In de MM kan je wel altijd ongestoord testen, als er een verkoper komt zeg je dat je nog wel even verder kijkt ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Poit- het volgende:
Beetje kansloos ook wel he om de nieuwste toestellen uit te gaan testen zonder het gewoon te vragen en eventueel tot aankoop over te gaan... Dat deed ik ook toen ik 12 was.
Dat ding staat daar toch gewoon?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Poit- het volgende:
Beetje kansloos ook wel he om de nieuwste toestellen uit te gaan testen zonder het gewoon te vragen en eventueel tot aankoop over te gaan... Dat deed ik ook toen ik 12 was.
FYI, daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Poit- het volgende:
Beetje kansloos ook wel he om de nieuwste toestellen uit te gaan testen zonder het gewoon te vragen en eventueel tot aankoop over te gaan...
Ongestoord?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In de MM kan je wel altijd ongestoord testen, als er een verkoper komt zeg je dat je nog wel even verder kijkt ofzo.
Je moet ze ook in de winkel testen, niet thuis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ongestoord?
Ik deed het 1 keer, ging t stekkertje eruit ofzo, kut alarm, schrok me de tering.
Dat deed ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ze ook in de winkel testen, niet thuis.
maar ze lopen er wel altijd trendy bijquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:17 schreef PretKroket het volgende:dikke vatsige wijven die in een kledingzaak werken zijn bij voorbaat al priceless
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |