Idem. Ben zeer benieuwd naar het tweede deelquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind Cloverfield de beste film van 2008, tot nu toe.
hier ging je toch wel iets te ver met je getrollquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef 2609 het volgende:
ik vond het wel stoere film ik dacht eerst dat het echt was omdat die mensen zelf filmde maar toch bleek dat niet zo te zijn want later zag ik gewoon new york op tv ergens en niks stuk ofzo
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef 2609 het volgende:
ik vond het wel stoere film ik dacht eerst dat het echt was omdat die mensen zelf filmde maar toch bleek dat niet zo te zijn want later zag ik gewoon new york op tv ergens en niks stuk ofzo
Dit type films was al oud na Cannibal Holocaust.....quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef 2609 het volgende:
Bloemkool is baas, bloemkool maakt kanker doodquote:
Ja, kijk maar naar je avatarquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:02 schreef 2609 het volgende:
en jullie zijn echt dom alsof het niet echt kan zijn er bestaan ook buitenaartse wezens hoor
dat is paris hilton en een hond ik weet niet welke jij ziet??quote:
Een zgn. filmkenner zonder smaak dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, zo ontzettend standaard en voorspelbaar, niet normaal meer.
juist.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een zgn. filmkenner zonder smaak dus
Hou je ongefundeerde conclusies lekker voor je, ik beweer nergens filmkenner te zijn. Ik zeg alleen dat ik dit een bizar slechte film vond, een simpele actiefilm en niets meer, terwijl ik er meer van verwacht had.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een zgn. filmkenner zonder smaak dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |