Denk je dat dat slim is? Dat ik dan tips kan krijgen hoe ik hem voor me terugwin? Zitten daar eigenlijk mensen met goede ideeen? Ik vind dat een beetje eng, dan maak ik het zo openbaar. :2quote:
Hij hoefde helemaal niet weg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, je hebt zelf ook meer aandacht voor die 10 vriendinnen die kwamen lunchen.
Daarmee heb je hem toch een beetje weggejaagd, dunkt me.
idd, en lekker je eigen ding blijven doen, als je je op hem blijft focussen beklem je m helemaal.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk het wel. Juist door die overkill aan vrouwen richt hij zich nu op mannen. Omdat-ie weet dat het toch niks wordt. Dan kan-ie even uitrazen en weer bij jou terugkomen. Jij moet gewoon het kooitje open laten staan, hij fladdert er vanzelf weer naar binnen..
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk het wel. Juist door die overkill aan vrouwen richt hij zich nu op mannen. Omdat-ie weet dat het toch niks wordt. Dan kan-ie even uitrazen en weer bij jou terugkomen. Jij moet gewoon het kooitje open laten staan, hij fladdert er vanzelf weer naar binnen..
Tuurlijk! Jij zal je dan inderdaad over alle gedachtes heen moeten zetten wat-ie allemaal heeft uitgespookt met die knakker op én onder de draaitafels en in het bos.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef YPPY het volgende:
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt?Maar het idee alleen al.. hij met een man.. En dan die man ook nog. *ril*
Ach joh, triootjequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ie vanzelf weer bij me terug komt?Maar het idee alleen al.. hij met een man.. En dan die man ook nog. *ril*
Nee! Daar wil ik niet aan denken! Dat is te verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tuurlijk! Jij zal je dan inderdaad over alle gedachtes heen moeten zetten wat-ie allemaal heeft uitgespookt met die knakker op én onder de draaitafels en in het bos.
Ik weet niet of ik dat durf, met twee mannen... weet jij hoe dat precies gaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach joh, triootje![]()
Daar win je hem zeker mee terug
Maak jij hem ff?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef wolferl het volgende:
Ik voel een lemming aankomen.
Gewoon doen joh.... je eigen man is er ook bij!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, met twee mannen... weet jij hoe dat precies gaat
Daar moet je juist doorheen, juist om het te kunnen vergeten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:45 schreef YPPY het volgende:
Nee! Daar wil ik niet aan denken! Dat is te verschrikkelijk.![]()
![]()
Benen wijd kan ik wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gewoon doen joh.... je eigen man is er ook bij!
Ik weet niet precies hoe het gaat maar uh.. mond open en benen wijd![]()
Kan nog wel iets bedenken maar daar zou ik denk ik niet mee beginnen
Gatver! Hoe weet je dat eigenlijk zo goed? Heeft ie dat al gedaan? Was je erbij???!?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar moet je juist doorheen, juist om het te kunnen vergeten.
Je man met die knakker in een verlaten disco, je man kruipt onder de draaitafels. Langzaam ritst hij de gulp van de DJ open, die uit alle macht probeert door te draaien.
enz.
Over PM's wordt op het forum niet gecorrespondeerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef YPPY het volgende:
Gatver! Hoe weet je dat eigenlijk zo goed? Heeft ie dat al gedaan? Was je erbij???!?
Hij heeft me niet eens een zoon gegeven, dat maakt het nog erger!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:06 schreef AlphaOmega het volgende:
Je geeft zelf minder om je zoontje dan je man doet?
Ja, maar... ja, maar... is het wel zo dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over PM's wordt op het forum niet gecorrespondeerd.
Je kreeg een dochter van hem die zich heeft laten ombouwen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hij heeft me niet eens een zoon gegeven, dat maakt het nog erger!
Wat heb jij toch met haar kinderen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:15 schreef AlphaOmega het volgende:
Je kreeg een dochter van hem die zich heeft laten ombouwen?
quote:
Eerder ergerlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:42 schreef maffemuts het volgende:
Vervelend YppY
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef MissMayhem het volgende:
Zoek je een vriendin en laat je eens goed likken..
Eens je een goede vrouw gehad hebt wil je niks anders meer
je kan aldaar altijd onder een kloon verder posten hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Denk je dat dat slim is? Dat ik dan tips kan krijgen hoe ik hem voor me terugwin? Zitten daar eigenlijk mensen met goede ideeen? Ik vind dat een beetje eng, dan maak ik het zo openbaar. :2
Neee!!! Wat erg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef beefcake het volgende:
Weet je wat het ergste is? Mijn man doet precies hetzelfde
Mag dat? Denk je dat niemand het dan merkt? Misschien moet ik even een kloon aanmaken dan. Even het wachtwoord van m'n hotmail zoeken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:58 schreef Re het volgende:
[..]
je kan aldaar altijd onder een kloon verder posten hoor
Ik ben ook zo blij met je topic, eindelijk hebben wij ook een stemquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Neee!!! Wat erg.![]()
![]()
Hoe ga jij daar mee om? Houdt jullie relatie nog stand? Wat fijn om iemand te zien die het herkent.
Tot zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mag dat? Denk je dat niemand het dan merkt? Misschien moet ik even een kloon aanmaken dan. Even het wachtwoord van m'n hotmail zoeken.
Goed plan! Moet ik wel even een doorzichtig jurkje kopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef Reinhilde het volgende:
Zeer terechte klacht TS.
Misschien in een doorzichtig jurkje langslopen?
Bij jou ook al? Ik hoor helemaal niks. Geen telefoon, maar 1 heel kort mailtje op een hele dag en ik kan niet naar hem toen, want hij heeft de auto mee. Misschien komt hij wel niet meer terug! Dat splijten he, van die boom, hoe regel ik zoiets?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met je topic, eindelijk hebben wij ook een stem![]()
Maar ik weet niet of er hier nog hoop isNormaal belt hij vaak vanaf zijn werk, maar de laatste dagen is het hopeloos
Maar als het praten van een kant komt heet het een monoloog en dat helpt geen flikkerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef koffiekoekje het volgende:
pra·ten1 (onovergankelijk werkwoord; praatte, heeft gepraat; prater)
1 zijn gedachten hardop uiten
2 communiceren met spraak
3 (iem.) door zijn woorden in de genoemde toestand of positie brengen
4 kletsen, roddelen
Doorgaans werkt het...
Ik zou zeker voor Wehkamp gaan, H&M duurt veel te langquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:08 schreef YPPY het volgende:
Goed plan! Moet ik wel even een doorzichtig jurkje kopen.Iemand enig idee hoe snel de wehkamp en h&m bezorgen?
Hij hoort helemaal zijn gang niet te gaan, hij hoort 24/7 verantwoording bij mij af te leggenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:22 schreef Mythik het volgende:
Waarom kunnen veel vrouwen zichzelf niet nou nooit vermaken en iemand anders ff lekker zijn gang laten gaan.
Nou, als je hier niet zit te grappen en je hebt het serieus over relatie problemen is dit wel de laatste plaats waar je er mee moet aankomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:17 schreef YPPY het volgende:
Ja, verdorie hoe moet ik praten als hij niet luistert? Schiet toch niet op.
Wat nou inside joke? Deed hij het maar eens inside!
Goed idee!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef de_boshamster het volgende:
Ik zou een weekendje weggaan met z'n 2-en ofzo!
Ik zit mezelf al 2 dagen te vermaken, maar die variatie houdt ook een keertje op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:22 schreef Mythik het volgende:
Waarom kunnen veel vrouwen zichzelf nou nooit eens even vermaken en iemand anders ff lekker zijn gang laten gaan.
Lees nou het topic eens, praten lukt geeneens! En die jurk is er nog niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:23 schreef piekartz87 het volgende:
ga achter fok weg en ga het er met hem over hebben ofzo?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:28 schreef YPPY het volgende:
Ok, ik geef het toe. Na 8 jaar kan de sleur in je relatie komen. Maar dit is wel heel erg.M'n man is bezig met een ander en heeft voor mij geen tijd meer. Wel voortdurend zijn aandacht vragen, zijn mening willen weten, hem blij maken met foto's en lieve berichtjes. Maar voor mij? Helemaal niks .
![]()
![]()
![]()
Klacht: dat iemand anders meer aandacht krijgt dan ik. Ik hoop maar dat hij niet verliefd is op die ander.Op een vent dan nog wel.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef beefcake het volgende:
Weet je wat het ergste is? Mijn man doet precies hetzelfde
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou een tennisbal in me reet stoppen en het eruit ploppen als hij binnen komt!
Ja hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef ElizabethR het volgende:
OMG! Ik moet er van huilen YPPY. Wat vreselijk!!
Het is toch een klacht? Ik begreep dat dit forum daarvoor was? Ik weet het gewoon niet meer, denk je dat ik nu nog helder na kan denken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, als je hier niet zit te grappen en je hebt het serieus over relatie problemen is dit wel de laatste plaats waar je er mee moet aankomen.
oftewel: dan ben je dom
Nee, ze delen een bepaalde interesse in dezelfde man. Wel opletten hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef RTB het volgende:
Jullie mannen doen het met elkaar. Enjoy je SOA.
*Biedt troostende schouder en luisterend oor*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef YPPY het volgende:
Niemand leest hier ook goed.Blij dat het ergens anders serieuzer gaat.
Als dit account het langer als 10 minuten doet, zet ik m'n icon op zwart!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:36 schreef Devlinsect het volgende:
Na het lezen van de OP en de reacties vind ik dit heel erg voor TS. Ik ben er kapot van en brand een kaarsje voor je in de hoop dat het goed gaat met je.
Sterkte, ik zal aan je denken YPPY
Eh, welke zijn er het meest?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef YPPY het volgende:
Dank je zovty, je bent een schat! Wil je de even of de oneven dagen?
Hee ben jij een kloon van degene aan wie mijn man zijn tijd spendeert? Zo ja, wil je met me naar het bos? Ik heb er een mooie dikke boom gezienquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef de_boswouter het volgende:
Als dit account het langer als 10 minuten doet, zet ik m'n icon op zwart!
De spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat hem zich is registreren hier op fok, kan hij mee doen met klaagbaken
EENS.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat hem zich is registreren hier op fok, kan hij mee doen met klaagbaken
Heb ik gedaan, over zeurvrouwen, paste niet in dbw's straatje, dus is nu dicht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:41 schreef bixister het volgende:
niet zo mopperen he. open anders zelf een klaagbaaktopic!
365 : 2 = 182,5quote:
zelfs niet fok!ken?!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef YPPY het volgende:
Wat lief! Hij is eerder naar huis gekomen voor me, hij had niks meer te doen op zijn werk.
Joh.........quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
364 is gelijk, dan nog 1 oneven dag (schrikkeljaar is het gelijk)
Dus komt hij maar jou vervelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef YPPY het volgende:
Wat lief! Hij is eerder naar huis gekomen voor me, hij had niks meer te doen op zijn werk.
En nu komt hij je in je kont neuken ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef YPPY het volgende:
Er zijn meer oneven dagen, namelijk 186 (en dus 179 even dagen). In een schrikkeljaar is het 187 om 179.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
364 is gelijk, dan nog 1 oneven dag (schrikkeljaar is het gelijk)
Tis duidelijk dat jij geen vriendin hebt, de mijne zou zich denk ik ook kunnen herkennen in dit topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef MrDice het volgende:
Ik vraag me nu serieus af of het aan mijn geestelijke gesteldheid ligt of aan de absurditeit van dit topic...![]()
Maar waar gaat dit over!!
Ik vermoed een user met een soortgelijke naamquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:55 schreef YPPY het volgende:
Dat hoop ik snoopy.
Nee bix, zelfs dat niet. Vond ik wel vreemd.
Wat toevallig beefcake! Misschien zijn het wel collega's.
Dank je HitsigeKater, misschien wil je wat met 1 van onze poesjes? Ze zijn erg lief.
We gaan overigens een weekendje weg samen.Dus ik heb er weer vertrouwen in.
![]()
O ja, vreemd iets, maar hij vroeg of ik de groetjes wilde doen aan een bosmarmot?
variant op het pingpongballenmeisje?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou een tennisbal in me reet stoppen en het eruit ploppen als hij binnen komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |