quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb bij FC Groningen liever een elftal met acht verschillende nationaliteiten dan een team met elf Groningers. Het beeld van een groep mensen die uit alle windrichtingen zijn samen gekomen om hetzelfde shirt te verdedigen, spreekt me juist aan. Maar daar ben ik een uitzondering in, volgens mij.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
Liefst zie ik eigen jeugd spelen, vaak Nederlanders ook. Anders talentvolle Nederlanders elders vandaan, maar liever een buitenlandse topper/toptalent dan een Nederlandse subtoppers, zoals Robbie Wielaert.
Ik denk dat dat voor bijna iedereen wel zo is. Ik kan me wel vinden in wat BS zegt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik word liever kampioen met 11 buitenlanders dan 2e met 1
En dan zijn ze 15 of 16 en dan komen Arsenal of Liverpool ze uit je jeugdopleiding plukkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jeugd opleiden is goedkoop en levert geld op, dus dat doe je toch wel.
Zonder te bedoelen te trollen: hoe sta jij dan tegenover aankopen met een verleden bij de rivaal, zoals Mols en Landzaat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:37 schreef ruud_fr het volgende:
liever geen kampioen met Nederlanders in het team dan kampioen met 11 buitenlanders
gelukkig streeft mijn club nu naar een team met zo veel mogelijk Nederlanders
die moeten zich bewijzen echt voor Feyenoord te willen spelen en wat toe te kunnen voegen, Landzaat niet tot nu toe, De Cler heeft zich wel bewezen (is ook qua mentaliteit een Feyenoorder)quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Zonder te bedoelen te trollen: hoe sta jij dan tegenover aankopen met een verleden bij de rivaal, zoals Mols en Landzaat?
Precies. Al worden het nooit echte Feyenoorders. De cler is denk ik een positieve uitzondering.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die moeten zich bewijzen echt voor Feyenoord te willen spelen en wat toe te kunnen voegen, Landzaat niet tot nu toe, De Cler heeft zich wel bewezen (is ook qua mentaliteit een Feyenoorder)
Mols heeft alleen toen ie jong was bij de jullie gespeeld (niet eens in het 1e)
Griek moest meteen oprotten
maar ik heb liever gewoon een speler die bij een andere club vandaan komt, maar ik heb het helaas niet voor het zeggen (hoop/denk wel dat de Griek affaire in het vervolg mee weegt bij evt. aankopen van de rivaal)
Dit is een misplaatst voorbeeld, aangezien Roda juist weer een andere weg ingeslagen is en het komend seizoen zeker niet de club met de meeste buitenlanders zal zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef Blight het volgende:
Roda JC
Als je eenmaal die naam hebt, kom je er lastig van af.. SC Heerenveen speelde afgelopen seizoen veelal met 6-7 Nederlanders (Van Dijk, Zuiverloon, Breuer, Dingsdag, Drost/Jong-a-Pin, Roorda, Beerens, Sibon), maar toch had men het (weer) over 'al die Scandinaviërs'.. Nu waren van die overige groep potentiële basisspelers Bradley, Prager, Pranjic, Sulejmani en Vandenbussche de laatste keer dat ik keek ook geen Scandinaviërs, dus tsja.. . 'Gelukkig' doen we met het contracteren van de Marokkaanse Noor Elyounoussi onze (bij-)naam weer 'eer' aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is een misplaatst voorbeeld, aangezien Roda juist weer een andere weg ingeslagen is en het komend seizoen zeker niet de club met de meeste buitenlanders zal zijn.
Que?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft gewoon meer Nederlanders dan PSV, maar mensen met jaloezie hebben geen normaal gezond verstand
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft gewoon meer Nederlanders dan PSV
Preciesquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Poezie!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan veel zeggen van PSV maar in 2005 speelde ze toch wel attractief voetbal. Zeker vergeten hoe bijvoorbeeld AC Milaan van het kastje naar de muur werd gestuurd?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
In 2005 riep ik nog dat ik liever tweede werd met veel Nederlanders, dan eerste met al die buitenlandse voetballers, zoals PSV. Maar goed, in 2005 riep ik ook dat ik liever tweede werd met attractief voetbal, dan eerste met negatief kut-voetbal, zoals PSV. Tegenwoordig boeit het me niet meer zo, wil gewoon kampioen worden!
Toch was de media het hele seizoen behoorlijk negatief over "ons" voetbal, vreemd wanneer je dat nu terug bekijkt. En PSV had in 2005 met Bouma, Ooijer, Cocu, v. Bommel en Vennegoor een duidelijke Nederlandse basis, een vreemdelingenlegioen was het toen zeker niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:38 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van PSV maar in 2005 speelde ze toch wel attractief voetbal. Zeker vergeten hoe bijvoorbeeld AC Milaan van het kastje naar de muur werd gestuurd?
Het seizoen er begon het afbraakvoetbal.
Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu met Kromkamp, Afellay, Bakkal, Amrabat, Koevermans, Zonneveld en in mindere mate Van der Leegte, Vd Eijnden, Roorda ook niet
vreemdelingen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ibi 24 wedstrijden
Bakkal 31 wedstrijden
Amrabat 33 wedstrijden
Feyenoordersquote:
Die doen het wel goed met hun Nederlanders, al zijn sommige wel wat aan de oude kant.quote:
Wanneer ben je in jouw optiek een vreemdeling?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Greene - Vreemdeling
Lucius
Timmer
Mols - Vreemdeling
Hofs
Buys
Hofland - Vreemdeling
Landzaat - Vreemdeling
De Guzman - Vreemdeling
Tiendali - Vreemdeling
Vlaar
Daar kan je de oorlog mee winnen
Nou, het is wel knap krom. Want je brengt Amrabat, Pieters en Zonneveld en Koevermans wel stuk voor stuk als eigen spelers. Dan is het makkelijk praten natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn optiek is in deze niet belangrijk.
Alleen de optiek van een havenslaaf in deze topic is van belang
Tuurlijk ze hebben een Nederlands paspoortquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, het is wel knap krom. Want je brengt Amrabat, Pieters en Zonneveld en Koevermans wel stuk voor stuk als eigen spelers. Dan is het makkelijk praten natuurlijk.
Je moet de smilie effe weghalen dan heb je gelijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV is idd geen vreemdelingen legioen
Ik zat meer vanuit eigen jeugd te rekenen, dus we lulden een beetje langs elkaar heen. Maar dan vind ik PSV nog steeds wel een beetje een vreemdelingenlegioen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tuurlijk ze hebben een Nederlands paspoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |