LOL, welfare fistbuyer detected.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:00 schreef Scherpkoekje het volgende:
Jullie WoW bashers zijn kankerstoer.
Als jullie n00b rep gear hadden zou ik je met mijn 1337 F!5T W34P0NZ ganken
Toen ik ze haalde waren ze nog niet wellfarequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
LOL, welfare fistbuyer detected.
Posting in a legendary thread
Oh, wacht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef PusKut het volgende:
WoW een kutspel?
Dat zou hetzelfde zijn als dat de _boswachter een kutmod zou zijn...
Hoezo? Heb je het over badgerewards of de honorrewards?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Toen ik ze haalde waren ze nog niet wellfare![]()
ik had nooit van server moeten veranderen, ging keigoed in arena
Ik was tot 1992 gekomen, toen veranderde ik van serverquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het over badgerewards of de honorrewards?
En rating? Ik heb 2237 gehaald met rogue/mage combo waar ik de rogue ben![]()
UD uiteraard, elke rogue die geen UD is, is gewoon fail
Ah ok. Dan neem ik mijn woorden terug. 1992 is goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik was tot 1992 gekomen, toen veranderde ik van server
Venge alles behalve weapons en shoulders dus... maar net een nieuw team begonnen, en het gaat goed dus dat komt nog welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ah ok. Dan neem ik mijn woorden terug. 1992 is goed.
Neem aan dat je dan vengeful hebt, of wat? Net die shoulders niet btw![]()
Knap hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het over badgerewards of de honorrewards?
En rating? Ik heb 2237 gehaald met rogue/mage combo waar ik de rogue ben![]()
UD uiteraard, elke rogue die geen UD is, is gewoon fail
zoo goed zeg... je hebt zeker ook geen sociaal leven?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit in de sterkste guild van Bloodfeather
Inderdaad! Dat is van de zotte, dadelijk gaan ze je nog verplichten om televisiegeld te betalen als je gebruik wil maken van een TVquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef McKillem het volgende:
WoW
Teringspel, vooral het aspect dat je er continu voor moet dokken.
Toevallig welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Knap hoorDat heb ik ook met mijn rogue alt. Zeker niet op Cyclone btw
Aah das nog goed te doen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Venge alles behalve weapons en shoulders dus... maar net een nieuw team begonnen, en het gaat goed dus dat komt nog wel
de_boswachter echt een mod?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef PusKut het volgende:
WoW een kutspel?
Dat zou hetzelfde zijn als dat de _boswachter een kutmod zou zijn...
hoe gaat dat? Meer info over?quote:Op zondag 27 juli 2008 09:47 schreef factillusion het volgende:
je kan natuurlijk ook spelen op een private server
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |