Is waarschijnlijk gewoon zijn rol in het geheel. Maar dagelijks Boogerd aanhoren lijkt me niet het beste dat de Nederlandsche wielerliefhebber ooit is overkomen. Vnd het duo Herbert & Maarten zo slecht nog niet...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zit het net 10 minuten te kijken, en hoewel ik het leuk vind om Boogerd op commentaar te horen, geloof ik niet dat ik hem nog zo kan waarderen als hij het dagelijks zou doen. Laat teveel stiltes vallen en reageert vooral op wat anderen zeggen, zonder uit zichzelf veel met info te komen. Kan natuurlijk ook komen omdat ie er nieuw in is. Maargoed, misschien moet ik nog overtuigd worden.
Dan stopt Ducrot ermee denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef RedFever007 het volgende:
Een comibinatie van Herbie, Ducrot en Boogerd zou wmb ook prima zijn
Wat het laten vallen van stiltes betreft, dat is voor een tv-commentator eerder een pre dan een contra. Dat zou iemand aan Maarten en Herbert moeten uitleggen. Die hebben gewoon een autistische drang om maar door te ouwehoeren over helemaal niets. Tot vervelens toe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zit het net 10 minuten te kijken, en hoewel ik het leuk vind om Boogerd op commentaar te horen, geloof ik niet dat ik hem nog zo kan waarderen als hij het dagelijks zou doen. Laat teveel stiltes vallen en reageert vooral op wat anderen zeggen, zonder uit zichzelf veel met info te komen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:03 schreef tong80 het volgende:
Alleen in de bergetappes dan ?
Ik vind hem vandaag een leuke toevoeging.
Ben ik met je eens....niet in die ellelange etappes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Boogerd ziet meteen als iemand gevallen is. Ik zou hem er niet altijd bij doen. Maar bij een aantal belangrijke wedstrijden als extra commentator.
Er zijn er veel meer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:55 schreef DarkShine het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijk tong80 topic.
Vind jij het niet prachtig te horen welke per mountainbike onbegaanbare riviertjes je zeker eens met de kajak moet bezoeken dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:52 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind hem zeker van toegevoegde waarde, z'n stem is ook prettig om naar te luisteren. Dat hij wat stiltes laat vallen is wel prettig, als er niets zinnigs te melden is het soms beter om ook even stil te zijn, en niet zoals Herbert chlichés op te gaan rakelen.
Dat is zn jonge onervarenheid en enthousiasme voor zn oude maat.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Boogerd wist na 30 seconden klimmen al te melden dat Menchov de etappe ging winnen.
Echter nog eens 30 seconden later hing Menchov aan het laatste wiel en waren zijn kansen verkeken.
Jij had zeker al gezien dat hij daarna meteen zo kapot zou gaan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Boogerd wist na 30 seconden klimmen al te melden dat Menchov de etappe ging winnen.
Echter nog eens 30 seconden later hing Menchov aan het laatste wiel en waren zijn kansen verkeken.
helemaal niet, lees alleen eens de wikiquote van Ducrotquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is allemaal onbelangrijk..De echte wielerliefhebber kijkt en luistert natuurlijk naar De Belg!! Het Nederlands commentaar is zo bedroevend!
,,Dinges gaat 'm halen"quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:23 schreef kalinho het volgende:
Ik vond het wel leuk om naar te luisteren - zo voor een -twee keer per tour. Lekker droog Haags
"Daar gaat Efemkin weer. ik denk dat menchov die ook wel kan doodschieten "
en over Evans:
"er hoeven nog maar zes planken omheen en het is gedaan"
Probleem met Ducrot is dat hij altijd zijn eigen bizarre ideeen over wielrennen er door probeert te drukken. Heb afgezien van vandaag bijna alles op Eurosport gekeken, waar het commentaar prima is. Danny Nelissen heeft over het algemeen prima koersinzicht en die Harry Willems is een degelijke 'play-by-play-guy'. Jammer van die onderbrekingen in het begin van de uitzending, maar dat is beter dan dat oeverloze gewauwel van Herbert en Maartenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:38 schreef Klopkoek het volgende:
Dijkstra vind ik nog erger dan Ducrot.
Ducrot brengt nog enthouasiasme ook al zijn z'n preken niet bijster origineel meer.
Dijkstra is een soort dood lijk. Ziet dingen veeeeel te laat. Maakt soms paniek om niets. Vertelt nooit iets boeiends. Weinig historische kennis. En als het spannend wordt verergerd dat allemaal nog eens met een factor 10.
Inderdaad zou Boogerd meer iets voor de rol van Ducrot zijn. Een soort José de Cauwer bij de VRT maar dan beter.
Boogerd heeft weinig koersintelligentie, dat viel me nu ook weer op, maar ziet dingen heel snel. Als iemand naar achteren zakt ziet hij in één miliseconde of dat voor water is of niet. Hij zag ook al 3 minuten voor Herbert dat Menchov gelost was (ook sneller dan mezelf, zo hoort dat, daarvoor wordt je als commentator betaalt, om dingen beter te zien dan de mensen op de bank thuis).
Bij de Belgen hangt het niveau wel erg af van wie er exact in het commentaar hok zit. Plus de beelkwaliteit lijkt op de Belg ook minder te zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is allemaal onbelangrijk..De echte wielerliefhebber kijkt en luistert natuurlijk naar De Belg!! Het Nederlands commentaar is zo bedroevend!
Het commentaar was wel heel erg gekleurdquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:10 schreef okee6 het volgende:
Hij is enthousiast en je hoort een enkel verhaal dat Maarten niet opdist, anderzijds blijft hij een 'domme' renner. Is niet in staat iets neutraal te kaderen of zaken genuanceerd voor te stellen. Als je op deze manier tv maakt, kan je zo een half peloton in die cabine kwijt. Ik vind drie man al te veel gewauwel.
Eén man die doping en geweld goedpraat vind ik meer dan voldoende.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het commentaar was wel heel erg gekleurd
Ik doelde meer op de fascinatie voor Menchov.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Eén man die doping en geweld goedpraat vind ik meer dan voldoende.
Ach kan me herinneren dat het vorig jaar bij de Belg ook de hele tijd Boonen dit Boonen dat was dus das vrees ik een beroepsafwijkingquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de fascinatie voor Menchov.
Kun jij geen co-commentator worden of de koffie brengen? Kom je tenminste een keer van je luie flikkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:18 schreef tong80 het volgende:
Hij is toch werkeloos.
Met internet loop je altijd achter, een livestream kan soms wel 30 seconden achter lopen omdat het gebufferd wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:14 schreef vaarsuvius het volgende:
ik heb het beeld van de nos stream gebruikt met het commentaar van de belgen en het viel me op dat de belgen 4-5 seconden achter liepen (in elk geval op internet)
Was wel een leuk spel, dan zie je een demarrage of een ander incident, en kan je eerst voor je zelf commentaar geven en dan kijken of die belg hetzelfde ziet / zegt
on topic: Boogert is ok, maar vergeet niet dat hij extra leuk / goed kan zijn omdat hij heel veel kan vertellen op die 1-2 dagen dat ie er zit, als ie er 3 weken zi is ie ook zo door zijn content heen
Pre-cies mijn mening. Als die 2 het samen zouden gaan doen kies ik weer lekker voor de NOS.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:29 schreef wimderon het volgende:![]()
Maar zolang Dijkstra erbij zit kies ik voor de Belg.
Mart met Boogerd lijkt me wel een prima duo. Mart herkent geen renners meer en heeft weinig koersinzicht, maar Boogerd ziet alles in een oogopslag. Mart is dan de perfecte man om de voorzetjes te geven voor Boogerd.
3 is inderdaad teveel. Maar ik vond Boogerd wel degelijk goed als commentator, hij is grappig en ziet de dingen die gebeuren snel en meestal ook goed. Dat hij af en toe een foutje maakte kan gebeuren (zoals dat Menchov zou winnen). Ducrot, Dijkstra en vooral Smeets zitten er veel vaker naast.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef maril het volgende:
Feit dat men hier Boogerd wil is natuurlijk wel een belediging voor de NOS want het leek wel een theekransje vanmiddag. was echt niet mijn ding liever Ducrtot en Dijkstra alleen. was mij te druk brrrrrr
Martinus Jan Smeets (Arnhem, 11 januari 1947)quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
Smeets is gewoon te oud. Smeets en nelissen.... dat is helaas over. Evert ten Napel met Boogerd.... dat zou geweldig zijn.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:33 schreef thewarrior82 het volgende:
Smeets & Breukink was ook wel een goed duo inderdaad.
Boogerd als commentaar lijkt me mooi, maar eigenlijk dan nog een andere man erbij dan Dijkstra of Ducrot. Dijkstra voegt helemaal niets boeiends toe en Boogerd zou de rol van Ducrot als analist/deskundige moeten hebben. Kan zo'n Joris van den Berg het niet overnemen van Dijkstra?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef RedFever007 het volgende:
Een comibinatie van Herbie, Ducrot en Boogerd zou wmb ook prima zijn
Het is niet altijd ABN, maar who cares?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:43 schreef JohnDDD het volgende:
Dijkstra en Ducrot zou ik allebei niet echt missen. Dijkstra zou ik missen als kiespijn, Ductor ach, onverschillig. Boogerd is wel leuk, maar hij is niet echt een heel "talig" persoon, dat wil zeggen, met taal is hij niet fantastisch maar dat kan ie wel leren.
Puik ideequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:18 schreef tong80 het volgende:
Hij is toch werkeloos.
Gun deze man de baan.
En de Nederlandse TV-Tour de France-kijker hoeft zich niet meer te ergeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |