Nee hoor, het is ECHT WAAR een hele sportieve auto met geweldige wegligging, en supercomfortabel interieur.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:26 schreef Adelante het volgende:
De enige, maar dan ook echt de enige reden, om voor een civic hybrif te kiezen is de lagere fiscale bijtelling.
BS, er zijn ook nog mensen die een hybride gewoon kopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:26 schreef Adelante het volgende:
De enige, maar dan ook echt de enige reden, om voor een civic hybrif te kiezen is de lagere fiscale bijtelling.
Idd, als je aankomt met een dikke Audi dan begrijpt je (potentiële) klant iig waarom je prijzen zo hoog zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:43 schreef TranceSetter het volgende:
Mensen die een Civic Hybrid kopen als zakenbakDaar kun je toch niet mee voor de dag komen bij je klanten...
Alleen de leaserijders rijden door, want die hebben toch schijt aan het verbruik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:09 schreef unlisted_user het volgende:
Iedereen die klaagt dat civic hybrid rijders traag en vervelend rijden, ergeren zich gewoon aan de rijstijl, je kunt gewoon vlot rijden en heel goed met het verkeer meekomen.
als een bedrijf jou beoordeelt op je leasewagen heb ik medelijden met je.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:43 schreef TranceSetter het volgende:
Mensen die een Civic Hybrid kopen als zakenbakDaar kun je toch niet mee voor de dag komen bij je klanten...
Hangt af van de dealer waar je 'em besteld. Een dealer in Zuid-Limburg had er 15 staan (tip van het autoweek-forum), nog niet op kenteken. Wij hadden de auto al binnen 2 weken. De lease-maatschappij had de auto nog maar net goedgekeurd en verwerkt, die zijn niet zo snel...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:16 schreef Leandra het volgende:
TS van het vorige topic: Honda Civic Hybrid moet volgens de OP 7 maanden wachten tot z'n Civic er is...
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:43 schreef TranceSetter het volgende:
leuk, van die mensen die dan 50 ipv 80 gaan rijden omdat het zo lekker stil is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:33 schreef Leandra het volgende:
Ah een deel twee, mooi![]()
Af en toe rijd ik in een Prius, en als ik daarna weer in m'n eigen auto zit baal ik vooral van al die "verspilde" energie bij het remmen en uitrollen.... zo zonde eigenlijk dat die bij een niet-hybride niet opgeslagen wordt.
Ik haal met een volle accu overigens 3 tot 5 km op volledig elektrisch in de stad (afhankelijk van het aantal rode stoplichten), moet wel toegeven dat ik er een sport van maak om zodra het kan elektrisch te rijden en dus zuiniger te rijden dan de eigenaar
Niet dat wij ooit van elkaar last gaan hebben (want het betreft niet mijn rijstijl), maar zeg nou eens zelf:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
leuk, van die mensen die dan 50 ipv 80 gaan rijden omdat het zo lekker stil is.
Ik kots op hybriderijders die zo zuinig mogelijk proberen te rijden en anderen daarmee dwarszitten
Ik woon midden tussen de 80 km wegen en ongeacht of ik met m'n eigen auto of met de Prius rijd, rij ik daar iig nooit 50, sterker nog: ik erger me kapot aan die kuttoeristen die ineens 60 moeten rijden op een 80 km weg omdat er meer dan 3 bomen bij elkaar staan en ze dus even willen genieten van de natuur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
leuk, van die mensen die dan 50 ipv 80 gaan rijden omdat het zo lekker stil is.
Ik kots op hybriderijders die zo zuinig mogelijk proberen te rijden en anderen daarmee dwarszitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |