Ja, maar niet van harte. En KSC is niet zakelijk.quote:
Zit je op de klantenservice? Gewoon zeggen dat in de KSC mensen angstvallig in de gaten houden of de elektriciteitsvoorziening voor hun koffiemachine het nog doetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar niet van harte. En KSC is niet zakelijk.
Klonkieplonkie!quote:
ja, wat is er?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef Aarti het volgende:
phja
What's up? Zit er een collega van Papier hier?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
Zit je op de klantenservice? Gewoon zeggen dat in de KSC mensen angstvallig in de gaten houden of de elektriciteitsvoorziening voor hun koffiemachine het nog doet.
Nee, hij mag niet meer internetten van zijn baasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
What's up? Zit er een collega van Papier hier?
Ahw.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef DaMart het volgende:
Nee, hij mag niet meer internetten van zijn baas.
Dat heb ik ook gedaan vandaag! En net weer al die calorietjes er aan gegeten met een half pak koekjesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waterijsjes FTW
Zal ik straks anders gewoon gaan lopen naar huis ipv de bus te pakken? Qua conditie en zo
Iemand kreeg een Hallmark kaart met virus in z'n e-mail.quote:
Ik ga dat maar eens doen denk ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan vandaag! En net weer al die calorietjes er aan gegeten met een half pak koekjes.
Klopt, zelfs als ze in Spanje wonen...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef Klonk het volgende:
bazen zijn waardeloze figuren...
Huh. Da's ook knullig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand kreeg een Hallmark kaart met virus in z'n e-mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |