Sta je zo in een winkel, heb je je keuze gemaakt, en loopt naar de kassa, waar dan zo'n vatzig wijf van 40 of een kutaap in een skinnyjeans staat die dat dus zegt
Alsof ze willen suggeren dat je niks hebt kunnen vinden wat precies is wat je wou, en dus 'maar' iets hebt uitgezocht. Als ik iets koop, weet ik dat gewoon zeker. En die lui moeten sowieso gwn hun bek dik houden en afrekenen, daar worden ze voor betaalt!
En nu we toch bezig zijn, waarom bemoeien die lui zich altijd zo met je als je gewoon rustig aan het kijken bent? Een vriend en ik gingen laatst even bij T-mobile naar binnen, beetje met die nieuwe iphone prutsen, komt er weer zo'n kringspiermusketier: kan ik jullie ergens mee helpen? Hij snapt toch ook wel dat 90% van de mensen die met die iPhone bezig zijn dat dure ding toch niet kopen

('k wil er wel een trouwens

) Als ik hulp nodig heb kom ik zelf wel naar die hapsnurk toe. Zal wel policy zijn enzo, maar dan moeten ze dat maar veranderen.
En als je schoenen afrekent proberen ze je ook altijd een potje schoensmeer of iets dergelijks aan te smeren. 'om het leer in conditie te houden'. Dan haal ik wel een grootverpakking bij de groothandel als ik dat nodig heb, zulke shit hoeven ze niet op te dringen.
Klacht: Verkopers die standaardzinnen gebruiken
Subklacht: Verkopers in het algemeen.
Bonusklacht: Iphone 3G is fakking duur