Ik vind Le Le beter.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
beter naar digitalism dan le le of franz ferdinand
Daar is bijna geen ontkomen aan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:33 schreef ondeugend het volgende:
Maar ben wel benieuwd of ik ook luxeproblemen ga krijgen.
dat zeggen vrouwen ook over jouquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dude, Anouk. Daar moet je zo ver mogelijk vandaan blijven.
Sowieso Lowlands dit jaar is een beetje faal qua line-up.
Ik laat mn vrienden wel beslissen, hoef ik dat niet te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeggen vrouwen ook over jou
ik zou naar anouk gaan
Over anouk, daar ben ik het mee eens, no way dat ik daar in de buurt van ben!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sowieso Lowlands dit jaar is een beetje faal qua line-up.
Je moet naar The Hives gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de TS:
Vrijdag: The Flaming Lips Nope.
Zaterdag: Digitalism Nope.
Zondag: Blood Red Show Nope.
Opgelost.
Wat te denken van mijn probleem:
[ afbeelding ]
Ik ga zondag tegen de late middag al naar huis, moet de volgende dag weer naar school.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Ang3l het volgende:
ja die eerste poll zit ik dus ook mee
Vreemde programmering, op de eerste avond meteen al troubles, terwijl ik de andere "aflsuiters" dat absoluut niet heb.
Wat is je probleem? MGMT half, hives half, dEUS en dan Sigur Rósquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de TS:
Vrijdag: The Flaming Lips
Zaterdag: Digitalism
Zondag: Blood Red Show
Opgelost.
Wat te denken van mijn probleem:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat is je probleem? MGMT, dEUS en dan Sigur RósWel een beetje jammer van simian mobile disco inderdaad, maar dat vind ik niet opwegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat is je probleem? MGMT half, hives half, dEUS en dan Sigur RósWel een beetje jammer van simian mobile disco inderdaad, maar dat vind ik niet opwegen.
HalfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat halve concerten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Heb je ze alledrie nog nooit zien spelen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
gaat vooral om dEUS, SMD en Crystal Castles die tegelijk spelen.
Nou ja, als je niet houdt van kiezen dan ga je voor halfquote:
dEUS heb ik idd al gezien, dus die valt dan af. Misschien dan maar in december naar Paradiso.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Heb je ze alledrie nog nooit zien spelen?
Zo niet, dan moet je naar de band gaan die je nog niet hebt zien spelen.
[..]
Wat is je probleem? MGMT half, hives half, dEUS en dan Sigur RósWel een beetje jammer van simian mobile disco inderdaad, maar dat vind ik niet opwegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's you my love, you who are the stranger
Mijn excuses dan dat ik deze line-up wél vet vind en me zeker zal gaan vermaken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TS heeft een wansmaak.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Hard rennen tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooi kotsende meisje.
Hard je weg tussen de mensen massa beuken daar haha, tussen de alpha en grolsch is het altijd zo'n ellende.quote:
Het is inderdaad een supervette line-up dit jaar. En dan ga jij naar al die dorpsbraderie-actsquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Mijn excuses dan dat ik deze line-up wél vet vind en me zeker zal gaan vermaken.
Je weet alleen mijn overlappingen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is inderdaad een supervette line-up dit jaar. En dan ga jij naar al die dorpsbraderie-acts
Maak het nog erger voor jezelfquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je weet alleen mijn overlappingen.
Ik wil naar:
The Wombats
The Hives
The Kooks
Presidents of the USA
De Jeugd
Korpiklaani, neem ik even mee.
The Fratellis
Enzo.
Laat me toch.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maak het nog erger voor jezelf
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maak het nog erger voor jezelf
Inderdaad, Anouk is tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Inderdaad, als je gegil en gekrijs wil horen, ben ik wel bereid om ´s nachts even voor je tent te komen krijsen, kun je Anouk skippen en naar iets gaan wat wel om aan te horen is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, Anouk is tenenkrommend slecht.
Hoe laat spreken we af?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gegil en gekrijs wil horen, ben ik wel bereid om ´s nachts even voor je tent te komen krijsen, kun je Anouk skippen en naar iets gaan wat wel om aan te horen is.
Een grapje, ja toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn lijstje bewust heel klein gehouden dit jaar. Komt in de praktijk toch nooit wat van terecht. En het heeft vruchten afgewerpt! Geen enkele overlap voor mij
Wat ik ook plan ben, komt toch vrij weinig van terrechtquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn lijstje bewust heel klein gehouden dit jaar. Komt in de praktijk toch nooit wat van terecht. En het heeft vruchten afgewerpt! Geen enkele overlap voor mij
PUSA
Pendulum
DJ Promo
Volbeat
Jeremy's
En de rest is zoals vrij zwemmen, gewoon maar zien wat ik doe
Ik zou haast zeggen ja, maar ik denk dat het puur vakantie-stemming-terwijl-ik-een-week-moet-werken-en-toch-drinken-en-weinig-slapen isquote:
vieze wc'squote:Op donderdag 24 juli 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
Lowland is zooooooo 2008![]()
Wil je de toekomst zie ga naar Pukkelpop
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vieze wc's
vieze douches
belgen
en de grote namen zijn hetzelfde, de kleine namen zijn hip in belgië, niet in nederland
LL > PP
Hat0r.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:33 schreef Florian_ het volgende:
Anouk
Ze zingt best goed live hoor, daar niet van, maar de muziek die ze maakt is nou niet echt boeiend
Nitwitquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:39 schreef Pidgeon het volgende:
mensen die naar lowlands gaan = polsensnijders![]()
Toen ik naar Pukkelpop ging, nam ik een hotel, dan kan je de eerste twee al schrappen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vieze wc's
vieze douches
belgen
en de grote namen zijn hetzelfde, de kleine namen zijn hip in belgië, niet in nederland
LL > PP
Jij hebt net je radio-538 schoolfeest achter de rug?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:39 schreef Pidgeon het volgende:
owned !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:29 schreef Pietklaaso het volgende:
Wel eens, ik zou het alleen geen luxe problemen noemen
De paar dingen die ik wou zien hebben ze nog tegenover elkaar weten te zetten
Je gaat toch ook niet naar Lowlands om het programma :S Dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:07 schreef whosvegas het volgende:
Een beetje slecht programma dit jaar, daarom ga ik ook niet
Nee, als er maar drie of vier interessante bands komen ga je natúúrlijk 150 euro betalen om drie dagen duur bier te zuipenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Je gaat toch ook niet naar Lowlands om het programma :S Dan heb je het echt niet begrepen.
Ik vind het al knap als iemand meer dan de helft van de bands kent en vaak heeft beluisterd. Mijn lowlands draait vooral om nieuwe dingen te horen. En dan is 132.50 EUR helemaal niet veel geld voor een boel gezelligheid, een stuk of 5 optredens waarvan je zeker weten geniet en een lading nieuwe bands horen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, als er maar drie of vier interessante bands komen ga je natúúrlijk 150 euro betalen om drie dagen duur bier te zuipen.
Ik vind het inderdaad ook vet dat er veel nieuws komt, maar 5 goede acts in totaal zien, lijkt mij wat weinig, je kunt beter alvast veel voor beluisteren. Ik wil nu zo'n 8-10 acts per dag zien, helaas zal dat niet gaan lukken natuurlijk, want eten en bier drinken moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als iemand meer dan de helft van de bands kent en vaak heeft beluisterd. Mijn lowlands draait vooral om nieuwe dingen te horen. En dan is 132.50 EUR helemaal niet veel geld voor een boel gezelligheid, een stuk of 5 optredens waarvan je zeker weten geniet en een lading nieuwe bands horen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:39 schreef Pidgeon het volgende:
Nee jij bent normaal.quote:
Dat heb ik ook, enkel wordt het vooral keuzes maken deze lowlands, er komt teveel dat ik goed vindquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan rustig 2~3 uur bands overslaan om even te chillen bij de tent met wat vrienden. En ik zie wel meer dan 5 bands, alleen laat ik mij verassen op Lowlands
Heersch.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:44 schreef RickoKun het volgende:
BITCH YOUR BREAKFAST!!!!!!!!!!!!!!!
Zie ook KLACHT 2.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:09 schreef 2609 het volgende:
lowlandsallemaaal voor van die skaters en punkers man
DJ Promoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:09 schreef 2609 het volgende:
lowlandsallemaaal voor van die skaters en punkers man
Ga eens naar The Kooks en De Jeugd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef Bonzai. het volgende:
Mja, als ik die line-up zo bekijk dan zie ik eigenlijk niets goedsMisschien is MGMT nog wel leuk als grapje ofzo, ja, ga daar dan maar heen
1 uur 's nachts vrijdag in de x-ray. Ik denk dat het nog nooit zo druk is geweest in de x-ray op dat tijdstip. Een heleboel mensen die tijdens de hoogtij dagen van de gabber van gabber hielden zijn doorgegroeid naar muziek die voornamelijk op Lowlands wordt gespeeld (ook al is die heel breed). En die mensen zijn nu allemaal tussen de 25 en de 35 en niet weg van een stukje nostalgiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:14 schreef Bonzai. het volgende:
Mja, als ik die line-up zo bekijk dan zie ik eigenlijk niets goedsMisschien is MGMT nog wel leuk als grapje ofzo, ja, ga daar dan maar heen
Edit: als die Promo komt zou ik toch daarheen gaan, zo iemand zie je daar wellicht niet vaak...
Lowlands heeft al jaren ZEER uiteenlopende muziekstijlen. Een heleboel mensen beseffen dat niet. 2000 ging ik voor het eerst naar Lowlands en toen liepen er gewoon lui rond in Aussie/Cavelloquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:30 schreef Bonzai. het volgende:
Haha, zou wel fijn zijn mochten wat meer van dat soort artiesten op festivals optreden. Dan gaan mensen misschien eindelijk eens naar andere muziek gaan luisteren, ipv van het direct af te kraken. En wie weet is het dan eens gedaan met die debiele hardstyle/gabber vs. rock/punk discussies...
Nu ja, ik ken het Lowlands festival niet echt (vanwege nationaliteit enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lowlands heeft al jaren ZEER uiteenlopende muziekstijlen. Een heleboel mensen beseffen dat niet. 2000 ging ik voor het eerst naar Lowlands en toen liepen er gewoon lui rond in Aussie/Cavello
Maar je moet toch toegeven dat een NERD en een Sex Pistols toch bijhoorlijk uit elkaar lopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nu ja, ik ken het Lowlands festival niet echt (vanwege nationaliteit enzo). Als ik echter kijk naar de line-up van de "coolere" Belgische festivals, dan merk ik toch vaak dat de artiesten allemaal wat binnen hetzelfde groepje horen. Bijna enkel Stubru-artiesten eigenlijk.
Al vind ik dat dit jaar wel meevallen. Erg veel elektro-achtig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lowlands heeft al jaren ZEER uiteenlopende muziekstijlen.
Eensch! Ik vind juist dat lowlands nu perfect is, precies de stijlen waarvan ik houd Minimal - Electro en Indie-(rock). Alleen dingen als Anouk, gadverdamme, dat is nou weer een tegenvaller, zij hoort op de tmf awards, niet op lowlands.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al vind ik dat dit jaar wel meevallen. Erg veel elektro-achtig.
Niet dat ik dat erg vind hoorMaar vorig jaar zat er bv een Tool of NIN tussen, en nu niet echt iets van die hoek, toch?
(Of het zit tussen de namen die ik niet ken)
Le Le is gewoon tof.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Le Le is geen goede live show hoor, playbacken enzo, wel hele leuke muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |