LOL, welfare fistbuyer detected.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:00 schreef Scherpkoekje het volgende:
Jullie WoW bashers zijn kankerstoer.
Als jullie n00b rep gear hadden zou ik je met mijn 1337 F!5T W34P0NZ ganken
Toen ik ze haalde waren ze nog niet wellfarequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
LOL, welfare fistbuyer detected.
Posting in a legendary thread
Oh, wacht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef PusKut het volgende:
WoW een kutspel?
Dat zou hetzelfde zijn als dat de _boswachter een kutmod zou zijn...
Hoezo? Heb je het over badgerewards of de honorrewards?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Toen ik ze haalde waren ze nog niet wellfare![]()
ik had nooit van server moeten veranderen, ging keigoed in arena
Ik was tot 1992 gekomen, toen veranderde ik van serverquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het over badgerewards of de honorrewards?
En rating? Ik heb 2237 gehaald met rogue/mage combo waar ik de rogue ben![]()
UD uiteraard, elke rogue die geen UD is, is gewoon fail
Ah ok. Dan neem ik mijn woorden terug. 1992 is goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik was tot 1992 gekomen, toen veranderde ik van server
Venge alles behalve weapons en shoulders dus... maar net een nieuw team begonnen, en het gaat goed dus dat komt nog welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ah ok. Dan neem ik mijn woorden terug. 1992 is goed.
Neem aan dat je dan vengeful hebt, of wat? Net die shoulders niet btw![]()
Knap hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het over badgerewards of de honorrewards?
En rating? Ik heb 2237 gehaald met rogue/mage combo waar ik de rogue ben![]()
UD uiteraard, elke rogue die geen UD is, is gewoon fail
zoo goed zeg... je hebt zeker ook geen sociaal leven?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit in de sterkste guild van Bloodfeather
Inderdaad! Dat is van de zotte, dadelijk gaan ze je nog verplichten om televisiegeld te betalen als je gebruik wil maken van een TVquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef McKillem het volgende:
WoW
Teringspel, vooral het aspect dat je er continu voor moet dokken.
Toevallig welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Knap hoorDat heb ik ook met mijn rogue alt. Zeker niet op Cyclone btw
Aah das nog goed te doen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Venge alles behalve weapons en shoulders dus... maar net een nieuw team begonnen, en het gaat goed dus dat komt nog wel
de_boswachter echt een mod?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef PusKut het volgende:
WoW een kutspel?
Dat zou hetzelfde zijn als dat de _boswachter een kutmod zou zijn...
hoe gaat dat? Meer info over?quote:Op zondag 27 juli 2008 09:47 schreef factillusion het volgende:
je kan natuurlijk ook spelen op een private server
wow bedankt, hier wist ik niet eens vanaf. Wat maakt ze trouwens zo bijzonder? K zie dat er veel gecustomized is.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:02 schreef factillusion het volgende:
http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft
http://chaoscrusade.com/news.php dit is wel een goede
setup: http://chaoscrusade.com/page.php?11
die aflevering was zo grappig hequote:Op zondag 27 juli 2008 10:01 schreef J.Herrer het volgende:
Bij wow nerdjes heb ik altijd zo'n beeld voor me:
[ afbeelding ]
punt is (laatste keer dat ik me sowieso met wow heb bezig gehouden is meer dan een jaar geleden (buiten botten dan)) dat meeste van die servers heel erg gebugged zijn (helft van de talents enzo werken niet)quote:Op zondag 27 juli 2008 10:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
wow bedankt, hier wist ik niet eens vanaf. Wat maakt ze trouwens zo bijzonder? K zie dat er veel gecustomized is.
Toxic niet doen. Zit vol bugs.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
wow bedankt, hier wist ik niet eens vanaf. Wat maakt ze trouwens zo bijzonder? K zie dat er veel gecustomized is.
Dat plaatje is er omdat ?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:25 schreef flipp. het volgende:
[ afbeelding ]
Het was leuk tot heel lang geleden. Vroegah kon je nog gewoon spelen zonder dat je 90000 uur moest grinden voor iets simpels. Je kan altijd andere dingen voor je laten grinden dat wel.
hey ik heb zo'n nummer geript, nu kan ik precies een maand lang spelenquote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef flipp. het volgende:
http://www.darkcoding.net/credit-card-numbers/
voor de TS trouwens als hij te lomp is om zn gratis account te vragen.
copy paste nummer hiervandaan en je bent klaar (wel even cancellen daarna).
dat je nu aan het betalen bent met een nep credit card nummer. en gewoon om problemen te voorkomen dat bijvoorbeeld blizzard die nummers gaat bannen omdat ze nep zijn moet je even bij je account management je huidige subscription cancellen dan kan je nog gewoon een maand doorspelen, maar hij doet geen rekening naar dat credit card nummer sturen.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
hey ik heb zo'n nummer geript, nu kan ik precies een maand lang spelenmaar wat bedoel je met cancellen etc?
Het is niet helemaal duidelijk en het was ook een oude screen maar wat je ziet zijn 4 bots die aan het lopen zijn en het plaatje is er ter ondersteuning van wat ik als laatste gezegd heb.quote:
aha duidelijk, maargoed dit moet wel voldoende zijn tot k echt begin. Eerst nog die 1 gb grote patch downenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:26 schreef flipp. het volgende:
[..]
dat je nu aan het betalen bent met een nep credit card nummer. en gewoon om problemen te voorkomen dat bijvoorbeeld blizzard die nummers gaat bannen omdat ze nep zijn moet je even bij je account management je huidige subscription cancellen dan kan je nog gewoon een maand doorspelen, maar hij doet geen rekening naar dat credit card nummer sturen.
Ok.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:27 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk en het was ook een oude screen maar wat je ziet zijn 4 bots die aan het lopen zijn en het plaatje is er ter ondersteuning van wat ik als laatste gezegd heb.
omfgquote:Op zondag 27 juli 2008 16:32 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik zat gister in een WSG met 3 multiboxende shadow priests allemaal met dezelfde (bijna dan) naam.
Het is me toch wat, meid.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:32 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik zat gister in een WSG met 3 multiboxende shadow priests allemaal met dezelfde (bijna dan) naam.
Zag er dus echt gaar uit :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |