abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:47:12 #51
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60550077
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het even nagezocht, de goede man zei dit:

――ということは、『ACC』も何か発表があると?
野村:発売時期は発表します。ほかにも大きな発表がありますので楽しみにしていてください。

Wat neerkomt op:


-- That is, the ACC also announced that something?
Nomura: Release time of the announcement. In addition to a major announcement will be looking forward to it, please.

(Google vertalingen)

De grote aankondiging m.b.t ACC is dus de FFXIII demo.
Kansloze aankondiging,..... een demo
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_60550265
Sowieso vind ik demo's van Final Fantasy nogal overbodig.
De fans kopen het toch wel ongeacht het goed of slecht is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:19:35 #53
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60550829
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:55 schreef Pritt het volgende:
Sowieso vind ik demo's van Final Fantasy nogal overbodig.
De fans kopen het toch wel ongeacht het goed of slecht is.
Nou... Ik ben wel voorzichtiger na FFXII. Die heb ik ook blind gekocht en ik heb er spijt van als haren op mn hoofd. Heel dat Ivalice boeit me om de een of andere reden niet, FFT:A2 en FFXII:RW ook al niet.

Dus ik ga zeker eerst de demo bekijken en dan kijken we wel weer verder.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:44:33 #54
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60557042
Het enige dat slecht was aan FFXII was het verhaal en de chars. Er zat gewoon niks in dat mijn interesse kon wekken.
Het gambit systeem was gewoon heel goed.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:06:21 #55
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60561211
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef Ixnay het volgende:
Het enige dat slecht was aan FFXII was het verhaal en de chars. Er zat gewoon niks in dat mijn interesse kon wekken.
Dan noem je maar een "klein" onderdeel op van wat FF zo geweldig maakt. Als dat dus flut is, is de game gewoon ronduit saai. (Zegt eigenlijk ook wel wat over het genre).
quote:
Het gambit systeem was gewoon heel goed.
Goed uitgewerkt ja.. Maar ik miste het turnbased acties kiezen zoals dat "vroeger" ging toch wel heel erg.

Maareh... WTF is dit???
Ik gok zelf op FFVII:ACC. Ik hoop natuurlijk FF7 remake!
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:23:47 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60561825
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef Twarres het volgende:

[..]

Dan noem je maar een "klein" onderdeel op van wat FF zo geweldig maakt. Als dat dus flut is, is de game gewoon ronduit saai. (Zegt eigenlijk ook wel wat over het genre).
[..]

Goed uitgewerkt ja.. Maar ik miste het turnbased acties kiezen zoals dat "vroeger" ging toch wel heel erg.

Maareh... WTF is dit???
Ik gok zelf op FFVII:ACC. Ik hoop natuurlijk FF7 remake!
Ik denk niet dat Square dat geheim kan houden, wanneer ze zo'n spel maanden/jaren in ontwikkeling hebben gehad.
Er zal vast wel iemand werken bij Square die zijn/haar mond er niet over kan houden.

Ik denk dat ze FF4 bedoelen voor de NDS ook een remake.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:31:36 #57
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_60562080
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef Ixnay het volgende:
Het enige dat slecht was aan FFXII was het verhaal en de chars. Er zat gewoon niks in dat mijn interesse kon wekken.
Het gambit systeem was gewoon heel goed.
Het gambit systeem werk mssn wel voor een RPG die een uurtje of 30 duurt, maar zodar dat langer gaat duren (zoals de gemmiddelde 3d FF dus) , word het nog repetetiever dan het Active-Time battle systeem.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:06:37 #58
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60563114
Als ik door een dungeon loop en probeer uit te zoeken in welke gang ik wel-niet geweest was is het soms best lastig als je ineens zo'n random battle ingaat. Dan krijg ik snel de neiging om te flee-en.

Het active time battle systeem mag van mij terugkomen, maar dan wel in screen.
Dus dat je blijft op het dungeonscherm en dat je niet zoals in deel I t/m X naar een ander scherm gaat zodat je je hele gevoel voor richting kwijtraakt.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:21:27 #59
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_60563522
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef Ixnay het volgende:
Als ik door een dungeon loop en probeer uit te zoeken in welke gang ik wel-niet geweest was is het soms best lastig als je ineens zo'n random battle ingaat. Dan krijg ik snel de neiging om te flee-en.

Het active time battle systeem mag van mij terugkomen, maar dan wel in screen.
Dus dat je blijft op het dungeonscherm en dat je niet zoals in deel I t/m X naar een ander scherm gaat zodat je je hele gevoel voor richting kwijtraakt.
Dat is niet eens het probleem wat ik met het gambit systeem heb hoor, en het verhaal en de interactie tussen de characters in XII vind ik idd onder peil. Het gene waar ik eilk nog meer problemen mee heb, is dat naast dat er al weinig interactie is, dat je op quickenings en summons na vrijwel alles aan iedereen kan leren waardoor je, naast dat het verhaal al oppervlakkig is, ook niet zoiets hebt dat je het gevoel hebt dat een character in een rol zit, dit kon bijvoorbeeld bij FFV wel, aangezien de personen wel een bepaalde achtergrond hadden, of connecties met elkaar, maar tegenwoordig verwacht je toch meer van een RPG dan een simpel scriptje waar een aantal personen elkaar toevallig op een verkeerde plek tegen komen op een of andere planeet waar een evil guy de macht wil grijpen.
pi_60567525
Iemand bekend met het volgende?

In FF7:CC op de psp bij het level Plate interior - outer section krijg ik te maken met een uitvallende psp. Net wanneer je die grote robots hebt verslagen valtie gewoon uit Op geen 1 manier kan ik nog verder met de game.

Het betreft gewoon de originele versie van ff7cc
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:46:05 #61
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60568094
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 03:53 schreef Counterattack het volgende:
Iemand bekend met het volgende?

In FF7:CC op de psp bij het level Plate interior - outer section krijg ik te maken met een uitvallende psp. Net wanneer je die grote robots hebt verslagen valtie gewoon uit Op geen 1 manier kan ik nog verder met de game.

Het betreft gewoon de originele versie van ff7cc
Da's knap vervelend voor je. Ik had nergens last van, maar ik had FF7:CC geïmporteerd.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_60569476
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is niet eens het probleem wat ik met het gambit systeem heb hoor, en het verhaal en de interactie tussen de characters in XII vind ik idd onder peil.
Idd, na 50 uur spelen had ik nog steeds het gevoel dat er geen echte reden was dat de groep bij elkaar bleef. Het Gambit-systeem had als nadeel dat ik ¾ van de magic nooit echt heb gebruikt. Ik heb het idee dat XIII een soortgelijk systeem gebruikt...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:23:14 #63
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60571075
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:03 schreef Aether het volgende:

[..]

Idd, na 50 uur spelen had ik nog steeds het gevoel dat er geen echte reden was dat de groep bij elkaar bleef. Het Gambit-systeem had als nadeel dat ik ¾ van de magic nooit echt heb gebruikt. Ik heb het idee dat XIII een soortgelijk systeem gebruikt...
En dat terwijl het spel eerst zo de hemel in werd geprezen. Ik vond hem vanaf het begin al niet geweldig en nu hoor ik steeds meer mensen zeggen dat'ie eigenlijk niet zo goed was.

FFVII beater... Pfff.
(Zo is'ie ooit genoemd, ik weet alleen even niet meer door wie.)
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_60577500
Ja bij elke FF zijn de verwachtingen torenhoog en wordt het enorm gehyped, en helaas bij de laatste valt het ook een beetje tegen. Ik ga trouwens vandaag weer beginnen aan FFVI, super veel zin in.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60580129
Ik ben nu bezig met Final Fantasy 8. Irvine zit nu net in mijn team maar ik heb nog niet echt het gevoel dat het verhaal nog echt op gang komt. Het junction systeem valt mij reuze mee en het maakt het best makkelijk. Ze hebben het wel erg gemakkelijk gemaakt dat iedere Guardian Force gewoon opgeroepen kan worden zovaak je maar wilt.
pi_60580653
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben nu bezig met Final Fantasy 8. Irvine zit nu net in mijn team maar ik heb nog niet echt het gevoel dat het verhaal nog echt op gang komt. Het junction systeem valt mij reuze mee en het maakt het best makkelijk. Ze hebben het wel erg gemakkelijk gemaakt dat iedere Guardian Force gewoon opgeroepen kan worden zovaak je maar wilt.
Je kunt beter krachtige magic koppelen aan een karakters stats. Dat is niet alleen sneller in gevechten maar ook effectiever dan steeds een GF oproepen. Vanaf disc 2 begint het verhaal op gang te komen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_60581217
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 07:46 schreef Twarres het volgende:

[..]

Da's knap vervelend voor je. Ik had nergens last van, maar ik had FF7:CC geïmporteerd.
Vandaag nog maar ns geprobeert en nadat ik mn scherm op de laagste stand van helderheid had gezet kon ik gewoon weer verder. Toch maar ff kijken naar een psp slimline denk ik...
pi_60581609
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:56 schreef Aether het volgende:

[..]

Je kunt beter krachtige magic koppelen aan een karakters stats. Dat is niet alleen sneller in gevechten maar ook effectiever dan steeds een GF oproepen. Vanaf disc 2 begint het verhaal op gang te komen.
Oke dan speel ik rustig verder en wacht ik het verhaal wel af. Met het junction systeem ben ik al aardig bezig geweest. Het drawsysteem neemt wat tijd in beslag, maar ik probeer het wat te varieëren. Af en toe drawen en dan weer verder vechten. Anders is het echt alleen maar grinden.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:18:12 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60586462
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:23 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Vandaag nog maar ns geprobeert en nadat ik mn scherm op de laagste stand van helderheid had gezet kon ik gewoon weer verder. Toch maar ff kijken naar een psp slimline denk ik...
Wel gaar dat zomaar je PSP uitvalt.
Kwam het door te veel frames per second in een filmpje dat hij het niet aankan?
Zelf heb ik geen PSP, maar werkt dit apparaat niet met kleine cd'tjes in plaats van kaartjes zoals in de NDS.
Heb je gekeken of hij niet bekrast was?
pi_60587894
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:45 schreef Wiehoe het volgende:
Oke dan speel ik rustig verder en wacht ik het verhaal wel af. Met het junction systeem ben ik al aardig bezig geweest. Het drawsysteem neemt wat tijd in beslag, maar ik probeer het wat te varieëren. Af en toe drawen en dan weer verder vechten. Anders is het echt alleen maar grinden.
Bij elke boss wel eerst kijken of hij niet een GF heeft die je kan drawen.
Je loopt zo snel wat GF mis met goede abilities.
Je weet dat in FF8 de monsters met je mee lvlen en hierdoor sterker worden?
pi_60588127
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Bij elke boss wel eerst kijken of hij niet een GF heeft die je kan drawen.
Je loopt zo snel wat GF mis met goede abilities.
Je weet dat in FF8 de monsters met je mee lvlen en hierdoor sterker worden?
Ik heb nu 4 GF. Siren is de laatste die ik heb gekregen. En het is me inderdaad opgevallen dat de monsters mee levellen en dat je kan kiezen wat ze leren terwijl ze GF punten krijgen. Ik had al ergens op een website gelezen dat je met de boost ability de aanvallen kan versterken. Dus dat heb ik mijn GF maar eerst geleerd.
pi_60588599
Aahh FF8 met 't junction systeem, vind 't nogsteeds een van de toffere systemen gebruikt in ene rpg
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_60588636
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:37 schreef zquing het volgende:
Aahh FF8 met 't junction systeem, vind 't nogsteeds een van de toffere systemen gebruikt in ene rpg
Junctionen was best tof ja, maar de rest van het spel was naar mijn mening wat minder.
Krijg nog nachtmerries van die emo-scenes.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:46:45 #74
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60593350
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:19 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ik heb nu 4 GF. Siren is de laatste die ik heb gekregen. En het is me inderdaad opgevallen dat de monsters mee levellen en dat je kan kiezen wat ze leren terwijl ze GF punten krijgen. Ik had al ergens op een website gelezen dat je met de boost ability de aanvallen kan versterken. Dus dat heb ik mijn GF maar eerst geleerd.
Dit moet je wel doen dmv het vierkantje en select (uit mn hoofd), anders heb je er nog niets aan.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_60593404
Hopelijk heeeft ff13 een goed systeem
En een verhaal wat boeit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')