uit.

De HCH wordt trouwens gerestyled. Vanaf wanneer is deze verkrijgbaar?
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:08:27 #130
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_63122959
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef Ixnay het volgende:
Ik kies deze auto alleen om de bijtelling en hij ziet er ook nog eens best goed uit.

De HCH wordt trouwens gerestyled. Vanaf wanneer is deze verkrijgbaar?
Vanaf 2009 .
In Bois Utrecht staat het nieuwe model. Ziet er een stukke strakker uit, met name de voorkant.
Ook zitten er in het 2009 model standaard parkeersensoren
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:51:38 #131
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_63131351
Dat 2009 model wil ik dus. Heb je er geen pics van?
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:10:23 #132
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_63133553
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Ixnay het volgende:
American_Nightmare heeft eind augustus in deze topic een aantal foto's van het 2009 model gepost.
Ziet er een stuk strakker uit! Vooral de 5-spaaks velgen en de verbeterde look vind ik erg mooi. Er staat ook nog ergens een lijst met verbeteringen toc de pre-2009 model in deze topic als je wilt weten wat er beter/anders is geworden. Ik kan iig niet wachten tot 14 januari (N)
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:53:15 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_63134602
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:58 schreef Estate het volgende:
Ik vraag me bij hybride auto's af wat ze straks doen op de tweedehands markt. Het lijkt mij dat de accu's niet eeuwig meegaan en zal dus wel een flink kosten plaatje worden als ze vervangen moeten worden.

Dat zal de populariteit op de lange termijn niet goed doen.
ik las dat er prii (priussen) als taxi rijden (australie) met 500.000km op de teller met de orginele accus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:07:56 #134
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63142968
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:32 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben anti-hybride door het hele groene gedoe eromheen, maar als ik naar de bijtelling kijk is zo'n civic nog best goed te doen
Wat maakt dat 'groene gedoe' uit voor jou (in negatieve zin)? Daar wordt jij toch niet slechter van? Of wil je perse in een meer vervuilende auto rijden? Ik bedoel, dat jij in een zuinige auto rijdt merk je niet hoor, het is een prima bak
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:09:00 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63143014
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Ixnay het volgende:
Google?
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:57:19 #136
Stranger than fiction
pi_63144571
  woensdag 12 november 2008 @ 00:33:06 #137
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_63147324
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat maakt dat 'groene gedoe' uit voor jou (in negatieve zin)? Daar wordt jij toch niet slechter van? Of wil je perse in een meer vervuilende auto rijden? Ik bedoel, dat jij in een zuinige auto rijdt merk je niet hoor, het is een prima bak
Ach, met zijn leeftijd zit hij nog een beetje in de bewijsfase. Niks mis mee hoor, maar daar past zo'n hybride niet tussen. Dat is namelijk een auto voor oude zakken, toch?

Ik persoonlijk zou zo een hybride kopen als hij voldeed aan mij eisen. ik heb laats een testrit gemaakt met de Lexus GS 450h. Geweldige auto, totdat ik de kofferbak opendeed.

Nu moet ik eerlijk gezegd zeggen, dat ik nu besloten heb om toch een meer sportief auto te kopen, maar ik zal zeer zeker geen nee zeggen tegen een hybride.
Horrible Cunt!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:42:05 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63151058
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:33 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ach, met zijn leeftijd zit hij nog een beetje in de bewijsfase. Niks mis mee hoor, maar daar past zo'n hybride niet tussen. Dat is namelijk een auto voor oude zakken, toch?

Ik persoonlijk zou zo een hybride kopen als hij voldeed aan mij eisen. ik heb laats een testrit gemaakt met de Lexus GS 450h. Geweldige auto, totdat ik de kofferbak opendeed.

Nu moet ik eerlijk gezegd zeggen, dat ik nu besloten heb om toch een meer sportief auto te kopen, maar ik zal zeer zeker geen nee zeggen tegen een hybride.
Ik had jou toch helemaal niet gequote? De gequote persoon zegt wel nee tegen hybride door 'het groene gedoe'. Ik zou graag willen weten waarom
  woensdag 12 november 2008 @ 12:07:11 #139
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_63154873
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik had jou toch helemaal niet gequote? De gequote persoon zegt wel nee tegen hybride door 'het groene gedoe'. Ik zou graag willen weten waarom
Natuurlijk had je mij niet gequote. En hij kan als enige aangeven waarom hij er een probleem mee heeft. ik speculeerde alleen over waarom hij die probleem heeft. Ik kan natuurlijk niet in iemand zijn hoofd kijken.Maar imago speelt bij jongeren heel erg mee.

Wat ik ook wilde aangeven is, dat er ook hybrides zijn die meerdere aspecten van het rijden kunnen combineren zoals de Lexus hybrides. 3.5 V6 in de GS 450h rond de 300 pk en toch nog rond de 1 op 10 zitten met een vlotte rijstijl. En de CO2 uitstoot is een stuk minder dan mijn huidige wagen.

In de toekomst komen er ook hybride sportauto's en dan wordt het pas echt leuk. Honda wil dat bijvoorbeeld al doen met de opvolger van de CRX.
Horrible Cunt!
  woensdag 24 december 2008 @ 15:53:13 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_64327889
Ik wil de Civic Hybrid 2009 bestellen in het zwart, maar dan is je interieur beige.
En je kunt niks anders kiezen. Best kut.
pi_64329435
Ah nee! De Civic hybrid. Vast een goed ding, maar lelijk! Niet te zuinig zeg.

Haha zuinig! Hoe grappig.

Sorry.
In uw gelaat!
  woensdag 24 december 2008 @ 16:56:43 #142
Stranger than fiction
pi_64330148
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil de Civic Hybrid 2009 bestellen in het zwart, maar dan is je interieur beige.
En je kunt niks anders kiezen. Best kut.
Je hebt zwarte en beige bekleding, bovendien kan je met leer elke kleur kiezen...
pi_64335191
Hybrid
Wat doen we met de afgeschreven accu's?
pi_64336212
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef draaijer het volgende:
Hybrid

Interesseerd mij niet, ik ga er zometeen 130 euro netto p/mnd op voorruit, ook al dumpen ze de accu's in de Noordzee, i don't care.
pi_64336331
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Interesseerd mij niet, ik ga er zometeen 130 euro netto p/mnd op voorruit, ook al dumpen ze de accu's in de Noordzee, i don't care.
Zie je wel.. Egoistische gasten die Hybride bestuurders..
Ga jij maar lekker voor lul rijden in je lelijke auto.. Ik zou er niet in gezien willen worden
pi_64336414
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zie je wel.. Egoistische gasten die Hybride bestuurders..
Ga jij maar lekker voor lul rijden in je lelijke auto.. Ik zou er niet in gezien willen worden
Dat zal ik met veel plezier doen idd.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:34:46 #147
Stranger than fiction
pi_64343628
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef draaijer het volgende:
Hybrid
Jezus man, in dat andere topic hebben ook al meerdere mensen hierop gereageerd. 95% van de accu kan weer hergebruikt in nieuwe accu's.
  donderdag 25 december 2008 @ 00:43:24 #148
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_64345996
Wat is er eigenlijk zo lelijk aan?
Het is een vrij standaard sedan.

Ik kan me voorstellen dat iemand die normale Civic lelijk vindt met al dat glas en die Hi-Tec frutseltjes eraan.
Maar dit is toch een hele gewone auto?
  donderdag 25 december 2008 @ 01:21:36 #149
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_64347225
Ach, daar komt draaijer ook weer met zijn hetze tegen hybrides. Wat een trieste vent is het toch.
Horrible Cunt!
  donderdag 25 december 2008 @ 10:50:20 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_64351305
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef tong_poh het volgende:
Ach, daar komt draaijer ook weer met zijn hetze tegen hybrides. Wat een trieste vent is het toch.
Hij houdt van mooie, vaak duurdere auto's. Daar is opzich niks mis mee, al vind ik dat hij met zijn gezeik op hybride een beetje doordraaft. De Civic hybrid is gewoon een standaard sedan, niks meer niks minder. Écht lelijk, als een Multipla bijvoorbeeld, kun je hem haast niet vinden. Wat betreft accu's, daar zijn ze ook al lang uit. Het is dus waarschijnlijk een soort van "een auto moet minimaal een V8 met 300 pk hebben anders wil ik er niet in gezien worden" mentaliteit. En dat is inderdaad wel jammer, de financiele uitsparing is namelijk zeker de moeite waard om deze auto te overwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')