Hee, en nu is ' ie verkocht... toeval?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nouhou... er staat dus een paarse op fsot die ik ook wel HEUL mooi vind...
Dat wel, maar het was zo langdradig en als enigszins leekdrager wist ik denk ik al wel 90% van wat ze zei. Dan wil ik niet weten hoeveel de meer ervaren dragers al wisten zeg maarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Macka66 het volgende:
Dat stuk over de rekbare doek zat naar mijn idee juist vol met goede basisinformatie en tips die betrekking hadden op dragen in het algemeen. Maar ik kijk er misschien wat anders naar
Voorbeeld van zo'n tip: bij de meest gebruikte draaghouding (FWCC) , die je zowel met tricot als geweven doek kunt doen, wordt de eerste band vaak te laag aangelegd. Meestal doe je 'm om je buik/middel, want zo staat het in de gebruiksaanwijzingen. Eva doet 'm om haar borst en heeft zo nooit last er van dat haar kind te laag zit. Beetje laten zakken gaat ook veel makkelijker dan optrekken.
en daarom zat ik dus aantekeningen te maken, deze dingen vind je nooit in de gebruiksaanwijzingen maar helpen zo enorm om goed en snel te knopen...
Groot gelijk...al hoopte ik van harte voor je dat niet alles wat je opgeschreven had ook in de syllabus stondquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Macka66 het volgende:
en daarom zat ik dus aantekeningen te maken, deze dingen vind je nooit in de gebruiksaanwijzingen maar helpen zo enorm om goed en snel te knopen...
Heel veel van wat ik opgeschreven heb staat niet in de syllabusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:13 schreef TearSong het volgende:
[..]
Groot gelijk...al hoopte ik van harte voor je dat niet alles wat je opgeschreven had ook in de syllabus stond
Erg leuke foto dit trouwens, allemaal een andere kant op kijkend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |