quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het zal toch eens niet met boerenrock te maken hebben
Whehe idd.. Kijk er nu ook wel echt naar uitquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, wat komt de vakantie dichtbij ofniet Roy![]()
2/3 dagen met de auto heel NL door met kameraad, weekendje weg met vriendin wordt begin september, omdat zij haar vakantie al gepland en de reis al besproken had voordat ik in the picture wasquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd.. Kijk er nu ook wel echt naar uit! Moet/wil volgende week nog 2 tentamens halen dan heb ik pas echt vakantie voor mijn gevoel
!
Ging jij nog weg of niet?
Hopen op een beetje mooi weer dan.. Zou dan wel erg chill zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2/3 dagen met de auto heel NL door met kameraad, weekendje weg met vriendin wordt begin september, omdat zij haar vakantie al gepland en de reis al besproken had voordat ik in the picture wasmaar dagjes weg staan wel op de planning
en jouw plannen?
alvast succes met je tentames
Lekkahquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb pitabroodje met shoarma en slaatje op het menu staan
dus je bent wel wezen werkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben fucking kapot. Vannacht niet geslapen, zou vandaag vrij zijn, word ik om 7 uur gebeld of ik wil komen werken. Ik vertel die vrouw dat ik dat liever niet doe, MOET ik komen, want ik ben hun enige hoop
Ja, ik voel me nu dan ook meer dood dan levend. En slapen kan ik nu niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je bent wel wezen werkenzo was ik in het begin ook, elke keer als ik gevraagd werd voor langer blijven of voor extra werken zei ik ja, maar dat werd steeds minder, ik werd steeds vindingrijker met smoesjes
dead mean walkingquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik voel me nu dan ook meer dood dan levend. En slapen kan ik nu niet.
Green milequote:
Idd, erg goede filmquote:
GMTAquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, erg goede filmSamen met Shawshenk 1 van mijn favorieten!
Ik heb 7 liter B&J in de diepvriesquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik moet altijd huilen bij the Green Mile. Heel erg hard. Niet normaal meer eigenlijk.
Ik heb een bak B&J in de vriezer, maar geen zin om het op te etenVol
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 05:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruler gaat me trouwens nooit meer inhalen qua posts
Kerl, dat hou je toch nooit vol man? Je knapt bij de enkels af gek!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 05:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht wéér niet geslapen he. Ik ga kapot.
zwaar meebietsen bij het werk dus?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb 7 liter B&J in de diepvries
niet zo'n grote mond hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 05:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruler gaat me trouwens nooit meer inhalen qua posts
normale mensen hebben in de vakantie tijd genoeg om te posten, Wouter heeft dat ná de vakantiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond he
na de vakantie ga ik je inhalen
Normale mensen zitten niet achter de computer in de vakantiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
normale mensen hebben in de vakantie tijd genoeg om te posten, Wouter heeft dat ná de vakantie
heb een aantal klussen liggen, dus ik kan kiezen waarmee ik m'n laatste werkdag volmaakquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Rem![]()
Nog druk daaro op je laatste werkdagje of werk je beetje de kantjes dr af?!
K ook, zit alleen voor de telefoon maar zo druk is t niet. Paar klanten gehad tot nu toe..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb een aantal klussen liggen, dus ik kan kiezen waarmee ik m'n laatste werkdag volmaak
en jij?
dus jij redt het ook wel tot 5-enquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook, zit alleen voor de telefoon maar zo druk is t niet. Paar klanten gehad tot nu toe..
Ben bezig met mijn verzekeringsopdracht voor Interpolis. Moeten 10 klanten selecten met weinig tot geen bankactiviteiten op verkeringsgebied. Moeten dus lauwe acquisitie uitvoeren. Waarvoor we 5 afspraken moeten maken, gaat dus nooit lukken![]()
Als ik t maar goed motiveer waarom ik t zo doe voorzie ik geen problemen!
K ga niet hele dag bellen. Ben je na een half uurtje ook zwaar zat aangezien je toch elke keer nul op rekest krijgtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus jij redt het ook wel tot 5-envanavond mooi pilsen, morgen ander feestje pakken en zondag misschien naar de Zwarte Cross
inderdaad heeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Lekker he als je vakantie hebt! Lekker je eigen dingen doen.. Moet wel zeggen nadat ik ben gestopt met school en besloten heb om te gaan werken de weekenden/vrije dagen meer begin te waarderen
!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad heeeeeeeeeeerlijk
en ik kan het niet meer dan met je eens zijn: we live for the weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |