hier maar verder dan.quote:Lees ik net in KLB dat Orange niet meer bestaat, waarom stellen ze mij als klant daar niet even van op de hoogte?
kut Orange.
Kan ik nu m'n abbo opzeggen?
Uiteraard, ik heb hem zelf immers niet gesloten dus dit moet even in overleg met onze nieuwe aanwinst gebeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flikker toch even op!. Ga je nu serieus overleggen over een uiterst dubieus slotje waarvan iedereen zo ondertussen wel denkt 'laat lekker open' ?
.
CC, Jarno, Krea en Inso hadden ook nog vragen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moeten er PAINTS in voor het goed is?
Tis toch hardstikke duidelijk wat z'n klacht is? Wat is dit voor knoop-in-je-zakdoek-sluitpost.
Moet ie de OP met glitters versieren ofzo?
Ach wat, pletter open joh. Kan jou die bosmongool schelen, die laat zich na zijn vakantie toch nooit meer zien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb hem zelf immers niet gesloten dus dit moet even in overleg met onze nieuwe aanwinst gebeuren.
Ik moest even denken. En toen nog even. Maar nu heb ik 'm.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef Insomaniac het volgende:
Is 'aanverlies' eigenlijk een woord?
Ja hallo, welkom op FOK!quote:
Dank je wel!quote:
Ja, mooi man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wel mooi dat "ons" door sommige mensen (toevallig de mensen die vandaag zo hard brullen) tijdens KLODOLS bagger kliekjesvorming werd verweten
Laten we zeggen dat je waarschijnlijk niet in het team paste. En je had waarschijnlijk een IQ hoger dan 2 x je leeftijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel!
Was ik dan een watje, omdat ik dat wel durfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |