Is waarschijnlijk gewoon zijn rol in het geheel. Maar dagelijks Boogerd aanhoren lijkt me niet het beste dat de Nederlandsche wielerliefhebber ooit is overkomen. Vnd het duo Herbert & Maarten zo slecht nog niet...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zit het net 10 minuten te kijken, en hoewel ik het leuk vind om Boogerd op commentaar te horen, geloof ik niet dat ik hem nog zo kan waarderen als hij het dagelijks zou doen. Laat teveel stiltes vallen en reageert vooral op wat anderen zeggen, zonder uit zichzelf veel met info te komen. Kan natuurlijk ook komen omdat ie er nieuw in is. Maargoed, misschien moet ik nog overtuigd worden.
Dan stopt Ducrot ermee denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef RedFever007 het volgende:
Een comibinatie van Herbie, Ducrot en Boogerd zou wmb ook prima zijn
Wat het laten vallen van stiltes betreft, dat is voor een tv-commentator eerder een pre dan een contra. Dat zou iemand aan Maarten en Herbert moeten uitleggen. Die hebben gewoon een autistische drang om maar door te ouwehoeren over helemaal niets. Tot vervelens toe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zit het net 10 minuten te kijken, en hoewel ik het leuk vind om Boogerd op commentaar te horen, geloof ik niet dat ik hem nog zo kan waarderen als hij het dagelijks zou doen. Laat teveel stiltes vallen en reageert vooral op wat anderen zeggen, zonder uit zichzelf veel met info te komen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:03 schreef tong80 het volgende:
Alleen in de bergetappes dan ?
Ik vind hem vandaag een leuke toevoeging.
Ben ik met je eens....niet in die ellelange etappes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Boogerd ziet meteen als iemand gevallen is. Ik zou hem er niet altijd bij doen. Maar bij een aantal belangrijke wedstrijden als extra commentator.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |