You feelin' me?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:20 schreef RWest het volgende:
Geachte FOK!kers,
na geruime tijd niet op FOK! geweest te zijn ben ik sinds kort weer een beetje aan het lurken. Natuurlijk alleen de klaagbaak, want de rest trek ik echt niet.
[..]
Samenvatting klacht: Het FOK!-forum kan omgedoopt worden tot FOK!Chan met al die fail.
Ik hoop dat CandleJack langskomt en jullie allema
Nee, met deze.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Heeft het te maken met deze chan???
[ afbeelding ]
wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Er ontbreken letters in je OP. Even zinnetje afmaken a.u.b. want ik snap er geen moer van
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:38 schreef Flashwin het volgende:
ga weg dan. niemand zal je missen.
Dat ligt aan Candlejack en niet aaquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Er ontbreken letters in je OP. Even zinnetje afmaken a.u.b. want ik snap er geen moer van
hoe kan je candlejack niet kequote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
daar ga je toch niet over klagenquote:
Dat is een cliffhanger!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Nee, dat is Candlejack en dan kaquote:
Tja, dan zou ik al dat heerlijke gezeik van de Klaagbaak moeten missen. Daar is het weer net iets te leuk voor. Zelfs met die Boswachter als mod.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Heeft het te maken met deze chan???
[ afbeelding ]
Ik moest lachen maar het veranderde al gauw in een emo.gif uitdrukking.quote:Ik hoop dat CandleJack langskomt en jullie allema
Nee maar ik herken het wel als ik een post van een klapjosti quote zoals bovenstaande. Dus hop niet zeiken, Wat is dat Changezeur ?quote:
zet er www. voor en .org achter.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Nee maar ik herken het wel als ik een post van een klapjosti quote zoals bovenstaande. Dus hop niet zeiken, Wat is dat Changezeur ?
kijk daar had ik wat aan , vooral het wiki gedoe. De TS mag opbokken. BobbyB bedanktquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zet er www. voor en .org achter.
Als alternatief kun je er ook nog http://en.wikipedia.org/wiki/ voor zetten.
ja, laatste keer was in de post die ik ququote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef Quir het volgende:
Iedereen heeft toch wel eens van Candlejack gehoo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |