waar de hell heb jij het over. ik werk freelance. ben je gek of zo? of weet je niet wat freelance betekent, of heb je weer met je zielige arm aan de sherry gezeten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef moussie het volgende:
[..]
ja nou wordt die mooi, jij begint toch iedere keer weer met mensen beledigen op basis van je achterlijke vooroordelen en veronderstellingen .. zo heb je totaal geen idee wat ik zoal doe overdag en je hebt ook geen idee waarom ik gedwongen ben om van een uitkering 'te genieten' ..
jij wil van de uitkeringen af .. fijn, ik ook .. ga eens ijveren voor het omzetten van al dat vrijwilligerswerk in echte baantjes, ik wil graag normaal betaald worden voor mijn werk ipv, dankzij dat wegens ziekte/leeftijd niet meer bemiddelbaar, onder het minimumloon te werken en kutopmerkingen op de koop toe te krijgen ..
hebben we allebei onze zin .. kan het nog mooier ?
en misschien kan je het voortaan ontopic houden .. dat jij het verschil niet kent tussen anti-zionisme en antisemitisme is duidelijk, maar moet je nou een heel topic verzieken door mensen persoonlijk aan te vallen op basis van je foutieve veronderstellingen ?
Tja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:09 schreef schatje het volgende:
Hoeveel nederzettingen waren er toen eigenlijk in de Sinaď woestijn?
Nieuw vredesvoorstel van Israël:
[..]
bron
Ik steun Viajero!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg dat lekker tegen el moussie of word mod, sukkel.
grappig dat 'weghalen'. zeg je dat ook over extremistische moslims in nederland en andere landen in europa?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Kees22 het volgende:
@Viajero en Apropos: Dan zijn we het daar over eens: het weghalen van de fanatieke settlers is een eerste vereiste. Dat zou al heel wat rust in de tent brengen. En, vermoed ik, echt heel veel goodwill kweken.
Maar dat zullen toch wel veel meer mensen inzien, ook in Israel? Waarom gebeurt dat dan niet? Iedereen kan toch zelf wel invoelen hoe dat werkt. (Kijk hier op FOK! maar eens op onderwerpen waar het gaat over een inbreker in huis. Doodknuppelen is volgens sommigen wel het minste. Beschaafde (?) Nederlandse autochtonen uit een christelijke traditie!)
Palestijnen zijn één van de snelst groeiende volkeren ter wereld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet, wetend wat ze zelf overkomen is tussen 40-45, dat ze de gore moed hebben om ongeveer datzelfde met de Palestijnen uit te halen![]()
Palestijnen zijn geen lieverdjes, maar vergeleken bij Joden vallen ze redelijk in het niet.
Dat weghalen lomt uit de post van Viajero waarmee ik het eens was. Maar hij had het over het weghalen van "doorlaatposten" en dergelijke maatregelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig dat 'weghalen'. zeg je dat ook over extremistische moslims in nederland en andere landen in europa?
Enige idee wat daarvan de oorzaak zou kunnen zijn?? Nee zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Palestijnen zijn één van de snelst groeiende volkeren ter wereld.En de palestijnen zijn voor een overgroot deel ordinaire terroristen die hen kinderen opvoeden met haat tegen alles wat niet moslim is en joden in het bijzonder. Kijk naar een willekeurige Palestijnse zender en de haat boodschappen vliegen je om de oren.
Nogmaals: Q.E.D.!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
en dan moeten we ook nog bedenken dat de buurlanden van de palestijnen deze criminele bende door de jaren heen met duizenden tegelijk hebben gedood. schijnbaar is dat nodig met dit laffe volk.
eigenlijk alles. maar dat zal jij wel niet begrijpen. verwacht ik ook niet van je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef Kees22 het volgende:
En wat hebben extremistische moslims waar dan ook hiermee van doen?????
Goed, dat is dus klaar!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk alles. maar dat zal jij wel niet begrijpen. verwacht ik ook niet van je.
ja dat ben ik sowieso wel met jou. maar je blijft maar reageren.quote:
Het probleem ligt vooral in het coalitiesysteem in Israel waarbij het moeilijk is om niet zo'n extremistische splinterpartij erbij te hebben. Israelische politici hebben ook meer belang bij aan de macht blijven dan bij het welzijn van de mensen waarover ze regeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Kees22 het volgende:
@Viajero en Apropos: Dan zijn we het daar over eens: het weghalen van de fanatieke settlers is een eerste vereiste. Dat zou al heel wat rust in de tent brengen. En, vermoed ik, echt heel veel goodwill kweken.
Maar dat zullen toch wel veel meer mensen inzien, ook in Israel? Waarom gebeurt dat dan niet? Iedereen kan toch zelf wel invoelen hoe dat werkt. (Kijk hier op FOK! maar eens op onderwerpen waar het gaat over een inbreker in huis. Doodknuppelen is volgens sommigen wel het minste. Beschaafde (?) Nederlandse autochtonen uit een christelijke traditie!)
Verlicht mij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:55 schreef Elkarden het volgende:
Ik stel het Liebermanplan voor.
Diezelfde vraag kan je ook stellen over Ossetie, Kashmir, Cyprus, Gibraltar en nog wel een aantal plaatsen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:10 schreef Kees22 het volgende:
Blijft mijn vraag open: "Wat geeft iemand het recht om over een huis of stuk grond te mogen beschikken?"
Hier op FOK! (en dus ook in het echte leven) zijn er mensen die met genoegen een gewone inbreker neer zouden knallen. Dus al zeker iemand die een deel van je huis inpikt en daar gaat wonen.
In dit onderwerp heb ik al mensen gezien die de Gaza-strook toeschrijven aan Egypte, Israel of de Palestijnen. Allemaal met redelijk lijkende argumenten.
Dus opnieuw, los van alle frustraties en los van het verleden: wat is nou een algemeen acceptabele eigendomstitel?
Of moet ik daar een apart onderwerp over beginnen?
"Democratie" betekent toch "regering door het volk".quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:21 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het probleem ligt vooral in het coalitiesysteem in Israel waarbij het moeilijk is om niet zo'n extremistische splinterpartij erbij te hebben. Israelische politici hebben ook meer belang bij aan de macht blijven dan bij het welzijn van de mensen waarover ze regeren.
Mijn Israelische vrienden hebben een bloedhekel aan die pinguins, zoals ze ze noemen, want ze veroorzaken flinke problemen, maar gaan zelf niet het leger in omdat ze het te druk hebben met Thora lezen. De strand en feest jeugd van Tel Aviv mag in Hebron kogels gaan vangen voor die idioten.
Helaas planten ze zich voort zoals God het graag ziet en hun aandeel in de politiek neemt toe.
Klopt het dat ze niet eens hoeven te werken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:21 schreef Viajero het volgende:
Mijn Israelische vrienden hebben een bloedhekel aan die pinguins, zoals ze ze noemen, want ze veroorzaken flinke problemen, maar gaan zelf niet het leger in omdat ze het te druk hebben met Thora lezen. De strand en feest jeugd van Tel Aviv mag in Hebron kogels gaan vangen voor die idioten.
Ja, dat is waar. Zelfs over Nederland.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:26 schreef Viajero het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kan je ook stellen over Ossetie, Kashmir, Cyprus, Gibraltar en nog wel een aantal plaatsen.
Ik denk dat het vooral bepaald wordt door hoe sterk je leger is, en of je grote sterke vrienden hebt. Hard maar waar.
De Westelijke Sahara in Marokko ja met een 2500 kilometer lange muur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:26 schreef Viajero het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kan je ook stellen over Ossetie, Kashmir, Cyprus, Gibraltar en nog wel een aantal plaatsen.
Ik denk dat het vooral bepaald wordt door hoe sterk je leger is, en of je grote sterke vrienden hebt. Hard maar waar.
Ja, dat klopt. Ze leven van een uitkering en kinderbijslag, en doen niets anders dan bidden, Thora lezen en de andere Joden vertellen hoe ze moeten leven. En ze zijn politiek flink actief. Veel settlers zijn ook van die lui.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt het dat ze niet eens hoeven te werken?
Helaas in de praktijk wel. Ik zie ook het liefst allemaal lieve dorpjes en stadjes die lief met elkaar handelen en per dorp of stad hun eigen regering kiezen en elkaar verder met rust laten. Dat is alleen niet zo realistisch.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Zelfs over Nederland.
Dan is het dus simpel het recht van de sterkste?
Ja, de praktijk is gewoon volgens Machiavelli. Dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:40 schreef Viajero het volgende:
[..]
Helaas in de praktijk wel. Ik zie ook het liefst allemaal lieve dorpjes en stadjes die lief met elkaar handelen en per dorp of stad hun eigen regering kiezen en elkaar verder met rust laten. Dat is alleen niet zo realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |