Je bedoeld natuurlijk Antonovquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:56 schreef unlisted_user het volgende:
[..]
Voor de luie lezer:
...
Anatov
Anatov is een beursgenoteerd bedrijf (tevens een spannend fonds voor beleggers!) dat een razend slimme automaat heeft uitgevonden. De Anatovtransmissie maakt gebruik van koppelontwikkeling voor het schakelmoment: de kracht (ofwel het ‘draaimoment’ of ‘koppel’) die nodig is om de tandwielen in beweging te brengen bepaalt welke versnelling wordt ingeschakeld. Werkt altijd: stel je rijdt met constante snelheid op een vlakke weg, dat zal er weinig kracht op de tandwielen staan en zorgt de Anatov voor een relaxed hoog
verzet en dus een laag toerental. Als de weg vervolgens overgaat in een bergpas en dus stijgt, dan komt er
meer druk op de tandwielen te staan, net zoals er meer druk op je boven-benen komt te staan als je een helling opfietst. De transmissie reageert daarop door een lager verzet te kiezen; niet met ingewikkelde sensoren maar door een even simpel als vernuftig mechaniekje. In tegenstelling tot de CVT heeft de Anatov-transmissie echter nog niet de weg naar massaproductie gevonden.
...
Je zou hier eens kunnen kijken:quote:Op maandag 15 september 2008 04:48 schreef Blackeagle het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk Antonov
Maar wat voor lijst met "After market" accessiores zijn er beschikbaar?
Ik ben niet in de mogelikheid om even naar de dealer te gaan om dit na te vragen
Volgens mij onder de armleuning als ik me kan herinneren. Maar om zeker te weten moet ik bij mijn ouders gaan kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:55 schreef Icefire1971 het volgende:
Bij mij op het werk hebben ze ook hybride civics als bedrijfsauto. Ik was er vandaag mee op pad en zag op de radio dat je voor de aux in kunt kiezen. Echter kon ik het aansluitpunt niet vinden. Boekje was ook niet aanwezig. Morgen ben ik weer op pas met de civic en wil ik graag mijn mp3 speler aansluiten zodat ik naar mijn eigen muziek kan luisteren.
Dus als iemand me kan zeggen waar ik mijn snoertje in kan prikken zou ik zeer dankbaar zijn.
Ben benieuwd, ook daar niet gezien (maar misschien niet goed genoeg gezocht). Had voor de zekerheid een mp3 cdtje meegenomen en heerlijk genoten van twee keer 1,5 uur Depeche Mode.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Volgens mij onder de armleuning als ik me kan herinneren. Maar om zeker te weten moet ik bij mijn ouders gaan kijken.
Mijn god.. Kijk de afwerking van het interieur. Wat een tupper-warequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier wat foto's van het modeljaar 2009 US. Of we in Europa dezelfde specs krijgen is nog even afwachten.
De levertijd van mijn Civic is in ieder geval vervroegd van januari 2009 naar november 2008![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, nee deze auto trekt niet sportief op. Er zit een s-stand op maar dat levert niet veel meer op dan meer touren maken bij optrekken. Merkbaar sneller wordt ie er niet van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:58 schreef Ixnay het volgende:
TVP. Ik denk dat ik binnenkort ook rondrijd in deze auto.
Ik overweeg zelfs om de automaat versie te kiezen. Wie heeft ervaring met deze uitvoering, en trekt dat een beetje sportief op?
Dat dacht ik eigenlijk al, maar ik zag net daarvoor dat iemand het over schakelen had.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef Zorro het volgende:
Eeehmm.... Deze auto HEEFT niet eens een handgeschakelde uitvoering
Smaak is persoonlijk. Wat vind jij mooie auto's dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef draaijer het volgende:
Mensen hebben tegenwoordig of geen geld meer, of geen smaak
Nieuwe A4 station, Uiteraard de 997 modellen van Porsche, mijn eigen auto (maar is ordinair geworden)quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk. Wat vind jij mooie auto's dan?
Ik vind dat het ene het andere niet uit sluit in deze. Een Porsche is natuurlijk geen milieuvriendelijke Civic Hybrid en valt helemaal niet te vergelijken. Ik vind de Prius overigens ook vrij lelijk, de Civic echter niet. Heb je er al eens in gereden? Ik heb zelf een A4 Avant maar deze auto valt totaal niet tegen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nieuwe A4 station, Uiteraard de 997 modellen van Porsche, mijn eigen auto (maar is ordinair geworden)
De allermooiste is de GT2
Ik had het laatste model A4 totdat het huidige nieuwe model er kwam. Toen heb ik een 3-serie aangeschaft omdat ik niet kon wachten. Ik vond de A4 toch fijner en ik denk dat de nieuwe A4 nog fijner is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat het ene het andere niet uit sluit in deze. Een Porsche is natuurlijk geen milieuvriendelijke Civic Hybrid en valt helemaal niet te vergelijken. Ik vind de Prius overigens ook vrij lelijk, de Civic echter niet. Heb je er al eens in gereden? Ik heb zelf een A4 Avant maar deze auto valt totaal niet tegen.
edit: De 997 modellen vind ik overigens niet de mooiste 911's. Wel mooi hoor, maar de 993 vind ik nog steeds het mooiste.
