quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat is je probleem? MGMT half, hives half, dEUS en dan Sigur RósWel een beetje jammer van simian mobile disco inderdaad, maar dat vind ik niet opwegen.
HalfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat halve concerten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Heb je ze alledrie nog nooit zien spelen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
gaat vooral om dEUS, SMD en Crystal Castles die tegelijk spelen.
Nou ja, als je niet houdt van kiezen dan ga je voor halfquote:
dEUS heb ik idd al gezien, dus die valt dan af. Misschien dan maar in december naar Paradiso.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Heb je ze alledrie nog nooit zien spelen?
Zo niet, dan moet je naar de band gaan die je nog niet hebt zien spelen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat is je probleem? MGMT half, hives half, dEUS en dan Sigur RósWel een beetje jammer van simian mobile disco inderdaad, maar dat vind ik niet opwegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's you my love, you who are the stranger
Mijn excuses dan dat ik deze line-up wél vet vind en me zeker zal gaan vermaken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TS heeft een wansmaak.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Hard rennen tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooi kotsende meisje.
Hard je weg tussen de mensen massa beuken daar haha, tussen de alpha en grolsch is het altijd zo'n ellende.quote:
Het is inderdaad een supervette line-up dit jaar. En dan ga jij naar al die dorpsbraderie-actsquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Mijn excuses dan dat ik deze line-up wél vet vind en me zeker zal gaan vermaken.
Je weet alleen mijn overlappingen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is inderdaad een supervette line-up dit jaar. En dan ga jij naar al die dorpsbraderie-acts
Maak het nog erger voor jezelfquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je weet alleen mijn overlappingen.
Ik wil naar:
The Wombats
The Hives
The Kooks
Presidents of the USA
De Jeugd
Korpiklaani, neem ik even mee.
The Fratellis
Enzo.
Laat me toch.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maak het nog erger voor jezelf
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maak het nog erger voor jezelf
Inderdaad, Anouk is tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dude, Anouk. Daar moet je zo ver mogelijk vandaan blijven.
Inderdaad, als je gegil en gekrijs wil horen, ben ik wel bereid om ´s nachts even voor je tent te komen krijsen, kun je Anouk skippen en naar iets gaan wat wel om aan te horen is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, Anouk is tenenkrommend slecht.
Hoe laat spreken we af?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gegil en gekrijs wil horen, ben ik wel bereid om ´s nachts even voor je tent te komen krijsen, kun je Anouk skippen en naar iets gaan wat wel om aan te horen is.
Een grapje, ja toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn lijstje bewust heel klein gehouden dit jaar. Komt in de praktijk toch nooit wat van terecht. En het heeft vruchten afgewerpt! Geen enkele overlap voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |