quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef zomgmoz het volgende:
beetje met die nieuwe iphone prutsen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:44 schreef Gierigesloeber het volgende:
Dan moet je echt zo zeggen: Nee, en weglopen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef reetveter het volgende:
Ben het wel eens met die verkopers die op je nek zitten zodra je over de dremel staptDie zijn te irritant!
Geniaalquote:
Biancavla.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef Biancavia het volgende:
Dan bestel je toch voortaan alles op internet, in plaats van in een echte winkel.
Het leuke is altijd dat je 3 verkopers moet vertellen dat je even rondkijkt en vervolgens als je dus info wilt of tot de koop over wil gaan zijn ze ineens allemaal verdwenen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef zomgmoz het volgende:
En nu we toch bezig zijn, waarom bemoeien die lui zich altijd zo met je als je gewoon rustig aan het kijken bent? Een vriend en ik gingen laatst even bij T-mobile naar binnen, beetje met die nieuwe iphone prutsen, komt er weer zo'n kringspiermusketier: kan ik jullie ergens mee helpen? Hij snapt toch ook wel dat 90% van de mensen die met die iPhone bezig zijn dat dure ding toch niet kopen('k wil er wel een trouwens
) Als ik hulp nodig heb kom ik zelf wel naar die hapsnurk toe. Zal wel policy zijn enzo, maar dan moeten ze dat maar veranderen.
Kan je zelf je kleertjes niet uitkiezen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het leuke is altijd dat je 3 verkopers moet vertellen dat je even rondkijkt en vervolgens als je dus info wilt of tot de koop over wil gaan zijn ze ineens allemaal verdwenen.
Of je vraagt iets over het product, en ze weten het niet. Staan ze je zo schaapachtig aan te kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef BobbyB het volgende:
Het leuke is altijd dat je 3 verkopers moet vertellen dat je even rondkijkt en vervolgens als je dus info wilt of tot de koop over wil gaan zijn ze ineens allemaal verdwenen.
In de MM kan je wel altijd ongestoord testen, als er een verkoper komt zeg je dat je nog wel even verder kijkt ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Poit- het volgende:
Beetje kansloos ook wel he om de nieuwste toestellen uit te gaan testen zonder het gewoon te vragen en eventueel tot aankoop over te gaan... Dat deed ik ook toen ik 12 was.
Dat ding staat daar toch gewoon?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Poit- het volgende:
Beetje kansloos ook wel he om de nieuwste toestellen uit te gaan testen zonder het gewoon te vragen en eventueel tot aankoop over te gaan... Dat deed ik ook toen ik 12 was.
FYI, daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Poit- het volgende:
Beetje kansloos ook wel he om de nieuwste toestellen uit te gaan testen zonder het gewoon te vragen en eventueel tot aankoop over te gaan...
Ongestoord?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In de MM kan je wel altijd ongestoord testen, als er een verkoper komt zeg je dat je nog wel even verder kijkt ofzo.
Je moet ze ook in de winkel testen, niet thuis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ongestoord?
Ik deed het 1 keer, ging t stekkertje eruit ofzo, kut alarm, schrok me de tering.
Dat deed ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ze ook in de winkel testen, niet thuis.
maar ze lopen er wel altijd trendy bijquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:17 schreef PretKroket het volgende:dikke vatsige wijven die in een kledingzaak werken zijn bij voorbaat al priceless
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |