SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg pauper,It's still alive. It's = het monster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben je aardig dood als er een brug waar jij onder zit instort..
There is no rehab for stupidity.
Wheheh, er stond:quote:
en jij las: appel verrot.quote:klacht einde verrot
Minder lekker dan een appel jah. Bloemkool moet je ook eerst koken en kun je niet zo uit de hand eten jewaidsquote:
Maar wottols zijn best lekker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Minder lekker dan een appel jah. Bloemkool moet je ook eerst koken en kun je niet zo uit de hand eten jewaids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef deepart het volgende:
Vond het wel een geil einde... moet je je voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idem. Ben zeer benieuwd naar het tweede deelquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind Cloverfield de beste film van 2008, tot nu toe.
hier ging je toch wel iets te ver met je getrollquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef 2609 het volgende:
ik vond het wel stoere film ik dacht eerst dat het echt was omdat die mensen zelf filmde maar toch bleek dat niet zo te zijn want later zag ik gewoon new york op tv ergens en niks stuk ofzo
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef 2609 het volgende:
ik vond het wel stoere film ik dacht eerst dat het echt was omdat die mensen zelf filmde maar toch bleek dat niet zo te zijn want later zag ik gewoon new york op tv ergens en niks stuk ofzo
Dit type films was al oud na Cannibal Holocaust.....quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef 2609 het volgende:
Bloemkool is baas, bloemkool maakt kanker doodquote:
Ja, kijk maar naar je avatarquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:02 schreef 2609 het volgende:
en jullie zijn echt dom alsof het niet echt kan zijn er bestaan ook buitenaartse wezens hoor
dat is paris hilton en een hond ik weet niet welke jij ziet??quote:
Een zgn. filmkenner zonder smaak dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, zo ontzettend standaard en voorspelbaar, niet normaal meer.
juist.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een zgn. filmkenner zonder smaak dus
Hou je ongefundeerde conclusies lekker voor je, ik beweer nergens filmkenner te zijn. Ik zeg alleen dat ik dit een bizar slechte film vond, een simpele actiefilm en niets meer, terwijl ik er meer van verwacht had.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een zgn. filmkenner zonder smaak dus
quote:
Precies. Een simpele onoriginele actiefilm. Lijkt te veel op Godzilla meets Blair Witchquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hou je ongefundeerde conclusies lekker voor je, ik beweer nergens filmkenner te zijn. Ik zeg alleen dat ik dit een bizar slechte film vond, een simpele actiefilm en niets meer, terwijl ik er meer van verwacht had.
Schaam jequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:02 schreef 2609 het volgende:
ken ik niet
sinds wanneer film jij met je hoofd?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef bluuf het volgende:
Ik vond dit echte een vreselijke kutfilm. Vooral de manier van filmen waarbij men vantevoren zei dat je dan het gevoel kreeg zelf in de film te zitten : als ik ren dan schudt mijn hoofd niet alle kanten op hoor.
Verhaal was ook niet echt al te goed te noemen (en nee, ik hoef geen happy ending, maar nu sloeg het gewoon nergens op).
Manier van filmen deed mij denken aan games met een slecht camerastandpunt waardoor je net de actie mist.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien. Is dat echt wat?
Thx. Dat ga ik zeker doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
En gewoon lekker 's avonds gaan kijken met het geluid goed hard
zogenaamd?? blair witch is gewoon echt hoor zie je zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Schaam je![]()
De eerste film met " zogenaamd terug gevonden film materiaal " .
Of dacht je dat Blair Witch de eerste was in dit genre ?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
zogenaamd?? blair witch is gewoon echt hoor zie je zo
Je trollt op een intens triest laag niveau, echt waarquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
Welk verhaal? Er is een monster en dat sloopt de stad. Om niet te hoeven bedenken hoe het beestje er komt en hoe ze er weer vanaf komen hebben ze maar het standpunt van de nietsvermoedende feestganger gepakt. te simpel gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef bluuf het volgende:
Ik vond dit echte een vreselijke kutfilm. Vooral de manier van filmen waarbij men vantevoren zei dat je dan het gevoel kreeg zelf in de film te zitten : als ik ren dan schudt mijn hoofd niet alle kanten op hoor.
Verhaal was ook niet echt al te goed te noemen (en nee, ik hoef geen happy ending, maar nu sloeg het gewoon nergens op).
Manier van filmen deed mij denken aan games met een slecht camerastandpunt waardoor je net de actie mist.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
It's still alive. It's = het monster. Een electronics winkel
Volgens mij ben je aardig dood als er een brug waar jij onder zit instort..
Er zit voor mij een verschil tussen het vergelijken van films en erkennen dat een film gewoon een 13 in een dozijn film is terwijl deze pretendeert origineel te zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan altijd films willen vergelijken met elkaar en een goed verhaal willen hebben etc etc.
Wanneer je het er los van ziet, vind ik het een knappe film
1 daarvan is zeker dat iemand een keertje moet niezen en dat al die aliens dan ineens kapot gaan door onze virussen en bacteriën?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die film heeft toch nog 3 alternatieve eindes?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef deepart het volgende:
Vond het wel een geil einde... moet je je voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelovige hippiequote:Echt super geil lijkt me dat man.. En dan zo samen naar de himmel..![]()
Ik vind het wel verfrissend als een einde heel anders dan anders is, maar films met zo'n abrupt einde als dit vind ik zichzelf vaak net tekort komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:33 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is zeker zo'n kutuser die opgegroeid is in een milieu waar enkel Disney films met een happy "And they lived happily ever after..." ending afgespeeld werden waarin mensen niet doodgaan en alleen grote bulten op hun hoofd krijgen.
Nu net gekeken. Dat einde is nog extremer dan dit einde, hoewel je daarbij wel veel meer het gevoel van een afronding hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |