quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:06 schreef DaMook het volgende:
Mogguh![]()
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wel tot maandagmiddag 3 uur.
quote:
Vandaag nog werken h่.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:06 schreef DaMook het volgende:
Mogguh![]()
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wel tot maandagmiddag 3 uur.
Echt nietquote:
Ah. Lekker slapen dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt niet, ben net thuis van het werk
.
Nee, absoluut niet. Temeer met mijn vriendinnetje op drie kwartier afstand, betaal ik tegenwoordig een dikke 400 euro per maand aan die fucking benzinequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
de 19 cent die je per km krijgt is bijna niet meer toereikend als zakelijke km
Ik ben een beetje aan het ori๋nteren op een eigen auto (nu lease) maar weet zeker dat ik aan de diesel ga. De kosten voor benzine zijn al zo hoog dat ondanks de hogere wegenbelasting ik ruim 1000 euro per jaar bespaar als ik diesel zal gaan rijden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Temeer met mijn vriendinnetje op drie kwartier afstand, betaal ik tegenwoordig een dikke 400 euro per maand aan die fucking benzine.
Diesel zou voor mij ook wel wat gunstiger zjin denk, al ligt het omslagpunt nu wel veel hoger toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het ori๋nteren op een eigen auto (nu lease) maar weet zeker dat ik aan de diesel ga. De kosten voor benzine zijn al zo hoog dat ondanks de hogere wegenbelasting ik ruim 1000 euro per jaar bespaar als ik diesel zal gaan rijden.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaaaap*
moge
voel me nog geen 30 ofzo...
ben ook erg blij dat niemand van mn vrienden bedacht heeft dat ik vanochtend *begin de dag* moest gaan zingen
bijna? Zeker niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
de 19 cent die je per km krijgt is bijna niet meer toereikend als zakelijke km
* met Giel hier *quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaaaap*
moge
voel me nog geen 30 ofzo...
ben ook erg blij dat niemand van mn vrienden bedacht heeft dat ik vanochtend *begin de dag* moest gaan zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |