abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61167217
Prima wagen, ben er net nog ruim 2 weken mee door Finland wezen crossen, ook over kuilenpaadjes en alles. Ging prima, niks te klagen Aircootje, dikke stereo...
Alleen de bagageruimte was wat krap bemeten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61173585
Ah vet, was die geluidsinstallatie standaard? Want ik heb voor de zekerheid maar de coaxial speaker upgrade gekozen. De bass uitbreiding niet want is las dat die niet zo geweldig is (en kost meer dan 700 euro).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_61176352
Oh dat weet ik niet. Hij was niet van mij, een maat van me had hem geleast via z'n werk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61537653
Ik heb gelezen op het civic hybride forum dat de extra speakers nieteens zoveel uitmaken. Een iemand daar omschreef het als "zonde van je geld" omdat de standaard speakers net zo goed geluid zouden geven... De dual cone speakers zouden vnl voor de tweaters zijn meen ik.

Je zou de hoge tonen al beter krijgen als je de paneeltjes in het dashboard voor de tweaters eruit zou halen en met een klein boortje de gaatjes in die paneeltjes uitboort want die zouden erg klein of helemaal niet "open" zijn.

Ik heb er zelf geen ervaring mee...
pi_61549470
Nou ja de upgrade is zo'n 250 euro dus kost me iets van 2 euro per maand. En ik lease dus dan valt er weinig te boren.

Dit is trouwens de eerste (officiele?) foto van het Europese 2009 model:

[ Bericht 4% gewijzigd door American_Nightmare op 11-09-2008 13:55:48 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 15 september 2008 @ 04:48:40 #56
21070 Blackeagle
Being Dutch in India
pi_61637082
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:56 schreef unlisted_user het volgende:

[..]

Voor de luie lezer:

...

Anatov

Anatov is een beursgenoteerd bedrijf (tevens een spannend fonds voor beleggers!) dat een razend slimme automaat heeft uitgevonden. De Anatovtransmissie maakt gebruik van koppelontwikkeling voor het schakelmoment: de kracht (ofwel het ‘draaimoment’ of ‘koppel’) die nodig is om de tandwielen in beweging te brengen bepaalt welke versnelling wordt ingeschakeld. Werkt altijd: stel je rijdt met constante snelheid op een vlakke weg, dat zal er weinig kracht op de tandwielen staan en zorgt de Anatov voor een relaxed hoog
verzet en dus een laag toerental. Als de weg vervolgens overgaat in een bergpas en dus stijgt, dan komt er
meer druk op de tandwielen te staan, net zoals er meer druk op je boven-benen komt te staan als je een helling opfietst. De transmissie reageert daarop door een lager verzet te kiezen; niet met ingewikkelde sensoren maar door een even simpel als vernuftig mechaniekje. In tegenstelling tot de CVT heeft de Anatov-transmissie echter nog niet de weg naar massaproductie gevonden.

...
Je bedoeld natuurlijk Antonov

Maar wat voor lijst met "After market" accessiores zijn er beschikbaar?
Ik ben niet in de mogelikheid om even naar de dealer te gaan om dit na te vragen
Sommige dingen in het leven moet je gewoon accepteren zoals ze zijn.
pi_61638848
quote:
Op maandag 15 september 2008 04:48 schreef Blackeagle het volgende:

[..]

Je bedoeld natuurlijk Antonov

Maar wat voor lijst met "After market" accessiores zijn er beschikbaar?
Ik ben niet in de mogelikheid om even naar de dealer te gaan om dit na te vragen
Je zou hier eens kunnen kijken:

Klik

Daar staat een flink deel van de opties op een rijtje.

Maar iedere Honda-dealer kan zelf nog dingen leveren zoals fietsendragers en zo...

En de text die je quote is rechtstreeks van een website - geen idee of het Antonov of Anatov is.
  donderdag 25 september 2008 @ 14:58:58 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61905377
Mijn huisgenoot heeft een Civic Hybrid sinds een paar dagen. Gisteren ben ik een stukje wezen rijden. Ik vond het een erg fijne auto! Alleen vond ik de remmen erg wennen, dat kan wellicht nieuwigheid zijn. Verder vond ik het dichtgooien van de deur wel wat blikkerig klinken, iets waar ik niet zo van hou. Maar de rijeigenschappen waren prima en hij is goed stil van binnen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:55:34 #59
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_62269910
Bij mij op het werk hebben ze ook hybride civics als bedrijfsauto. Ik was er vandaag mee op pad en zag op de radio dat je voor de aux in kunt kiezen. Echter kon ik het aansluitpunt niet vinden. Boekje was ook niet aanwezig. Morgen ben ik weer op pas met de civic en wil ik graag mijn mp3 speler aansluiten zodat ik naar mijn eigen muziek kan luisteren.
Dus als iemand me kan zeggen waar ik mijn snoertje in kan prikken zou ik zeer dankbaar zijn.
Life in the so-called space age.
pi_62274824
handschoenkastje? armleuning?
anders weet ik het niet
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:44:06 #61
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62282995
Blijft een schitterende auto
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:41:39 #62
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62284495
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:55 schreef Icefire1971 het volgende:
Bij mij op het werk hebben ze ook hybride civics als bedrijfsauto. Ik was er vandaag mee op pad en zag op de radio dat je voor de aux in kunt kiezen. Echter kon ik het aansluitpunt niet vinden. Boekje was ook niet aanwezig. Morgen ben ik weer op pas met de civic en wil ik graag mijn mp3 speler aansluiten zodat ik naar mijn eigen muziek kan luisteren.
Dus als iemand me kan zeggen waar ik mijn snoertje in kan prikken zou ik zeer dankbaar zijn.
Volgens mij onder de armleuning als ik me kan herinneren. Maar om zeker te weten moet ik bij mijn ouders gaan kijken.
Horrible Cunt!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:59:22 #63
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_62317353
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Volgens mij onder de armleuning als ik me kan herinneren. Maar om zeker te weten moet ik bij mijn ouders gaan kijken.
Ben benieuwd, ook daar niet gezien (maar misschien niet goed genoeg gezocht). Had voor de zekerheid een mp3 cdtje meegenomen en heerlijk genoten van twee keer 1,5 uur Depeche Mode.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:58:34 #64
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_62318560
TVP. Ik denk dat ik binnenkort ook rondrijd in deze auto.

Ik overweeg zelfs om de automaat versie te kiezen. Wie heeft ervaring met deze uitvoering, en trekt dat een beetje sportief op?
  FOK!fotograaf zondag 12 oktober 2008 @ 11:12:49 #65
842 Zorro
Z
pi_62323660
Eeehmm.... Deze auto HEEFT niet eens een handgeschakelde uitvoering
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_62323704
Prius en Civic zijn echt om te
Wat een pauper bak.. Je ziet van die kneuzen erin cruisen die wel een auto willen, maar het eigenlijk niet kunnen betalen.. Zelfde volk als het Dacia volk.. blegh
pi_62323743
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier wat foto's van het modeljaar 2009 US. Of we in Europa dezelfde specs krijgen is nog even afwachten.
De levertijd van mijn Civic is in ieder geval vervroegd van januari 2009 naar november 2008

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mijn god.. Kijk de afwerking van het interieur. Wat een tupper-ware
Kijk eens goed naar de auto, of zijn de foto's niet goed. Het is buiten de getallenreeks ontworpen. Het is een dik en te hoog skateboard met mini wielen..
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:20:38 #68
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_62323767
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:58 schreef Ixnay het volgende:
TVP. Ik denk dat ik binnenkort ook rondrijd in deze auto.

Ik overweeg zelfs om de automaat versie te kiezen. Wie heeft ervaring met deze uitvoering, en trekt dat een beetje sportief op?
Tja, nee deze auto trekt niet sportief op. Er zit een s-stand op maar dat levert niet veel meer op dan meer touren maken bij optrekken. Merkbaar sneller wordt ie er niet van.
Ik moet wel zeggen dat het automaat rijden me beter bevalt dan ik er van tevoren van gedacht had. Voor stadrijden en filerijden is het sowieso perfect wat mij betreft.

(voor het eerst in een automaat: linker been ver van de pedalen zetten; en vast)
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:35:40 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_62323960
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:12 schreef Zorro het volgende:
Eeehmm.... Deze auto HEEFT niet eens een handgeschakelde uitvoering
Dat dacht ik eigenlijk al, maar ik zag net daarvoor dat iemand het over schakelen had.
pi_62324265
Mensen hebben tegenwoordig of geen geld meer, of geen smaak
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:38:59 #71
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62324939
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef draaijer het volgende:
Mensen hebben tegenwoordig of geen geld meer, of geen smaak
Smaak is persoonlijk. Wat vind jij mooie auto's dan?
Horrible Cunt!
pi_62325193
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Smaak is persoonlijk. Wat vind jij mooie auto's dan?
Nieuwe A4 station, Uiteraard de 997 modellen van Porsche, mijn eigen auto (maar is ordinair geworden)

De allermooiste is de GT2
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:46:06 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62326211
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nieuwe A4 station, Uiteraard de 997 modellen van Porsche, mijn eigen auto (maar is ordinair geworden)

Ik vind dat het ene het andere niet uit sluit in deze. Een Porsche is natuurlijk geen milieuvriendelijke Civic Hybrid en valt helemaal niet te vergelijken. Ik vind de Prius overigens ook vrij lelijk, de Civic echter niet. Heb je er al eens in gereden? Ik heb zelf een A4 Avant maar deze auto valt totaal niet tegen.

edit: De 997 modellen vind ik overigens niet de mooiste 911's. Wel mooi hoor, maar de 993 vind ik nog steeds het mooiste.
pi_62327681
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind dat het ene het andere niet uit sluit in deze. Een Porsche is natuurlijk geen milieuvriendelijke Civic Hybrid en valt helemaal niet te vergelijken. Ik vind de Prius overigens ook vrij lelijk, de Civic echter niet. Heb je er al eens in gereden? Ik heb zelf een A4 Avant maar deze auto valt totaal niet tegen.

edit: De 997 modellen vind ik overigens niet de mooiste 911's. Wel mooi hoor, maar de 993 vind ik nog steeds het mooiste.
Ik had het laatste model A4 totdat het huidige nieuwe model er kwam. Toen heb ik een 3-serie aangeschaft omdat ik niet kon wachten. Ik vond de A4 toch fijner en ik denk dat de nieuwe A4 nog fijner is.
Grappig dat je de 993 mooier vindt. Dat vinden de meeste mensen. de 4S van de 993 GENIAAL
996 is een desinvestering (zoals elke auto) maar toch wel een echte Porsche. De komlampen zijn om te janken
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:19:38 #75
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62335625
Ik heb er 1 besteld. Vrijdag bericht gekregen. In maart 2009 ben ik als eerste aan de beurt!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:53:16 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62336693
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb er 1 besteld. Vrijdag bericht gekregen. In maart 2009 ben ik als eerste aan de beurt!
Dat is een flinke levertijd! Volgens mij was het een half jaar geleden veel korter.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:29:20 #77
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62337802
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

In andere woorden, kan ik het ook omdraaien. Ik begrijp de hele fascinatie van mensen voor porsches niet. Maar ik ga tenminste niet zeggen, dat porscheliefhebbers geen smaak hebben. Zeggen dat anderen geen smaak hebben is een behoorlijk irritante vorm van arrogantie.
Horrible Cunt!
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:21:03 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62339336
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al, maar ik zag net daarvoor dat iemand het over schakelen had.
De Civic Hybride is t/m modeljaar 2005 een schakelauto geweest, vanaf modeljaar 2006 is het (net als de Prius) een automaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_62339697
Ik snap echt niet waarom sommige mensen zich zo bemoeien met andermans zaken.

De TS van het eerste deel vroeg om het volgende:
"Zijn er nog meer mensen van plan om deze auto te bestellen, of hebben 'm al besteld? Waar ik benieuwd naar ben is de verschillen met het nieuwe model, dat vanaf aug/sept geproduceerd gaat worden. Weet iemand hier iets van?"

Waarom moeten al die macho's weer bewijzen wat voor dikke auto ze zouden kiezen om wat AnDerS te compenseren. Als je reageert zeg dan wat nuttigs of anders hou je ....

Mensen die voor deze auto gekozen hebben moeten dat zelf weten. Het is gewoon een zeer complete middenklasser voor de prijs van een standaard kleine auto. Er zullen genoeg vrijgezelle jongeren hier zijn zonder enige verantwoordelijkheid. Er zijn ook heel veel mensen met families en het verschil in belasting tussen deze auto en iets vergelijkbaars (niet hybride) is gewoon een zeer dikke (+-2000 euro) vakantie per jaar. Dat is dus 8000 euro in 4 jaar (ligt aan leasecontract). Het is niet de vraag of je het geld hebt, maar wat je met je geld wilt doen. Een redelijk luxe splinternieuwe auto, echt niet slechter dan een Toyota, Opel, Citroen en al die andere B merken en 2000 euro per jaar in mijn ZAK. Dan ga jij maar lekker in je WhAtEvER rijden.

Dat de overheid het JE zo lastig maakt is wat anders. Diesels zijn tegenwoordig veel schoner dan benzine auto's. Het is allemaal onzin, maar het is eenmaal zo. Milieu aspect is wat anders. Daar ga ik niet eens op in.
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:28:33 #80
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62343026
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is een flinke levertijd! Volgens mij was het een half jaar geleden veel korter.
Je hebt met die leasemaatschappijen last van het feit dat ze vanaf half november tot januari niks leveren. Begin 2009 worden er dus stapels geleverd...
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62358954
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

In andere woorden, kan ik het ook omdraaien. Ik begrijp de hele fascinatie van mensen voor porsches niet. Maar ik ga tenminste niet zeggen, dat porscheliefhebbers geen smaak hebben. Zeggen dat anderen geen smaak hebben is een behoorlijk irritante vorm van arrogantie.
Je zou ook niet serieus genomen worden als je Porsche liefhebbers zou afschilderen door te zeggen dat ze geen auto smaak hebben
pi_62363401
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef draaijer het volgende:
Prius en Civic zijn echt om te
Wat een pauper bak.. Je ziet van die kneuzen erin cruisen die wel een auto willen, maar het eigenlijk niet kunnen betalen.. Zelfde volk als het Dacia volk.. blegh
ohw wat een zielig gefrustreerd figuur ben je toch.

Die 120 euro die ik zometeen per maand bespaar, steek ik 10x liever in het circuit rijden (op de motor) stoppen. Echt waar... wat interesseerd mij een auto nou . Dat ding moet me van A naar B brengen en ik wil alle luxe aan boord.

Get a life.
pi_62363561
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je zou ook niet serieus genomen worden als je Porsche liefhebbers zou afschilderen door te zeggen dat ze geen auto smaak hebben
Porche

Porche is de "VW Golf GTI" voor mensen die wat meer geld te besteden hebben.
Als je zoveel geld voor een auto neerlegt koop dan wat exclusiefs maar geen Porche

Het grappigste zijn mensen die een Porsche Boxter kopen en dan denken dat ze een snelle auto hebben
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:35:06 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62364230
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Porche

Als je zoveel geld voor een auto neerlegt koop dan wat exclusiefs maar geen Porche

Het grappigste zijn mensen die een Porsche Boxter kopen en dan denken dat ze een snelle auto hebben
!!

Jij hebt er duidelijk veel verstand van..
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:56:11 #85
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62364870
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Denk je nou echt werkelijk, dat een stel meelopers mij wat boeit. Ik vind porsches qua uiterlijk ongelooflijk saai. Qua motortechniek vind ik ze wel weer interessant.

Ik begrijp de vergelijking met een volkswagen golf wel. Het is een auto, die in al die jaren vrij weinig qua vorm geëvolueerd is. Je kunt de huidige porsche nog herleiden tot de oer-porsche. Tevens is er voor dat geld tegenwoordig leukere auto's te krijgen.

Maar koop jij maar een porsche als je dat leuk vindt. ik hou je niet tegen. Jij vindt ze toch mooi, daar gaat het toch om.
Horrible Cunt!
pi_62364928
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

!!

Jij hebt er duidelijk veel verstand van..
Verklaar je nader..
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:04:16 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62365091
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:58 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Verklaar je nader..
Ja, komop zeg. Een Golf met een 911 vergelijken. Daar ga ik écht niet op in. Je kunt Porsche niet eens goed spellen, laat staan dat je er verstand van hebt.
pi_62365262
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja, komop zeg. Een Golf met een 911 vergelijken. Daar ga ik écht niet op in. Je kunt Porsche niet eens goed spellen, laat staan dat je er verstand van hebt.
Ik vind het gewoon een smakeloze 13 in een dozijn juppe bak. Daar sta je dan met je Cayman voor het stoplicht, word je eruit getrokken door een gechipte Seat Leon cupra !

Koop dan een echte Porsche GT2 / GT3 daar kan ik dan wel weer respect voor hebben. Alles daaronder !!
.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:14:28 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62365363
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Denk je nou echt werkelijk, dat een stel meelopers mij wat boeit. Ik vind porsches qua uiterlijk ongelooflijk saai. Qua motortechniek vind ik ze wel weer interessant.

Ik begrijp de vergelijking met een volkswagen golf wel. Het is een auto, die in al die jaren vrij weinig qua vorm geëvolueerd is. Je kunt de huidige porsche nog herleiden tot de oer-porsche. Tevens is er voor dat geld tegenwoordig leukere auto's te krijgen.

Maar koop jij maar een porsche als je dat leuk vindt. ik hou je niet tegen. Jij vindt ze toch mooi, daar gaat het toch om.
Dat maakt de 911 juist legendarisch. Er zit een heel verschil in de oerporsche en de huidige 997. Op ieder vlak is de auto flink veranderd, ook uiterlijk natuurlijk. Maar het blijft onmiskenbaar een 911, en dat is mooi.

Misschien zijn er leukere auto's in dezelfde categorie te koop maar weinig betere.

Het is maar goed dat mensen een andere smaak kunnen hebben.

Maar volgens mij gaat het hier over de Civic Hybrid. Naar mijn mening een prima auto overigens.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:36:02 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62365834
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een smakeloze 13 in een dozijn juppe bak. Daar sta je dan met je Cayman voor het stoplicht, word je eruit getrokken door een gechipte Seat Leon cupra !

Koop dan een echte Porsche GT2 / GT3 daar kan ik dan wel weer respect voor hebben. Alles daaronder !!
.
Een gechipte Seat vergelijken met een geraffineerde Porsche, weer een blijk van onwetendheid.
Een Impreza WRX, zelfs een niet-STi, accelereert een Cayman er ook uit. En die Seat ook, zeker wanneer gechipt.

Als we dan toch aan het accelereren zijn, zullen we ook wat bochten meepakken en even lekker in de remmen gaan? Ik neem aan dat je weet dat de steering en handling van de Cayman zo'n beetje de beste in zijn segment is?
pi_62368370
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Die 120 euro die ik zometeen per maand bespaar, steek ik 10x liever in het circuit rijden (op de motor) stoppen. Echt waar... wat interesseerd mij een auto nou . Dat ding moet me van A naar B brengen en ik wil alle luxe aan boord.

Get a life.
Gefrustreerd?! Ik geniet van het leven

pi_62368377
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Porche

Een Boxter is inderdaad een snelle auto. Ik vraag me af of je weleens in een recent model hebt gereden. Ik denk namlijk van niet. Zelfs een Boxter is een prima bak. Zou niet mijn keuze zijn, maar op die auto is weinig aan te merken en hij is snel. Met een S blaf je de nieuwe 3.2 V6 Audi TT echt weg
pi_62368387
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

.
Jaloezie is waar jij tegenaan loopt. Vergelijk jij altijd appels en peren?
Een Elise trekt een Cupra eruit.. Lekker spannend. Het gaat om de uitstraling, gevoel en experience..
Een Cupra staat in de achterwijken en als het licht is, kan je daar niet in gezien worden. Een recente Porsche wel
pi_62369579
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 07:39 schreef draaijer het volgende:

[..]

Een Boxter is inderdaad een snelle auto. Ik vraag me af of je weleens in een recent model hebt gereden. Ik denk namlijk van niet. Zelfs een Boxter is een prima bak. Zou niet mijn keuze zijn, maar op die auto is weinig aan te merken en hij is snel. Met een S blaf je de nieuwe 3.2 V6 Audi TT echt weg
Een Boxter snel? laatst nog een sprintje tegen gedaan op de snelweg. Daar was weinig indrukwekkends aan.
pi_62369605
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 07:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Een Elise trekt een Cupra eruit.. Lekker spannend. Het gaat om de uitstraling, gevoel en experience..
Een Cupra staat in de achterwijken en als het licht is, kan je daar niet in gezien worden. Een recente Porsche wel

Jaloezie??! Voor dat geld zou ik gewoon iets kopen wat minder allerdaags is.Dat heeft niks met jaloezie te maken .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:14:42 #96
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62370411
quote:

[..]

Ik heb jouw fotoboek bekeken. Nu ga ik niet uitspraken maken of je lelijk bent of zoiets, want ook dat is aan smaak onderhevig. Maar wel wil ik 1 ding opmerken. Ik zeg het even in het engels: You like to keep up your appearance. Ik vind alleen wel dat je doorslaat. Je doet alsof mensen die niet in een porsche willen rijden of andere auto's van jouw keuze minderwaardig zijn.

Je zou eens moeten kijken bij mijn werk op het parkeerplaats. Daar staan dikke auto's, waaronder jouw geliefde porsches. Ook staan daar: BMW M3's, een Corvette, binnenkort een Nissan GTR, Audi S4's, Enzovoorts. Ook natuurlijk die iets normalere auto's van Mercedes, BMW, Audi. Maar allemaal meestal met redelijk pk's alleen niet de topmodellen. Maar er staan ook wrakken tussen. Bijv peugeots van 15 jaar die bijna op zijn.

En geen enkel persoon doet denigrerend over de auto keuze van een ander. Integendeel! Ze respecteren de keus van een ander. Uiterlijk vertoon is niet zo belangrijk voor veel mensen ook al verdienen ze goed. Maar waarschijnlijk is dat anders in jouw branche. Allemaal mensen die zich dik in de schulden werken om maar iets "rijker" te lijken dan een ander. Ik denk dat je eens moet realiseren dat velen de auto alleen als vervoersmiddel zien en niet als "pats object"
Horrible Cunt!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:46:48 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62371167
quote:
[..]
Zelf beginnen te miepen over een Porsche in een Hybride topic en vervolgens een ander verwijten dat hij appels met peren vergelijkt?

Kom op zeg, je gaat in een Panda-topic toch ook niet over een Mercedes zitten drammen?!
Waar gaat dit nou helemaal over, het gros van de hybride-rijders is lease-rijder en die kiezen vooral voor de hybride omdat het ze een flink bedrag per maand aan bijtelling bespaart.

Verder zijn er ook nog mensen die een hybride gewoon kopen, en dat zijn over het algemeen mensen die zich of heel erg bewust zijn van de kosten van het autorijden, of die hun verspil van energie op andere vlakken willen afkopen met een milieuvriendelijke auto.

Als ik zo kijk wat er aan niet-lease-leeftijd in de gemiddelde hybride rondrijdt dan zijn dat vaak mensen die al aardig grijs zijn, je kunt er dus vanuit gaan dat die zich iig niet in de schulden steken voor een patserbak die ze zich eigenlijk niet kunnen permitteren, maar gewoon een goede, complete en zuinige auto willen hebben omdat ze van A naar B moeten.
Ik vermoed overigens dat je die grijze categorie die in een hybride rijdt helemaal niet in een Porsche wilt hebben.... dat zou een killer zijn voor het imago. En die groep kan die Porsche waarschijnlijk wel kan betalen.

BTW: ik wil graag een Aston Martin, maar zolang die nog niet binnen m'n budget past zou ik niet weten waarom ik niet in een hybride zou kunnen rijden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_62371990
Jawel, we hebben een beller...

In mijn op meldde ik:
quote:
Zo, deel 1 is zo te lezen goed volgespamd door de voor- en tegenstanders. Hopelijk blijft het welles-nietes gezeur daar ook bij...

Dan nu poging 2, laten we wat aardiger blijven hier...
Hierbij het verzoek aan Draaijer om zich buiten het Honda Civic Hybrid topic bezig te houden met persoonsverheerlijking, zijn voorliefde voor Porsche en zijn visie op mensen die Honda Civic Hybride rijden...

Graag nu OnTopic verder...
pi_62374689
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:14 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb jouw fotoboek bekeken. Nu ga ik niet uitspraken maken of je lelijk bent of zoiets, want ook dat is aan smaak onderhevig. Maar wel wil ik 1 ding opmerken. Ik zeg het even in het engels: You like to keep up your appearance. Ik vind alleen wel dat je doorslaat. Je doet alsof mensen die niet in een porsche willen rijden of andere auto's van jouw keuze minderwaardig zijn.

Je zou eens moeten kijken bij mijn werk op het parkeerplaats. Daar staan dikke auto's, waaronder jouw geliefde porsches. Ook staan daar: BMW M3's, een Corvette, binnenkort een Nissan GTR, Audi S4's, Enzovoorts. Ook natuurlijk die iets normalere auto's van Mercedes, BMW, Audi. Maar allemaal meestal met redelijk pk's alleen niet de topmodellen. Maar er staan ook wrakken tussen. Bijv peugeots van 15 jaar die bijna op zijn.

En geen enkel persoon doet denigrerend over de auto keuze van een ander. Integendeel! Ze respecteren de keus van een ander. Uiterlijk vertoon is niet zo belangrijk voor veel mensen ook al verdienen ze goed. Maar waarschijnlijk is dat anders in jouw branche. Allemaal mensen die zich dik in de schulden werken om maar iets "rijker" te lijken dan een ander. Ik denk dat je eens moet realiseren dat velen de auto alleen als vervoersmiddel zien en niet als "pats object"
Dude.. Het is passie.. Begrijp dat..
Ik vind een GTR, Audi RS en S'en uiteraard schitterend. Ik heb zelf een langzamere BMW..
Mijn mening was dat een prius en civic foei lelijk is.. Dat vind jij blijkbaar een schok.. So let it be my oppinion en geniet van de dingen die jij kan waarderen
pi_62375384
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Get a life.
Draag je ook een simpele digitale Casio, omdat die de tijd toch beter aangeeft dan een mooie mechanische klok?
Haal je ook al je kleren bij de Wibra/Zeeman etc.? Bespaar je ook behoorlijk wat per maand mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')