Jaquote:
lolquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef Againzender het volgende:
Ik zie gelijk weer Adrian Edmondson mee 'zingen' bij oud&nieuw met Jools Holland
van giel heb je dan voor de rest niets gemist vanmorgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet nog steeds Gabriella Cilmi en autorijschoolhouder Jeanette terugluisteren...
Heb ik verder nog wat gemist?
Nou dat dus! doet het trouwens ook bijzonder fijn op de snelweg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:31 schreef Againzender het volgende:
Mensen, wat een klassiekerheerlijk
vertel mij wat, werd mij wel duidelijk toen mijn ouders voor het eerst een radio-met-casettespeler hadden in de auto, en wij een wat langer stuk gingen rijdenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus! doet het trouwens ook bijzonder fijn op de snelweg.
*visualizing*quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:36 schreef Againzender het volgende:
vertel mij wat, werd mij wel duidelijk toen mijn ouders voor het eerst een radio-met-casettespeler hadden in de auto, en wij een wat langer stuk gingen rijden
Vrouwen die meegaan kijken op je snelheidsmeterquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*visualizing*
Maaruh, wel herkenbaaren moeders die dan even vader moet attenderen op het feit dat 140 km/pu toch echt te hard is.
Heel erg irritantquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vrouwen die meegaan kijken op je snelheidsmeter
Mwoah, meer andersomquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*visualizing*
Maaruh, wel herkenbaaren moeders die dan even vader moet attenderen op het feit dat 140 km/pu toch echt te hard is.
Pilesquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat gebruiken jullie hier om wmv streams te rippen
Leuk verhaal om te lezen en inderdaad lang leve de MP3 ! kan eigenlijk ook niet zonder of er moet wat leuks zijn op de radio..quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, meer andersomVader ligt te slapen op de bijrijdersstoel, ik houd de kaart een beetje in de gaten, en merk terloops even op dat 170 wel lekker doorrijdt, maar niet echt is toegestaan op de autoroute
Voor 's nachts rijden moet je gewoon lekkere muziek meehebben, dat dacht ik toen al, maar vanaf het moment dat ik zelf ging rijden wist ik het zeker. Lang leve MP3
Werkt als een tierelierquote:
Geloof dat het streamripper heet (http://streamripper.sourceforge.net/) maar je hebt zoveel van die plugins, o.a. voor Winamp.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat gebruiken jullie hier om wmv streams te rippen
als ik 'snachts naar Zuid Frankrijk rijd heb ik geen tijd om zenders te zoeken, dus dan gaat er een CD in, en die houdt het wel en uurtje of 12 vol, precies lang genoegquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk verhaal om te lezen en inderdaad lang leve de MP3 ! kan eigenlijk ook niet zonder of er moet wat leuks zijn op de radio..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |