abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:22:36 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60324360
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft gewoon meer Nederlanders dan PSV
Je hebt gelijk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:52:35 #27
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60324836
quote:
Precies
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60324924
quote:
Poezie!
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:38:17 #29
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60325585
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
In 2005 riep ik nog dat ik liever tweede werd met veel Nederlanders, dan eerste met al die buitenlandse voetballers, zoals PSV. Maar goed, in 2005 riep ik ook dat ik liever tweede werd met attractief voetbal, dan eerste met negatief kut-voetbal, zoals PSV. Tegenwoordig boeit het me niet meer zo, wil gewoon kampioen worden!
Je kan veel zeggen van PSV maar in 2005 speelde ze toch wel attractief voetbal. Zeker vergeten hoe bijvoorbeeld AC Milaan van het kastje naar de muur werd gestuurd?

Het seizoen er begon het afbraakvoetbal.
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60327394
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:38 schreef DirkScheringa het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen van PSV maar in 2005 speelde ze toch wel attractief voetbal. Zeker vergeten hoe bijvoorbeeld AC Milaan van het kastje naar de muur werd gestuurd?

Het seizoen er begon het afbraakvoetbal.
Toch was de media het hele seizoen behoorlijk negatief over "ons" voetbal, vreemd wanneer je dat nu terug bekijkt. En PSV had in 2005 met Bouma, Ooijer, Cocu, v. Bommel en Vennegoor een duidelijke Nederlandse basis, een vreemdelingenlegioen was het toen zeker niet.
pi_60328211
Nu met Kromkamp, Afellay, Bakkal, Amrabat, Koevermans, Zonneveld en in mindere mate Van der Leegte, Vd Eijnden, Roorda ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60328520
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu met Kromkamp, Afellay, Bakkal, Amrabat, Koevermans, Zonneveld en in mindere mate Van der Leegte, Vd Eijnden, Roorda ook niet
Zo ken ik er nog wel een paar.

Precies hetzelfde lijkt overigens te gelden voor Ajax komend seizoen, hoor. Daar niet van.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60328554
Alle 5 waren spelers in de kern en Amrabat basisspeler bij VVV

Maar wat is je punt nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60328607
En dan vergeet ik Marcellis en Pieters ook nog en dan zijn het er 8

Meer dan bij Ajax, maar dat zei ik 10 posts geleden ook al
pi_60328633
Dat het me te ver gaat om te stellen dat het totaal geen vreemdelingenlegioen is. Zeker niet als Koevermans ook nog eens veel als invaller heeft gespeeld en Zonneveld ook maar bij gebrek aan beter speelde. Amrabat zat vorig jaar niet bij PSV.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60328709
PSV is geen vreemdenlingenlegioen
pi_60328758
Ibi 24 wedstrijden
Bakkal 31 wedstrijden
Amrabat 33 wedstrijden
Koevermans 29 wedstrijden
Marcellis 26 wedstrijden
Pieters 31 wedstrijden
Kromkamp 26 wedstrijden
Zonneveld 21 wedstrijden

Ook nog:

Vd Einden
Roorda
Vd Leegte

En natuurlijk de buitenlanders die al jarenlang in Nederland voetballen

Addo 9 seizoenen
Culina 8 seizoenen
Lazovic 4 seizoenen
Vayrinen 7 seizoenen
Wuytens seizoen of 6

[ Bericht 32% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 24-07-2008 21:43:38 ]
pi_60328821
Gomes, Salcido, Alcides, Addo, Simons, Culina, Mendez, Farfan, Lazovic en dan vergeet ik vast nog een flink aantal spelers uit de A-kern.. Dat daar nu een aantal van verkocht zijn, neemt niet weg dat het 'vreemdelingenlegioengehalte' (mooi scrabble-woord) bij PSV ook best hoog ligt..

Echter, zoals al een paar keer gesteld hierboven, een vreemdelingenlegioen betekent niet per definitie dat de club haar identiteit verliest.. Gezeur om niets dus..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60328823
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ibi 24 wedstrijden
Bakkal 31 wedstrijden
Amrabat 33 wedstrijden
vreemdelingen...
pi_60328904
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

vreemdelingen...
Feyenoorders
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:48:40 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60328979
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Feyenoorders
Die doen het wel goed met hun Nederlanders, al zijn sommige wel wat aan de oude kant.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60329023
Alleen jammer dat ze op een stuk of 3 na niks toevoegen
pi_60329059
Greene - Vreemdeling
Lucius
Timmer
Mols - Vreemdeling
Hofs
Buys
Hofland - Vreemdeling
Landzaat - Vreemdeling
De Guzman - Vreemdeling
Tiendali - Vreemdeling
Vlaar

Daar kan je de oorlog mee winnen
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:55:46 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60329151
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Greene - Vreemdeling
Lucius
Timmer
Mols - Vreemdeling
Hofs
Buys
Hofland - Vreemdeling
Landzaat - Vreemdeling
De Guzman - Vreemdeling
Tiendali - Vreemdeling
Vlaar

Daar kan je de oorlog mee winnen
Wanneer ben je in jouw optiek een vreemdeling?
pi_60329182
Mijn optiek is in deze niet belangrijk.

Alleen de optiek van een havenslaaf in deze topic is van belang
pi_60329211
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn optiek is in deze niet belangrijk.

Alleen de optiek van een havenslaaf in deze topic is van belang
Nou, het is wel knap krom. Want je brengt Amrabat, Pieters en Zonneveld en Koevermans wel stuk voor stuk als eigen spelers. Dan is het makkelijk praten natuurlijk.
pi_60329230
PSV is idd geen vreemdelingen legioen
pi_60329266
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nou, het is wel knap krom. Want je brengt Amrabat, Pieters en Zonneveld en Koevermans wel stuk voor stuk als eigen spelers. Dan is het makkelijk praten natuurlijk.
Tuurlijk ze hebben een Nederlands paspoort
pi_60329282
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV is idd geen vreemdelingen legioen
Je moet de smilie effe weghalen dan heb je gelijk
pi_60329295
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk ze hebben een Nederlands paspoort
Ik zat meer vanuit eigen jeugd te rekenen, dus we lulden een beetje langs elkaar heen. Maar dan vind ik PSV nog steeds wel een beetje een vreemdelingenlegioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')