Dat is een flinke levertijd! Volgens mij was het een half jaar geleden veel korter.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik heb er 1 besteld. Vrijdag bericht gekregen. In maart 2009 ben ik als eerste aan de beurt!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nieuwe A4 station, Uiteraard de 997 modellen van Porsche, mijn eigen auto (maar is ordinair geworden)
De allermooiste is de GT2
De Civic Hybride is t/m modeljaar 2005 een schakelauto geweest, vanaf modeljaar 2006 is het (net als de Prius) een automaat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al, maar ik zag net daarvoor dat iemand het over schakelen had.
Je hebt met die leasemaatschappijen last van het feit dat ze vanaf half november tot januari niks leveren. Begin 2009 worden er dus stapels geleverd...quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is een flinke levertijd! Volgens mij was het een half jaar geleden veel korter.
Je zou ook niet serieus genomen worden als je Porsche liefhebbers zou afschilderen door te zeggen dat ze geen auto smaak hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef tong_poh het volgende:
[..]
In andere woorden, kan ik het ook omdraaien. Ik begrijp de hele fascinatie van mensen voor porsches niet. Maar ik ga tenminste niet zeggen, dat porscheliefhebbers geen smaak hebben. Zeggen dat anderen geen smaak hebben is een behoorlijk irritante vorm van arrogantie.
ohw wat een zielig gefrustreerd figuur ben je toch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef draaijer het volgende:
Prius en Civic zijn echt om te
Wat een pauper bak.. Je ziet van die kneuzen erin cruisen die wel een auto willen, maar het eigenlijk niet kunnen betalen.. Zelfde volk als het Dacia volk.. blegh
Porchequote:Op maandag 13 oktober 2008 19:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je zou ook niet serieus genomen worden als je Porsche liefhebbers zou afschilderen door te zeggen dat ze geen auto smaak hebben![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Porche
Porche is de "VW Golf GTI" voor mensen die wat meer geld te besteden hebben.
Als je zoveel geld voor een auto neerlegt koop dan wat exclusiefs maar geen Porche
Het grappigste zijn mensen die een Porsche Boxter kopen en dan denken dat ze een snelle auto hebben![]()
Denk je nou echt werkelijk, dat een stel meelopers mij wat boeit. Ik vind porsches qua uiterlijk ongelooflijk saai. Qua motortechniek vind ik ze wel weer interessant.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je zou ook niet serieus genomen worden als je Porsche liefhebbers zou afschilderen door te zeggen dat ze geen auto smaak hebben![]()
Verklaar je nader..quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
!!
Jij hebt er duidelijk veel verstand van..
Ja, komop zeg. Een Golf met een 911 vergelijken. Daar ga ik écht niet op in. Je kunt Porsche niet eens goed spellen, laat staan dat je er verstand van hebt.quote:
Ik vind het gewoon een smakeloze 13 in een dozijn juppe bak. Daar sta je dan met je Cayman voor het stoplicht, word je eruit getrokken door een gechipte Seat Leon cupraquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, komop zeg. Een Golf met een 911 vergelijken. Daar ga ik écht niet op in. Je kunt Porsche niet eens goed spellen, laat staan dat je er verstand van hebt.
Dat maakt de 911 juist legendarisch. Er zit een heel verschil in de oerporsche en de huidige 997. Op ieder vlak is de auto flink veranderd, ook uiterlijk natuurlijk. Maar het blijft onmiskenbaar een 911, en dat is mooi.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Denk je nou echt werkelijk, dat een stel meelopers mij wat boeit. Ik vind porsches qua uiterlijk ongelooflijk saai. Qua motortechniek vind ik ze wel weer interessant.
Ik begrijp de vergelijking met een volkswagen golf wel. Het is een auto, die in al die jaren vrij weinig qua vorm geëvolueerd is. Je kunt de huidige porsche nog herleiden tot de oer-porsche. Tevens is er voor dat geld tegenwoordig leukere auto's te krijgen.
Maar koop jij maar een porsche als je dat leuk vindt. ik hou je niet tegen. Jij vindt ze toch mooi, daar gaat het toch om.
Een gechipte Seat vergelijken met een geraffineerde Porsche, weer een blijk van onwetendheid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een smakeloze 13 in een dozijn juppe bak. Daar sta je dan met je Cayman voor het stoplicht, word je eruit getrokken door een gechipte Seat Leon cupra!
Koop dan een echte Porsche GT2 / GT3 daar kan ik dan wel weer respect voor hebben. Alles daaronder!!
.
Gefrustreerd?! Ik geniet van het levenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
ohw wat een zielig gefrustreerd figuur ben je toch.
Die 120 euro die ik zometeen per maand bespaar, steek ik 10x liever in het circuit rijden (op de motor) stoppen. Echt waar... wat interesseerd mij een auto nou. Dat ding moet me van A naar B brengen en ik wil alle luxe aan boord.
Get a life.
Een Boxter is inderdaad een snelle auto. Ik vraag me af of je weleens in een recent model hebt gereden. Ik denk namlijk van niet. Zelfs een Boxter is een prima bak. Zou niet mijn keuze zijn, maar op die auto is weinig aan te merken en hij is snel. Met een S blaf je de nieuwe 3.2 V6 Audi TT echt wegquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Porche
Porche is de "VW Golf GTI" voor mensen die wat meer geld te besteden hebben.
Als je zoveel geld voor een auto neerlegt koop dan wat exclusiefs maar geen Porche
Het grappigste zijn mensen die een Porsche Boxter kopen en dan denken dat ze een snelle auto hebben![]()
Jaloezie is waar jij tegenaan loopt. Vergelijk jij altijd appels en peren?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een smakeloze 13 in een dozijn juppe bak. Daar sta je dan met je Cayman voor het stoplicht, word je eruit getrokken door een gechipte Seat Leon cupra!
Koop dan een echte Porsche GT2 / GT3 daar kan ik dan wel weer respect voor hebben. Alles daaronder!!
.
Een Boxter snel? laatst nog een sprintje tegen gedaan op de snelweg. Daar was weinig indrukwekkends aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Een Boxter is inderdaad een snelle auto. Ik vraag me af of je weleens in een recent model hebt gereden. Ik denk namlijk van niet. Zelfs een Boxter is een prima bak. Zou niet mijn keuze zijn, maar op die auto is weinig aan te merken en hij is snel. Met een S blaf je de nieuwe 3.2 V6 Audi TT echt weg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jaloezie is waar jij tegenaan loopt. Vergelijk jij altijd appels en peren?
Een Elise trekt een Cupra eruit.. Lekker spannend. Het gaat om de uitstraling, gevoel en experience..
Een Cupra staat in de achterwijken en als het licht is, kan je daar niet in gezien worden. Een recente Porsche wel
Ik heb jouw fotoboek bekeken. Nu ga ik niet uitspraken maken of je lelijk bent of zoiets, want ook dat is aan smaak onderhevig. Maar wel wil ik 1 ding opmerken. Ik zeg het even in het engels: You like to keep up your appearance. Ik vind alleen wel dat je doorslaat. Je doet alsof mensen die niet in een porsche willen rijden of andere auto's van jouw keuze minderwaardig zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Een Elise trekt een Cupra eruit.. Lekker spannend. Het gaat om de uitstraling, gevoel en experience..
Een Cupra staat in de achterwijken en als het licht is, kan je daar niet in gezien worden. Een recente Porsche wel
Zelf beginnen te miepen over een Porsche in een Hybride topic en vervolgens een ander verwijten dat hij appels met peren vergelijkt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hierbij het verzoek aan Draaijer om zich buiten het Honda Civic Hybrid topic bezig te houden met persoonsverheerlijking, zijn voorliefde voor Porsche en zijn visie op mensen die Honda Civic Hybride rijden...quote:Zo, deel 1 is zo te lezen goed volgespamd door de voor- en tegenstanders. Hopelijk blijft het welles-nietes gezeur daar ook bij...
Dan nu poging 2, laten we wat aardiger blijven hier...
Dude.. Het is passie.. Begrijp dat..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:14 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb jouw fotoboek bekeken. Nu ga ik niet uitspraken maken of je lelijk bent of zoiets, want ook dat is aan smaak onderhevig. Maar wel wil ik 1 ding opmerken. Ik zeg het even in het engels: You like to keep up your appearance. Ik vind alleen wel dat je doorslaat. Je doet alsof mensen die niet in een porsche willen rijden of andere auto's van jouw keuze minderwaardig zijn.
Je zou eens moeten kijken bij mijn werk op het parkeerplaats. Daar staan dikke auto's, waaronder jouw geliefde porsches. Ook staan daar: BMW M3's, een Corvette, binnenkort een Nissan GTR, Audi S4's, Enzovoorts. Ook natuurlijk die iets normalere auto's van Mercedes, BMW, Audi. Maar allemaal meestal met redelijk pk's alleen niet de topmodellen. Maar er staan ook wrakken tussen. Bijv peugeots van 15 jaar die bijna op zijn.
En geen enkel persoon doet denigrerend over de auto keuze van een ander. Integendeel! Ze respecteren de keus van een ander. Uiterlijk vertoon is niet zo belangrijk voor veel mensen ook al verdienen ze goed. Maar waarschijnlijk is dat anders in jouw branche. Allemaal mensen die zich dik in de schulden werken om maar iets "rijker" te lijken dan een ander. Ik denk dat je eens moet realiseren dat velen de auto alleen als vervoersmiddel zien en niet als "pats object"
Draag je ook een simpele digitale Casio, omdat die de tijd toch beter aangeeft dan een mooie mechanische klok?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
ohw wat een zielig gefrustreerd figuur ben je toch.
Die 120 euro die ik zometeen per maand bespaar, steek ik 10x liever in het circuit rijden (op de motor) stoppen. Echt waar... wat interesseerd mij een auto nou. Dat ding moet me van A naar B brengen en ik wil alle luxe aan boord.
Get a life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |