zoo goed zeg... je hebt zeker ook geen sociaal leven?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit in de sterkste guild van Bloodfeather
Inderdaad! Dat is van de zotte, dadelijk gaan ze je nog verplichten om televisiegeld te betalen als je gebruik wil maken van een TVquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef McKillem het volgende:
WoW
Teringspel, vooral het aspect dat je er continu voor moet dokken.
Toevallig welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Knap hoorDat heb ik ook met mijn rogue alt. Zeker niet op Cyclone btw
Aah das nog goed te doen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Venge alles behalve weapons en shoulders dus... maar net een nieuw team begonnen, en het gaat goed dus dat komt nog wel
de_boswachter echt een mod?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef PusKut het volgende:
WoW een kutspel?
Dat zou hetzelfde zijn als dat de _boswachter een kutmod zou zijn...
hoe gaat dat? Meer info over?quote:Op zondag 27 juli 2008 09:47 schreef factillusion het volgende:
je kan natuurlijk ook spelen op een private server
wow bedankt, hier wist ik niet eens vanaf. Wat maakt ze trouwens zo bijzonder? K zie dat er veel gecustomized is.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:02 schreef factillusion het volgende:
http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft
http://chaoscrusade.com/news.php dit is wel een goede
setup: http://chaoscrusade.com/page.php?11
die aflevering was zo grappig hequote:Op zondag 27 juli 2008 10:01 schreef J.Herrer het volgende:
Bij wow nerdjes heb ik altijd zo'n beeld voor me:
[ afbeelding ]
punt is (laatste keer dat ik me sowieso met wow heb bezig gehouden is meer dan een jaar geleden (buiten botten dan)) dat meeste van die servers heel erg gebugged zijn (helft van de talents enzo werken niet)quote:Op zondag 27 juli 2008 10:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
wow bedankt, hier wist ik niet eens vanaf. Wat maakt ze trouwens zo bijzonder? K zie dat er veel gecustomized is.
Toxic niet doen. Zit vol bugs.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
wow bedankt, hier wist ik niet eens vanaf. Wat maakt ze trouwens zo bijzonder? K zie dat er veel gecustomized is.
Dat plaatje is er omdat ?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:25 schreef flipp. het volgende:
[ afbeelding ]
Het was leuk tot heel lang geleden. Vroegah kon je nog gewoon spelen zonder dat je 90000 uur moest grinden voor iets simpels. Je kan altijd andere dingen voor je laten grinden dat wel.
hey ik heb zo'n nummer geript, nu kan ik precies een maand lang spelenquote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef flipp. het volgende:
http://www.darkcoding.net/credit-card-numbers/
voor de TS trouwens als hij te lomp is om zn gratis account te vragen.
copy paste nummer hiervandaan en je bent klaar (wel even cancellen daarna).
dat je nu aan het betalen bent met een nep credit card nummer. en gewoon om problemen te voorkomen dat bijvoorbeeld blizzard die nummers gaat bannen omdat ze nep zijn moet je even bij je account management je huidige subscription cancellen dan kan je nog gewoon een maand doorspelen, maar hij doet geen rekening naar dat credit card nummer sturen.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
hey ik heb zo'n nummer geript, nu kan ik precies een maand lang spelenmaar wat bedoel je met cancellen etc?
Het is niet helemaal duidelijk en het was ook een oude screen maar wat je ziet zijn 4 bots die aan het lopen zijn en het plaatje is er ter ondersteuning van wat ik als laatste gezegd heb.quote:
aha duidelijk, maargoed dit moet wel voldoende zijn tot k echt begin. Eerst nog die 1 gb grote patch downenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:26 schreef flipp. het volgende:
[..]
dat je nu aan het betalen bent met een nep credit card nummer. en gewoon om problemen te voorkomen dat bijvoorbeeld blizzard die nummers gaat bannen omdat ze nep zijn moet je even bij je account management je huidige subscription cancellen dan kan je nog gewoon een maand doorspelen, maar hij doet geen rekening naar dat credit card nummer sturen.
Ok.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:27 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk en het was ook een oude screen maar wat je ziet zijn 4 bots die aan het lopen zijn en het plaatje is er ter ondersteuning van wat ik als laatste gezegd heb.
omfgquote:Op zondag 27 juli 2008 16:32 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik zat gister in een WSG met 3 multiboxende shadow priests allemaal met dezelfde (bijna dan) naam.
Het is me toch wat, meid.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:32 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik zat gister in een WSG met 3 multiboxende shadow priests allemaal met dezelfde (bijna dan) naam.
Zag er dus echt gaar uit :p
Gast jij schreef:quote:Op zondag 27 juli 2008 17:22 schreef Scherpkoekje het volgende:
Die anti-WoW is (zoals altijd) gebaseerd op ongegronde vooroordelen.
Om vervolgens te durven beweren dat je geen nerd bent?quote:Ik zat gister in een WSG met 3 multiboxende shadow priests allemaal met dezelfde (bijna dan) naam.
Jazeker. Verder maakt het me niet uit wat een of andere FOK! mongool denktquote:Op zondag 27 juli 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gast jij schreef:
[..]
Om vervolgens te durven beweren dat je geen nerd bent?
Ik had er wel een maand gratiesch kaart bijquote:Op zondag 27 juli 2008 18:17 schreef Scherpkoekje het volgende:
Bij burning crusade zat geen gratis spelen kaart. dat spel was maar 35 euro, als ze daar een gratis maand bij geven maken ze er zo onderhand verlies op
nee hoor, alleen bij het originele spel. Dat weet ik zeker, want het viel me nog opquote:Op zondag 27 juli 2008 18:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik had er wel een maand gratiesch kaart bij
*kijk naar webcam* *wappert met kaartje* zat bij TBC.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
nee hoor, alleen bij het originele spel. Dat weet ik zeker, want het viel me nog op
whehehequote:
Yup maar als je geen creditcard heb moet je je account activeren met een gamecard dacht ik. Echte vrienden die ff hun creditcard lenen ervoor ftwquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:54 schreef Lemmiwinks het volgende:
Whoa. Ik play anders al die geile MILFs uit Denemarken met mijn vette Tauren Hunter die piraat wil worden op de RP server. En al die PVP opa's klap ik dood met m'n boomboom stick.
Pssst al die geile MILF's uit Denemarken zijn stuk voor stuk 13 jarige jochiesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:54 schreef Lemmiwinks het volgende:
Whoa. Ik play anders al die geile MILFs uit Denemarken met mijn vette Tauren Hunter die piraat wil worden op de RP server. En al die PVP opa's klap ik dood met m'n boomboom stick.
En wat heeft dit met het topic te maken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
For the first time ever, NFL games will stream over the Internet. For free.
According to Terry Lefton and John Ourand of SportsBusiness Journal, whose story will be published on July 28, the 17 NBC games will be available for viewing at NFL.com and NBCSports.com.
The apparent plan is to use the televised broadcast, with ads sold specifically for the web sites inserted in place of the commercials.
Other NFL broadcast partners aren’t happy with the development, according to SBJ.
“The NFL is changing the rules as we go,” a network source told SBJ. “The right to stream games was not in any of the contracts we signed.”
NBC also might face friction from affiliates who’ll lose ratings points to folks who watch the game on the Internet instead.
komt de aap uit je mouwquote:Mag je zo overnemen voor 50 euro. Ohja voor de kenners. Mijn rogue is dus zo een T6 pvp rogue. Ik probeerde nog de legendaries te krijgen van Illi maar das niet gelukt helaas. Zit nu dus met een brutal mace/dagger combo.
Dude, seriues, ga in de startgebieden rondlopen voordat je pro pvpers belachelijk probeert te makenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Verder zijn die brutal wapens beter dan de legendaries mits je allebei de legendaries hebt . Alleen, die legendaries zien er zoo vet uit![]()
[ afbeelding ]
*fap*fap*fap*quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een kankergeil pixelzwaardje
Ja he, moet je eens in je reet douwen. Krijg je gelijk een orgasmequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een kankergeil pixelzwaardje
Ah, dus alle wow nerdjes zijn kastflikkers?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:35 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja he, moet je eens in je reet douwen. Krijg je gelijk een orgasme
Nee, maar gezien jouw reply vermoedde ik dat jij dat wel op prijs zou stellenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah, dus alle wow nerdjes zijn kastflikkers?
Kansloos hoor, iemands profiel checkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:35 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee, maar gezien jouw reply vermoedde ik dat jij dat wel op prijs zou stellen
Na een snelle profielcheck kom ik tot de conclusie dat jij dat waarschijnlijk wel erg prettig vind. Shit schijnt een hobby van je te zijn![]()
En nu niet komen met: "Kansloos, om iemands profiel te checken"
Jij kraakt namelijk mensen af op iets wat ze leuk vinden. Dat is pas triest.
Maargoed, als jij ongeveer bent, zoals de gemiddelde wowbasher, zal je niet meer reageren. Meestal erg bekrompen types.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |