quote:
Eens zien of ik dat uit kan leggen.
Juist omdat alledrie de modjes ook druk zijn met zaken buiten FOK! is er altijd wel een modje die de zaken meekrijgt, CUl behoeft niet heel veel "nakijkwerk en oppas" zoals bij sommige andere fora, Cul staat juist goed op zichzelf (komen erg toffe users die het ook superleuk houden met elkaar) en dat maakt Cul nu juist zo leuk en op die manier is het voor de mods ook prima te doen. Niemand zit 24/7 op FOK! alhoewel er mensen zijn die er dicht in de buurt komen

Mochten er trubbels zijn en je merkt dat er niemand is en het is heel dringend schroom je niet om een pm te sturen of een topic report te maken.
dan nog een andere vraag die open staat van bluezz dacht ik:
Op zich zijn dubbele topics ook niet zo heel erg want er zit vaak afwijking genoeg in.
Vaak is er ook tijden in een bepaald topic niet gepost, wordt er een nieuwe geopend wat prima is.
Centrale topics doen we ook al tijden niet meer dus op zich loopt dat allemaal prima.
Sloten willen we zo weinig mogelijk tenzij het heel ernstig is maar dan is het vaak een bagger topic of iets.
En is ook niet leuk voor als iemand toch een leuke bijdrage aan een topic had willen leveren.
Users hebben dan altijd de mogelijkheid om toch ergens nog een reactie/ aandraging/ oplossing te geven en mocht dat echt iets onnodigs zijn kan het alsnog op slot.
Wat betreft wedstrijd topics, tip de mods met een report/pm mocht het heel dringend zijn, anders zul je net zien dat we alledrie werken, uiteten zijn/griep hebben en het niet in de slot agenda hebben gezet.
Topicreports worden naar mijn weten altijd gelezen/behandelt.
Ja en verder kan er altijd wel iets gemist worden etc. maar dat kan overal gebeuren, we kunnen onmogelijk alles zien.
Verder is feedback altijd welkom, graag zelfs