ik bedoelde in t topic/onlinequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze is heul niet thuis swarma. Die verslaafde zit weer op vakantie te inetten
.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
en swarma was de eerste die me ansprak
Anders ga je ff van het weer, wijn en jongens genieten enzo!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
nee die andre stoel is bezetwaarom gaa ik er ook ôp in
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik moet mn kaart opmaken enzo![]()
en seerieu er loopt niksfatsoenlijks rond hier
Jahwel, maar dat gedeelte bewaren we voor als je thuis bentquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
dus ik hoef me niet meer opnieuw voor te stellen?
nou heb ik het al twee keer uitgelegdquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
die woonde dus in zetten ?
t lukt me nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
nou heb ik het al twee keer uitgelegd
lees es goed man
Dan doe nog maar een pogingquote:
vanavond gecremeerd, hele tuin stinkt nu nogquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
rip aan je konijn cp
jaloersquote:
whehequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef LastRequest het volgende:
en eindelijk, na weken van gezeik en gedoe, heb ik mijn belastingspullen ingevuld.. klik ik op verzenden, ligt de server van de belastingdienst eruit
had ik het maar binnen!quote:
Wat een luxe, ik heb gewoon nog maar iets van 15 euroquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
probleem, een motor én laptop kruisen op hetzelfde moment mijn padVrees dat het én én word
Nog ff leestekens en je bent helemaal de bomquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
ja jammer he pietje ik vind ook dat daar verandering in moet komen want op deze manier zijn we veel te snel klaar met het lezen van alle posts enzo,.... echt stom dat je zo snel al klaar bent
maar goed dat ik nu zon grote post plaats dan heb je iig wat te lezen he? ik hoop dat het genoeg is pietje
mooi toch, weet je iig waar je voor gewerkt hebtquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
probleem, een motor én laptop kruisen op hetzelfde moment mijn padVrees dat het én én word
Morgen pay dayquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wat een luxe, ik heb gewoon nog maar iets van 15 euro
Stel je anders even voor?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik draag ook wel eer echt nuttig bij
as always
zou k snel regelen voordat je niet meer mag terugvragenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog gewoon 3 jaar belastinggeld terug ofzokeertje regelen denk ik
Dat wordt weer spamz0r-trainen straksquote:
kwijlquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
jij mag er wel meer dan hoorwant je moet wel blijven
LR
Doe eens lief, je moet haar zo weer een heul weekend missenquote:
* Cocktailprikker lief doetquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens lief, je moet haar zo weer een heul weekend missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |