365 : 2 = 182,5quote:
zelfs niet fok!ken?!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef YPPY het volgende:
Wat lief! Hij is eerder naar huis gekomen voor me, hij had niks meer te doen op zijn werk.
Joh.........quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
364 is gelijk, dan nog 1 oneven dag (schrikkeljaar is het gelijk)
Dus komt hij maar jou vervelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef YPPY het volgende:
Wat lief! Hij is eerder naar huis gekomen voor me, hij had niks meer te doen op zijn werk.
En nu komt hij je in je kont neuken ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef YPPY het volgende:
Er zijn meer oneven dagen, namelijk 186 (en dus 179 even dagen). In een schrikkeljaar is het 187 om 179.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
364 is gelijk, dan nog 1 oneven dag (schrikkeljaar is het gelijk)
Tis duidelijk dat jij geen vriendin hebt, de mijne zou zich denk ik ook kunnen herkennen in dit topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef MrDice het volgende:
Ik vraag me nu serieus af of het aan mijn geestelijke gesteldheid ligt of aan de absurditeit van dit topic...![]()
Maar waar gaat dit over!!
Ik vermoed een user met een soortgelijke naamquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:55 schreef YPPY het volgende:
Dat hoop ik snoopy.
Nee bix, zelfs dat niet. Vond ik wel vreemd.
Wat toevallig beefcake! Misschien zijn het wel collega's.
Dank je HitsigeKater, misschien wil je wat met 1 van onze poesjes? Ze zijn erg lief.
We gaan overigens een weekendje weg samen.Dus ik heb er weer vertrouwen in.
![]()
O ja, vreemd iets, maar hij vroeg of ik de groetjes wilde doen aan een bosmarmot?
variant op het pingpongballenmeisje?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou een tennisbal in me reet stoppen en het eruit ploppen als hij binnen komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |