quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb dikke traumas vannacht iedere keer als ik de caravan hoor bewegen nu door jullie
Massieve puddingbuks?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Yashi is er en meteen gaat het weer over rosbief en, hoe noemde je het DK?
3 topics terug ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis de post met rosbief?
Hadden we het al over, topics uitprinten en gaan lezen in de uiterwaardenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
oow ik ga zoo teruglezen als ik thuisben
Tut tut... die dwangneurotische gewoonte moet je toch aflerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
nou ik moet het vl maken van swarma moeten jullie wel helpen
Zolang het niet mijn puddingbuks isquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen #152 - waar de puddingbuks met scherp schiet
Da's met kipfiletjes... ik heb het hier over een pakje rosbiefquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
aangezie he van jimmy oh noes! Doodkapje bedoelen we, komt zal het wel een ranzige manier van zelfbevrediging zijn
Dat moet je ook aan jongens overlatenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
gelukkig vond ik dat toch al niet lekker.. ik ben nog seeds niet ovr die kip heen
Ach ja... heeft niet zoveel nut met een Fobo als dat van mijquote:
Vertel eens over de koolzaadvelden in het zuiden... of de uitgestrekte lavendelplantages...quote:
Krijgen vrouwen een moedergevoel bij... goed voor het uitgaanquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Kan je mooie foto's van maken... als ie mooi genoeg is kunnen we swappenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik hebmaa 1 lavendelveld gezien el leuk dat paars zo
lapo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
voor 11 uur rdde we nog wel toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |