Vanaf 2009quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef Ixnay het volgende:
Ik kies deze auto alleen om de bijtelling en hij ziet er ook nog eens best goed uit.
De HCH wordt trouwens gerestyled. Vanaf wanneer is deze verkrijgbaar?
American_Nightmare heeft eind augustus in deze topic een aantal foto's van het 2009 model gepost.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Ixnay het volgende:
Dat 2009 model wil ik dus. Heb je er geen pics van?
ik las dat er prii (priussen) als taxi rijden (australie) met 500.000km op de teller met de orginele accusquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:58 schreef Estate het volgende:
Ik vraag me bij hybride auto's af wat ze straks doen op de tweedehands markt. Het lijkt mij dat de accu's niet eeuwig meegaan en zal dus wel een flink kosten plaatje worden als ze vervangen moeten worden.
Dat zal de populariteit op de lange termijn niet goed doen.
Wat maakt dat 'groene gedoe' uit voor jou (in negatieve zin)? Daar wordt jij toch niet slechter van? Of wil je perse in een meer vervuilende auto rijden? Ik bedoel, dat jij in een zuinige auto rijdt merk je niet hoor, het is een prima bakquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:32 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben anti-hybride door het hele groene gedoe eromheen, maar als ik naar de bijtelling kijk is zo'n civic nog best goed te doen
Google?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Ixnay het volgende:
Dat 2009 model wil ik dus. Heb je er geen pics van?
Ach, met zijn leeftijd zit hij nog een beetje in de bewijsfase. Niks mis mee hoor, maar daar past zo'n hybride niet tussen. Dat is namelijk een auto voor oude zakken, toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat maakt dat 'groene gedoe' uit voor jou (in negatieve zin)? Daar wordt jij toch niet slechter van? Of wil je perse in een meer vervuilende auto rijden? Ik bedoel, dat jij in een zuinige auto rijdt merk je niet hoor, het is een prima bak
Ik had jou toch helemaal niet gequote? De gequote persoon zegt wel nee tegen hybride door 'het groene gedoe'. Ik zou graag willen weten waaromquote:Op woensdag 12 november 2008 00:33 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ach, met zijn leeftijd zit hij nog een beetje in de bewijsfase. Niks mis mee hoor, maar daar past zo'n hybride niet tussen. Dat is namelijk een auto voor oude zakken, toch?
Ik persoonlijk zou zo een hybride kopen als hij voldeed aan mij eisen. ik heb laats een testrit gemaakt met de Lexus GS 450h. Geweldige auto, totdat ik de kofferbak opendeed.
Nu moet ik eerlijk gezegd zeggen, dat ik nu besloten heb om toch een meer sportief auto te kopen, maar ik zal zeer zeker geen nee zeggen tegen een hybride.
Natuurlijk had je mij niet gequote. En hij kan als enige aangeven waarom hij er een probleem mee heeft. ik speculeerde alleen over waarom hij die probleem heeft. Ik kan natuurlijk niet in iemand zijn hoofd kijken.Maar imago speelt bij jongeren heel erg mee.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had jou toch helemaal niet gequote? De gequote persoon zegt wel nee tegen hybride door 'het groene gedoe'. Ik zou graag willen weten waarom
Je hebt zwarte en beige bekleding, bovendien kan je met leer elke kleur kiezen...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil de Civic Hybrid 2009 bestellen in het zwart, maar dan is je interieur beige.
En je kunt niks anders kiezen. Best kut.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef draaijer het volgende:
Hybrid
Wat doen we met de afgeschreven accu's?
Zie je wel.. Egoistische gasten die Hybride bestuurders..quote:Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Interesseerd mij niet, ik ga er zometeen 130 euro netto p/mnd op voorruit, ook al dumpen ze de accu's in de Noordzee, i don't care.
Dat zal ik met veel plezier doen idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zie je wel.. Egoistische gasten die Hybride bestuurders..
Ga jij maar lekker voor lul rijden in je lelijke auto.. Ik zou er niet in gezien willen worden![]()
Jezus man, in dat andere topic hebben ook al meerdere mensen hierop gereageerd. 95% van de accu kan weer hergebruikt in nieuwe accu's.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:31 schreef draaijer het volgende:
Hybrid
Wat doen we met de afgeschreven accu's?
Hij houdt van mooie, vaak duurdere auto's. Daar is opzich niks mis mee, al vind ik dat hij met zijn gezeik op hybride een beetje doordraaft. De Civic hybrid is gewoon een standaard sedan, niks meer niks minder. Écht lelijk, als een Multipla bijvoorbeeld, kun je hem haast niet vinden. Wat betreft accu's, daar zijn ze ook al lang uit. Het is dus waarschijnlijk een soort van "een auto moet minimaal een V8 met 300 pk hebben anders wil ik er niet in gezien worden" mentaliteit. En dat is inderdaad wel jammer, de financiele uitsparing is namelijk zeker de moeite waard om deze auto te overwegenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef tong_poh het volgende:
Ach, daar komt draaijer ook weer met zijn hetze tegen hybrides. Wat een trieste vent is het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |