Nog ff leestekens en je bent helemaal de bomquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
ja jammer he pietje ik vind ook dat daar verandering in moet komen want op deze manier zijn we veel te snel klaar met het lezen van alle posts enzo,.... echt stom dat je zo snel al klaar bent
maar goed dat ik nu zon grote post plaats dan heb je iig wat te lezen he? ik hoop dat het genoeg is pietje
mooi toch, weet je iig waar je voor gewerkt hebtquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
probleem, een motor én laptop kruisen op hetzelfde moment mijn padVrees dat het én én word
Morgen pay dayquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wat een luxe, ik heb gewoon nog maar iets van 15 euro
Stel je anders even voor?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik draag ook wel eer echt nuttig bij
as always
zou k snel regelen voordat je niet meer mag terugvragenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog gewoon 3 jaar belastinggeld terug ofzokeertje regelen denk ik
Dat wordt weer spamz0r-trainen straksquote:
kwijlquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
jij mag er wel meer dan hoorwant je moet wel blijven
LR
Doe eens lief, je moet haar zo weer een heul weekend missenquote:
* Cocktailprikker lief doetquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens lief, je moet haar zo weer een heul weekend missen.
Neuh LG ontpopt zich als professioneel spamz0rquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
hoppaaa zo lukt het wel
LG & LRquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh LG ontpopt zich als professioneel spamz0r.
google dat nieuwsonderzoekje over internetten op vakantie eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
gooit fok me er ineens uit omdat ik op een uur had ingesteld, wonder dat mn ouders nog iet zjin komen kijken waar ik bljf
Die liggen nu keihard te batsen en zijn blij dat je niet binnen hoorafstand aanwezig bent...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
gooit fok me er ineens uit omdat ik op een uur had ingesteld, wonder dat mn ouders nog iet zjin komen kijken waar ik bljf
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
hahah met mijn oom en tante erbij zeker
My god... great minds think alikequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
je ouders zijn blij dat je ff opgetyft bent kunnen zij ook ff konijnensorry coctail
![]()
blijkbaarquote:
Bij ieder piepje alquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb dikke traumas vannacht iedere keer als ik de caravan hoor bewegen nu door jullie
Als je 4 stemmen hoort weet je hoe het inelkaar steektquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb dikke traumas vannacht iedere keer als ik de caravan hoor bewegen nu door jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |