Deze muziek had ik al gedownload, maar orgineel smaakt het toch allemaal veel lekkerder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:53 schreef DuTank het volgende:
Pfff, al die alternatieve muziek hier. Die kun je niet downloaden nee!
Ik heb dat met films, maar een LP of iets dergelijks afspelen op je iPod is onhandig..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:58 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze muziek had ik al gedownload, maar orgineel smaakt het toch allemaal veel lekkerder.![]()
Bovendien wil ik geen namaak of copyen in mij CD kasten hebben staan!
Waarom niet? Zaterdag deels beluistert in de plaatselijke plato en ik vond het erg prettig klinken. Vreselijke cd-hoes, dat wel..quote:
Is gebakken kip weer terug?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
door iemand meegenomen uit NY
Tof lijstje, heb je die via internet besteld of gewoon dik inkopen gedaan? Indien internets: zou ik mogen weten bij welke site? bvdquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef bartrid het volgende:
Locust - Truth Is Born of Arguments
Leftfield - One Final Hit [CD + DVD]
Techno Animal - Dead Man's Curse
Scorn - Deliverance
Godflesh - Slavestate
Cable Regime - Assimilate & Destroy
Yob - The Unreal Never Lived
Grails - Doomsdayer's Holiday
Scorn - Greetings from Birmingham
Scorn - Whine
Locust en Leftfield bij de plaatselijke charity shop, de rest via Amazon marketplace, Norman Records (voor Scorn) en Ebay. Voornamelijk Amazon Marketplace trouwens. Allemaal redelijk goedkoop.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is gebakken kip weer terug?
O, en waarom ik eigenlijk wou posten:
[..]
Tof lijstje, heb je die via internet besteld of gewoon dik inkopen gedaan? Indien internets: zou ik mogen weten bij welke site? bvd![]()
Ook een geniaal album, alhoewel ik de mijne heb weggegeven (na de boxset gekocht te hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:54 schreef emokid het volgende:
Alleen om de cover zou ik hem al kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |