dag dode meneerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben er ook weer. Dood. Maar ik ben er.
quote:
Zo ongeveer wel. In de afgelopen 48 uur 16 uur gewerkt en 5 uur geslapen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Guitar: Heb jij nu geen wallen tot op je knieën hangen??
Sick man! Dis niet gezondquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel. In de afgelopen 48 uur 16 uur gewerkt en 5 uur geslapen.
zeer verstandigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als 't van de week niet beter gaat ga ik eens naar m'n huisarts.
Door je onregelmatigheid misschien?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En als ik zelf nou een idee had waar het door kon komen
Roy, ik zeg: 0,5333 uur / 32 minuten / 1.920 secondenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Door je onregelmatigheid misschien?
Whehe lekker man! K hoef ook nog maar een weekjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Roy, ik zeg: 0,5333 uur / 32 minuten / 1.920 seconden
gaat helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Fijne vakantie en relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx he!
quote:
Moet je ook altijd de stallen uitmesten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ben kapot
5 merries en veulens gewassen en gevlochten... veulens zijn rattenWat naar, wat naar!
Morgen naar de keuring, nou k heb geen voeten meer over zo![]()
Hoi trouwens
Nee, dat doe ik niet. Daar zijn de Polen voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Moet je ook altijd de stallen uitmesten?
Gisteren teveel van gemaakt. Chocolate Fudge Browniequote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Daar zijn de Polen voor.
Ik doe alleen helpen met scannen, insemineren, spoelen en prut, de hengsten laten dekken, sperma verwerken en de andere dagelijkse dingetjes, molen wisselen, afspuiten en dat soort dingen.
Ik eet Chocolate Fudge Brownie. Fossil Fuel is toch even flink uit de schappen gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
Ooh man! Ik heb me toch een bult honger!!! 3 pizza's besteld
Van die grote krengen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
Ooh man! Ik heb me toch een bult honger!!! 3 pizza's besteld
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef Samzz het volgende:
Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.
Man, k heb bij mijn vriendin t hele oprit dr uit gehaald.. Hele middag zitten zweten als een otterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb net ff een kwart van de tuin omgespit om 2 stronken er uit te graven, dus ik ben daarna ook maar gelijk gaan douchen
nu ff lekker henig an tot vanavond
en dat is?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
Heeeej
Ik verveel me joh... Ik heb donderdag een van mijn favo boeken eindelijk in hardback gekocht! Whoeja
In de Ban van de Ring van J.R.R Tolkienquote:
de Nederlandse versie van de 3 LOTR-boeken?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de Ban van de Ring van J.R.R Tolkien
Ik heb de luxe hardback editie, en hij is mooooi!! En dik... maar ja
Jep. De engelse versie heb ik wel gelezen, maar in Nederland nog niet in de winkel kunnen vinden... even naar Bol.com surfen, want ik wil die ook zeer zeker hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de Nederlandse versie van de 3 LOTR-boeken?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004001578448quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jep. De engelse versie heb ik wel gelezen, maar in Nederland nog niet in de winkel kunnen vinden... even naar Bol.com surfen, want ik wil die ook zeer zeker hebben
Jaa dat zijn de drie delen afzonderlijk. Ik heb ze nu samen in een boek. Hij is mega dik en de pagina's zijn dun. En dan bedoel ik ook dún!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004001578448
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004001578449
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004001578450
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm...mag ik naast je liggen? Heb behoefte aan positieve aandacht van een mooi meisje.
Ik had meer zin in knuffelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:57 schreef Samzz het volgende:
Nee, oke. Dat daar geen misverstanden over ontstaan zeg maar.
Nope... ik zit in Westdorp. Aankomend weekend wil ik naar de bios! Batmaaaaaanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan er komende week nog mensen naar Oldenzaal? Feesten enzo
Best wel hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan er komende week nog mensen naar Oldenzaal? Feesten enzo
raar he om 5 uur 's nachts!quote:
Die laatste dag is altijd verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef Oldenzaal het volgende:Nu alles in huis weer aan het opruimen... Ouders komen vanavond terug van vakantie!!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een vlieg vermoord. Hij irriteerde me.
dat is altijd naadje, moet je ineens flink aan het werk om het te laten lijken alsof je alles netjes hebt gehoudenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef Oldenzaal het volgende:Nu alles in huis weer aan het opruimen... Ouders komen vanavond terug van vakantie!!!
Hahaha, nu echt net pas klaar!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef Oldenzaal het volgende:Nu alles in huis weer aan het opruimen... Ouders komen vanavond terug van vakantie!!!
whahahahahahaquote:Op zondag 27 juli 2008 20:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wist niet dat frituurvet zo moeilijk van behang af te krijgen, en tussen al de tegels weg te krijgen was!!
Pakketjes met varkensstront en een folder waarin precies is uitgelegd hoe ik mezelf moet bekeren.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al haatmails en poederbrieven ontvangen?
de meeste katten die ik ken zijn inderdaad super lieve beestenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuw vriendinnetje gemaaktMaddie de kat. Ze was ontzettend blij met de plak cervelaat die ik haar gaf. Lief beest is het
Ik ga dr vanaf nu iedere avond een plakje worst gevenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de meeste katten die ik ken zijn inderdaad super lieve beesten
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb verdomme om zeven uur een pizza besteld, hij is er nog nietMooi dat ik er niet voor ga betalen! Lamzakken
![]()
![]()
kattenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de meeste katten die ik ken zijn inderdaad super lieve beesten
volgens mij hebben we niet veel gemeen, maar dit welquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Volgens mij staat de wereld op zijn kop. Guitar en ruler die t met mij eens zijn, dat ik dit nog mag mee maken![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Man oh man!Mijn ouders zijn er weer
![]()
Dat heb ik vannacht gelijk weer gemerkt!
Ik ging gister naar Bruins, en werd met de auto opgehaald..Sleutels had ik thuis laten liggen (ik had haast)
Smsje gestuurd of Pa de deur los kon laten..
Kom ik daar om 3 uur an, DEUR OP SLOT![]()
"ja sorry, ik had de mobiel uitgezet, want ik was moe"![]()
Dus ik heb vanaf 3 uur rondgefietst door Twente, heel veel moois gezien![]()
Kreeg nog een ree voor mijn fiets, ging net goed, en een bult konijnen die blijkbaar graag dood wilden, scheelde echt niks![]()
Echt door zo'n donker bos gefietst![]()
Onder een sterrenhemel begon ik te fietsen, en toen het licht was, kwam ik weer thuis![]()
Maargoed..... Ze zijn er dus weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |