Die jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
http://3fm.stimpy.nu/Bertje_Maalderink_is_homo.MP3![]()
Nog mensen naar Lowlands hier?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze had 5 interviews achter elkaar van 20 minuten p.p. en moest toen een vlucht naar London halen dus ze hadden haast en die kutjes v/d platenmaatschappij hadden dus niet goed ingeroosterd want die manager dacht echt dat ze terug kon komen.
Het wordt nog veel hilarischerquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Feivel1 het volgende:
"Wat is jouw achternaam"
"Montagne". Hahahahahaha!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:58 schreef Sersjee het volgende:
Zet je nietsvermoedend de radio aan, hoor je Toppertje... Heb wel 3 keer gekeken of ie wel op de goede zender stond
behoorlijk kut jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een vreselijke happy remix is dit van Crazy
Ik zie gelijk weer Adrian Edmondson mee 'zingen' bij oud&nieuw met Jools Hollandquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Oh my god I can't believe it I've never been this far away from home
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Uiteraard hebben we ook nog de Michiel Veenstra uitvoering online staan.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zie gelijk weer Adrian Edmondson mee 'zingen' bij oud&nieuw met Jools Holland
er is ook nog een Ekdom spring-van-de-brug uitvoering dacht ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Uiteraard hebben we ook nog de Michiel Veenstra uitvoering online staan.
Jaquote:
lolquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef Againzender het volgende:
Ik zie gelijk weer Adrian Edmondson mee 'zingen' bij oud&nieuw met Jools Holland
van giel heb je dan voor de rest niets gemist vanmorgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet nog steeds Gabriella Cilmi en autorijschoolhouder Jeanette terugluisteren...
Heb ik verder nog wat gemist?
Nou dat dus! doet het trouwens ook bijzonder fijn op de snelweg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:31 schreef Againzender het volgende:
Mensen, wat een klassiekerheerlijk
vertel mij wat, werd mij wel duidelijk toen mijn ouders voor het eerst een radio-met-casettespeler hadden in de auto, en wij een wat langer stuk gingen rijdenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus! doet het trouwens ook bijzonder fijn op de snelweg.
*visualizing*quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:36 schreef Againzender het volgende:
vertel mij wat, werd mij wel duidelijk toen mijn ouders voor het eerst een radio-met-casettespeler hadden in de auto, en wij een wat langer stuk gingen rijden
Vrouwen die meegaan kijken op je snelheidsmeterquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*visualizing*
Maaruh, wel herkenbaaren moeders die dan even vader moet attenderen op het feit dat 140 km/pu toch echt te hard is.
Heel erg irritantquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vrouwen die meegaan kijken op je snelheidsmeter
Mwoah, meer andersomquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*visualizing*
Maaruh, wel herkenbaaren moeders die dan even vader moet attenderen op het feit dat 140 km/pu toch echt te hard is.
Pilesquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat gebruiken jullie hier om wmv streams te rippen
Leuk verhaal om te lezen en inderdaad lang leve de MP3 ! kan eigenlijk ook niet zonder of er moet wat leuks zijn op de radio..quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, meer andersomVader ligt te slapen op de bijrijdersstoel, ik houd de kaart een beetje in de gaten, en merk terloops even op dat 170 wel lekker doorrijdt, maar niet echt is toegestaan op de autoroute
Voor 's nachts rijden moet je gewoon lekkere muziek meehebben, dat dacht ik toen al, maar vanaf het moment dat ik zelf ging rijden wist ik het zeker. Lang leve MP3
Werkt als een tierelierquote:
Geloof dat het streamripper heet (http://streamripper.sourceforge.net/) maar je hebt zoveel van die plugins, o.a. voor Winamp.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat gebruiken jullie hier om wmv streams te rippen
als ik 'snachts naar Zuid Frankrijk rijd heb ik geen tijd om zenders te zoeken, dus dan gaat er een CD in, en die houdt het wel en uurtje of 12 vol, precies lang genoegquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk verhaal om te lezen en inderdaad lang leve de MP3 ! kan eigenlijk ook niet zonder of er moet wat leuks zijn op de radio..
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:05 schreef Againzender het volgende:
Slaapmuziekje, dit moet een teken zijn!
Weltrusten
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ligt in een deuk om het Jeanette-gesprek, en ik ben nog maar bij deel 1!
Komt hier overigens ook niet van 3FM af, maar als er verder geen toffe muziek op is of de C & S show begint dan gaat de cd erin. Overigens staan op mijn cd ook wat platen van Meatloaf. Bat Out Of Hell is echt te gek op de snelweg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
als ik 'snachts naar Zuid Frankrijk rijd heb ik geen tijd om zenders te zoeken, dus dan gaat er een CD in, en die houdt het wel en uurtje of 12 vol, precies lang genoeg
in Nederland rijd ik eigenlijk altijd mgewoon met de radio aan (lees: 3FM)
Trusten !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
trusten allemaal tot over een paar uur
Klinkt als een puik plan.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:06 schreef DaMook het volgende:
Mogguh![]()
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wel tot maandagmiddag 3 uur.
quote:
Vandaag nog werken hè.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:06 schreef DaMook het volgende:
Mogguh![]()
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wel tot maandagmiddag 3 uur.
Echt nietquote:
Ah. Lekker slapen dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt niet, ben net thuis van het werk
.
Nee, absoluut niet. Temeer met mijn vriendinnetje op drie kwartier afstand, betaal ik tegenwoordig een dikke 400 euro per maand aan die fucking benzinequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
de 19 cent die je per km krijgt is bijna niet meer toereikend als zakelijke km
Ik ben een beetje aan het oriënteren op een eigen auto (nu lease) maar weet zeker dat ik aan de diesel ga. De kosten voor benzine zijn al zo hoog dat ondanks de hogere wegenbelasting ik ruim 1000 euro per jaar bespaar als ik diesel zal gaan rijden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Temeer met mijn vriendinnetje op drie kwartier afstand, betaal ik tegenwoordig een dikke 400 euro per maand aan die fucking benzine.
Diesel zou voor mij ook wel wat gunstiger zjin denk, al ligt het omslagpunt nu wel veel hoger toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het oriënteren op een eigen auto (nu lease) maar weet zeker dat ik aan de diesel ga. De kosten voor benzine zijn al zo hoog dat ondanks de hogere wegenbelasting ik ruim 1000 euro per jaar bespaar als ik diesel zal gaan rijden.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaaaap*
moge
voel me nog geen 30 ofzo...
ben ook erg blij dat niemand van mn vrienden bedacht heeft dat ik vanochtend *begin de dag* moest gaan zingen
bijna? Zeker niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
de 19 cent die je per km krijgt is bijna niet meer toereikend als zakelijke km
* met Giel hier *quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaaaap*
moge
voel me nog geen 30 ofzo...
ben ook erg blij dat niemand van mn vrienden bedacht heeft dat ik vanochtend *begin de dag* moest gaan zingen
Heb het via http://www.esset.nl/brandstof.htm berekend, ik zal op basis van 4 jaar in de auto rijden en 20k kms per jaar rond de 1500 per jaar besparenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Diesel zou voor mij ook wel wat gunstiger zjin denk, al ligt het omslagpunt nu wel veel hoger toch?
Minimaal 35000 km per jaar las ik geloof ik ergens.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
* met Giel hier *
* we zijn door die gekken van fok gemailt , dat jij vandaag jarig bent, dat betekend dat je begin de dag met een dansje mag gaan zingen *
* ik laat hem nog even horen als voorbeeld *
* tune instart *
Begin de dag met een dansje , begin de dag met een lach, want die vrolijkheid in de morgen, die lacht de hele dag , ja die lacht de hele dag.
Eliza nu jij.
Volgend jaar als je op een zaterdag jarig bentquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:03 schreef muisje-eliza het volgende:
mn smiles doen het niet :|
ff naar de Hema taart halen...wie komt;)
En dan ga je nog met de Sunny?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Diesel en benzine zijn steeds meer naar elkaar toegetrokken qua prijzen door de verhoging op diesel en LPG elke keer... Het omslagpunt is dus ook wat hoger gaan liggen...
Ik ben per maand 300 kwijt aan benzine
Krijg slechts 150 vergoed, de rest zit een beetje verwerkt in m'n salaris (alhoewel ik daar niet echt tevreden over ben, over mijn salaris dan he).
Wat hij zegtquote:
Je kan ook fietsen, doe ik ook weleens. En mijn afstand is 5,4 heen en 5,4 terug...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef DaMook het volgende:
Zo slapen zal ik maar eens gaan doen. Vanmiddag een beetje optijd op proberen te staan, wil nog naar een scooter gaan kijken zodat ik voor woon werk verkeer (3km heen en 3 terug) niet meer altijd de auto hoef te nemen
.
Truste![]()
![]()
![]()
![]()
.
Alleen dat Sand in My Shoes vind ik nog wel enigszins te pruimen. Dit vind ik wel heel slap. Mede veroorzaakt door die ene bepaalde craprapper.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dido.
Volgens mij is ie nu voornamelijk bezig met UFO's spotten...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Robbie Williams, ben benieuwd wanneer daar nieuw werk van komt, elk album is weer een stijl verandering
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan ga je nog met de Sunny?
Ik krijg 200 vergoed.. dus het valt nog mee. Wel 7 bekeuringen in ander halve maand :/.
Ja, absoluut. Erg, erg kut.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef Sersjee het volgende:
Lucilectric... Wat een fackin' irritante baggerplaat!
Probleem is dat het nergens 'goed' vermeld staatquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Diesel en benzine zijn steeds meer naar elkaar toegetrokken qua prijzen door de verhoging op diesel en LPG elke keer... Het omslagpunt is dus ook wat hoger gaan liggen...
Dus voor mij enkel voordeligquote:Overschakelen naar Diesel zou met deze gegevens in totaal: ¤ 1.949,06 opleveren.
Per jaar zou dat zijn: ¤ 389,81
Wegenbelasting Benzine: ¤ 444 per jaar
Wegenbelasting Diesel: ¤ 900 per jaar
Afschrijving Benzine: ¤ 8.190,20 per jaar
Afschrijving Diesel: ¤ 9.009,22 per jaar
Ik heb iets tegen vrolijke Duitsers.quote:
* Litton-Lane loopt ook even langs de automaat. De laatste slok was zo koudquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:51 schreef Againzender het volgende:
* Againzender neemt ook een mokkie koffie
ik vind hem leuk!quote:
Ik ben blij dat ik hem een tijdje niet gehoord heb, maar ik vind het wel een leuk plaatje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mocky, wat een kutplaat.
Evolutie doet z'n werk hier, heb er niets van gehoordquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, tis wel bagger vandaag, die arbeidsvitaminen.
Ilse de Lange
als je alleen haar via 3FM luistert hoor je ook bijna altijd dezelfde nummers van bijna allemaal hetzelfde album geloof ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk niet dat mijn radio Alanis....
(Ik krijg het niet voor elkaar om deze zangeres en haar muziek leuk te vinden)
he collega, u hier?quote:
Ja... wrijf het er maar in...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe lang kan je die vraag nog stellen ?
Gokje jagged little pillquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je alleen haar via 3FM luistert hoor je ook bijna altijd dezelfde nummers van bijna allemaal hetzelfde album geloof ik
Ik heb een vriendin gehad, met cd`s van haar. En ooit eens live gezien. Ook gevolgd op Pinkpop dit jaar. Maar zelfs dan nog niet. (maar wel meezingenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je alleen haar via 3FM luistert hoor je ook bijna altijd dezelfde nummers van bijna allemaal hetzelfde album geloof ik
Nou, hij verveelt me nog lang niet!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
eindelijk megahit af viva la vida
Ik moet er altijd enorm van gapen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Hij verveelt me ook niet, hij irriteert mij mateloos!
ongeveer net zo vaak als deze week gok ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:41 schreef Sersjee het volgende:
Dan wens ik jullie veel succes met 3FM luisteren, want ik gok dat ie nog heel vaak langs gaat komen...
misschien iets in minder hoge rotatiegraadquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:41 schreef Sersjee het volgende:
Dan wens ik jullie veel succes met 3FM luisteren, want ik gok dat ie nog heel vaak langs gaat komen...
BEP van voor Fergie is ook wel lolligquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Braaak
Onze eerste 'kennismaking' met het fenomeen black-eyed peas.
Alleen 'Let's get it started' vind ik te pruimen.
Zelfde hitrotatie als Kylie Mineuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien iets in minder hoge rotatiegraad
Ik word best moe van die mensen...quote:
quote:Update
De VARA heeft RadioFreak.nl laten weten de workshop al volgeboekt is. "Dat overtreft alle verwachtingen", aldus de VARA.
Ik ben het in deze (een keer) eens met je.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Braaak
Onze eerste 'kennismaking' met het fenomeen black-eyed peas.
Alleen 'Let's get it started' vind ik te pruimen.
superquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ik dus op tijd was met aanmelden.
Dat was toch Muijsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag ook. Ok, het was avond ondertussen.
Njente.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
super
wat vragen ze nog voor de workshop
vannacht was hij ook aardig op dreef, volgens mij vloeide de alcohol rijkelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag ook. Ok, het was avond ondertussen.
Goedemiddag,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk dat is netjes , mogen jullie nu allemaal Jeannette gaan bellen als producenten
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Zonnetje, wat wolkjes... Laat maar zo blijven, dan kunnen we vanavond m'n moeders verjaardag buiten vieren.
Ain't no doubt
Collega ook hier. Al een smerig stuk gebak achter de kiezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat zijn er toch idioot veel mensen jarig trouwens deze dagen
Zal even Alain Clark voor je draaien, dan komt het er vanzelf weer uitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Collega ook hier. Al een smerig stuk gebak achter de kiezen.
Jij zit in het zuiden, toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier schijnt die al volop, strak blauwe LUCHT. Lekker warm....
Morgen twee jarigen, zondag ik, en maandag nog eens twee vrienden. Drie van die vrienden zijn zo slim om morgen samen de verjaardagen te vieren met een bbq.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Collega ook hier. Al een smerig stuk gebak achter de kiezen.
Dat is snel geleverdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij zit in het zuiden, toch?![]()
Noorden hangt toch wel het e.e.a. aan laaghangende bewolking, maar net brak al heel even de zon door en dan is het wel erg lekker hoor. Maaruh, mobo is net binnen dus als het nog even zo blijft dan heb ik daar geen moeite mee.
Hadden ze beter zondag kunnen doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Morgen twee jarigen, zondag ik, en maandag nog eens twee vrienden. Drie van die vrienden zijn zo slim om morgen samen de verjaardagen te vieren met een bbq.
Jep, in het zuiden inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij zit in het zuiden, toch?![]()
Noorden hangt toch wel het e.e.a. aan laaghangende bewolking, maar net brak al heel even de zon door en dan is het wel erg lekker hoor. Maaruh, mobo is net binnen dus als het nog even zo blijft dan heb ik daar geen moeite mee.
geen slim plan om zo'n feest voor een werkdag te gevenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hadden ze beter zondag kunnen doen
Bedoel meer, vanwege het weer. zaterdag zakt de zomer even in om zondag er weer in te knallenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen slim plan om zo'n feest voor een werkdag te gevenin het verleden heb ik ook vaak meegedaan, wel zo makkelijk alle vier tegelijk. Maar ik vind het wel mooi zo. Ik zie iedereen weer eens, in ik bespaar mij een hoop gedoe thuis
Echt wel! Service is echt primaquote:
mobo = moederbordquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Jep, in het zuiden inderdaad.
Welke Mobo is geleverd. (en bedoel je daar mobiel mee? of snap ik hem niet...)
quote:
staat volgens mij ook in Gerards Top12 van de jaren 0quote:
Heb de top 12 zo niet precies in gedachten maar volgens mij stond die plaat er inderdaad in en terecht !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
staat volgens mij ook in Gerards Top12 van de jaren 0
Hmmm, apart.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
If i had eyes , begin het nummer steeds meer te waarderen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
If i had eyes , begin het nummer steeds meer te waarderen
Bij mij ook andersom. Heb hem genoeg gehoord, naar wij dachten...quote:
Sander Guis.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:12 schreef lunko1979 het volgende:
Uhm wie is deze gast?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef lunko1979 het volgende:
Dat heb ik inmiddels begrepen, draait hij al langer? en zoja nachtwerk zeker?
nachtwerk en invaldienstquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef lunko1979 het volgende:
Hij heeft zijn eigen nachtprogramma op donderdag-op-vrijdagnacht tussen 1 en 4 uur en hij valt regelmatig in voor Timur (zaterdag en zondag 7 - 10 uur). Ook is hij de stem van het webradiostation van BNN: www.bnn.fmquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef lunko1979 het volgende:
Ach, ik vind Timur best meevallen eigenlijk, had het veel erger verwacht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef borisz het volgende:
Ohja de komende weken kan tussen 0700 en 1000 ook de radio aan. Timur is naar Italie per scooter
Is Dolf er eens niet, hoor ik nog alleen kansloos geouwehoer.quote:
Als Michiel er zit is het ook alleen maar geouwehoer, dat is nou eenmaal het format van het programma.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Is Dolf er eens niet, hoor ik nog alleen kansloos geouwehoer..
Ah, kan ik weer es op tijd opstaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef borisz het volgende:
Ohja de komende weken kan tussen 0700 en 1000 ook de radio aan. Timur is naar Italie per scooter
Ik zette de radio al harder in afwachting van het origineelquote:
u ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |