quote:Op zondag 27 juli 2008 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een vlieg vermoord. Hij irriteerde me.
dat is altijd naadje, moet je ineens flink aan het werk om het te laten lijken alsof je alles netjes hebt gehoudenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef Oldenzaal het volgende:Nu alles in huis weer aan het opruimen... Ouders komen vanavond terug van vakantie!!!
Hahaha, nu echt net pas klaar!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef Oldenzaal het volgende:Nu alles in huis weer aan het opruimen... Ouders komen vanavond terug van vakantie!!!
whahahahahahaquote:Op zondag 27 juli 2008 20:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wist niet dat frituurvet zo moeilijk van behang af te krijgen, en tussen al de tegels weg te krijgen was!!
Pakketjes met varkensstront en een folder waarin precies is uitgelegd hoe ik mezelf moet bekeren.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al haatmails en poederbrieven ontvangen?
de meeste katten die ik ken zijn inderdaad super lieve beestenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuw vriendinnetje gemaaktMaddie de kat. Ze was ontzettend blij met de plak cervelaat die ik haar gaf. Lief beest is het
Ik ga dr vanaf nu iedere avond een plakje worst gevenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de meeste katten die ik ken zijn inderdaad super lieve beesten
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb verdomme om zeven uur een pizza besteld, hij is er nog nietMooi dat ik er niet voor ga betalen! Lamzakken
![]()
![]()
kattenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de meeste katten die ik ken zijn inderdaad super lieve beesten
volgens mij hebben we niet veel gemeen, maar dit welquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Volgens mij staat de wereld op zijn kop. Guitar en ruler die t met mij eens zijn, dat ik dit nog mag mee maken![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Man oh man!Mijn ouders zijn er weer
![]()
Dat heb ik vannacht gelijk weer gemerkt!
Ik ging gister naar Bruins, en werd met de auto opgehaald..Sleutels had ik thuis laten liggen (ik had haast)
Smsje gestuurd of Pa de deur los kon laten..
Kom ik daar om 3 uur an, DEUR OP SLOT![]()
"ja sorry, ik had de mobiel uitgezet, want ik was moe"![]()
Dus ik heb vanaf 3 uur rondgefietst door Twente, heel veel moois gezien![]()
Kreeg nog een ree voor mijn fiets, ging net goed, en een bult konijnen die blijkbaar graag dood wilden, scheelde echt niks![]()
Echt door zo'n donker bos gefietst![]()
Onder een sterrenhemel begon ik te fietsen, en toen het licht was, kwam ik weer thuis![]()
Maargoed..... Ze zijn er dus weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |