quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Bewijs:
De 5 minute chocolate cake!
[ afbeelding ]
Alle ingredienten in een schaaltje!
[ afbeelding ]
Roeren!
[ afbeelding ]
Nog meer roeren!
[ afbeelding ]
Vers uit de magnetron!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op een schoteltje!
Conclusie: beetje droog. En de volgende keer echte cacao gebruiken. Misschien ook wat minder zelfrijzend bakmeel en suiker.
Ik heb vanmiddag al mayonaise gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ga taart bakken Principessa! Of een ovenschotel maken. Of iets anders met eten wat veel tijd kost en bewerkelijk is!
Werkt echt tegen de trek!
Sorry!quote:
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou een prutje maken van mozerella, beetje citroenrasp, en basalicum eroverheen...
Neejoh! Soep is de manier om van je groente die al iets te lang in de koelkast ligt af te komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.
En ik heb iets tegen mensen die soep + brood als een volwaardig maal zien.
Maar genoeg over mijn soep frustraties, ik duik de kast in om te kijken want ik kan bakken
Ik ben nu een beetje gehaastquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
PF, ging jij geen gordijnen knutselen?Is nog beter tegen trek|
M'n telefoon is leeg en de oplader is "kwijt"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Soep is de manier om van je groente die al iets te lang in de koelkast ligt af te komen.Ik ga denk courgettesoep maken van het weekend ofzo.
Wel foto's maken van je bakproject he?!
Niets mis met soep en brood voor een keertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.
En ik heb iets tegen mensen die soep + brood als een volwaardig maal zien.
Maar genoeg over mijn soep frustraties, ik duik de kast in om te kijken want ik kan bakken
naar een festival oid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik wat gemist want ika vraag me af waar mk/sol gebleven is
M'n trek is overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Water met een schijfje citroen PF? Of thee?
Die komt op de verlanglijst.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook lekker mn bed opzoeken.![]()
En nog een verhaaltje van Leo Blokhuis lezen.
Leo Blokhuis isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook lekker mn bed opzoeken.![]()
En nog een verhaaltje van Leo Blokhuis lezen.
Hehehehe, ik zit nog even TMF te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Liejannuh!
Wil je nog het sinds-kort-bijna-officiele-CUL-slaapliedje?
's ochtends in de draagdoek, 's middags in de kinderwagenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zat ie nou in een draagdoek of in de kinderwagen
Gezellig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef Troel het volgende:
Truste Liannuh!
Hier vandaag heel veel buiten geweest, lekker met Ruben in de draagdoek, naar de kapper geweest, door de stad hobbelen met de kinderwagenHeerlijk.
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, want ik heb nog nooit zo;n rugzak of babybjorn geprobeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Is zo'n draagdoek nou fijner dan zo'n rugzak of zo'n draagzak voor op je buik?
Valt bellen daar ook onder? Of is dat niet echt praten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zin om met iemand te praten, echt te praten
Jawel. Maar ik heb niet echt iemand die ik kan bellen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt bellen daar ook onder? Of is dat niet echt praten?
Hè?! Wat die hij al groot!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, want ik heb nog nooit zo;n rugzak of babybjorn geprobeerdIk vind mijn draagdoeken echt heerlijk
Ik heb er eentje die rekt, die was vooral prettig toen Ruben nog klein was en nu eentje van een andere Fokster overgenomen die niet rekt en dat is nu erg prettig. En dan heb ik er nog een, maar die is voor mij te kort, dus die is op dit moment bij iemand anders en gaat als alles meezit binnenkort naar een nieuwe eigenaar
En dan krijg je dus zoiets:
[ afbeelding ]
Sommige bochten schijnen goed te zijn omdat ze zo natuurlijk mogelijk zijn en omdat het kindje in de baarmoeder ook in een bocht lag (maarja, dan kan een kind in een veel te kleine dwangbuis ook geen kwaad, want daar moet het tenslotte tijdens de bevalling ook doorheen tochquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hè?! Wat die hij al groot!![]()
Ik vraag me bij die dingen altijd af of ze niet slecht voor de rug zijn, zeker als het kind er in ligt want dan ligt het helemaal in een bocht. En het lijkt me ook niet echt comfortabel voor jezelf eigenlijk.
Ik was van plan te gaan slapen, anders had je me rustig mogen bellen hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb niet echt iemand die ik kan bellen.
Lief, maar dan weet ik niet echt wat te zeggen aangezien we elkaar niet echt kennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was van plan te gaan slapen, anders had je me rustig mogen bellen hoor
Nouja, meestal begin je met groeten, daarna zou je kunnen vragen wat ik gedaan heb, maar dat wist je al, dus je kan over het weer beginnen enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Lief, maar dan weet ik niet echt wat te zeggen aangezien we elkaar niet echt kennen.
Hij zit in Polen. En z'n telefoon is gestolen. Hm.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Dan bel je Mr. PF toch? Daar heb je mister voor. Om tegenaan te kletsen als je met iemand wilt praten.
Gaat dat over mr PF?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen die alleen over andere mensen kunnen praten of over gebeurtenissen en spullen![]()
Ik kan hem niet bellen omdat hij nu in Polen zit en z'n leen telefoon is ook nog een stuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten Troel.![]()
PF: Een vriendje dat je stom vind omdat je even met hem wilt praten is een stom vriendje.En hij vind het vast niet stom als je belt, hij heeft jou tenslotte ook al gebeld omdat hij even je stem wilde horen.
Er zijn idd maar weinig mensen die nog kunnen luisteren tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen die alleen over andere mensen kunnen praten of over gebeurtenissen en spullen![]()
Als je er op gaat letten wel. Vaak is het zo dat mensen elkaar aftroeven met verhalen etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zijn idd maar weinig mensen die nog kunnen luisteren tegenwoordig.
Volgens mij was dat al een groot aantal jaren bekend toch en heeft Nederland daarvan al jarenlang profijt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:16 schreef beunkster het volgende:
Zo, ik ga maar eens slapen.
Zojuist twee belangrijke correlaties aangetoond: die van de olieprijs met de kolenprijs en die van de olieprijs met de gasprijs.
Weet PF intussen al wie dat is?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer: Karadzic is gearresteerd........
Leuk voor hem, kan ie lekker in een erg grote zandbak spelen met z'n schepje.quote:
Ja, ik had direct gegooled.quote:
Aparte combinatie wel, tuinbonen in spaghetti. Kan mij niet herinneren dat ooit gegeten te hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer mijn persoonlijke ontdekking vandaag was dat tuinbonen in een spaghetti recept toch lekker zijn.
Krakje houdt niet van tuinbonen.
Nee, ik zag het te laat.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dat recept is niet van mij vriend
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten beunkster![]()
Ik weet zeker dat ik over buffelmozzarella ga dromen vannacht.En knappe Italianen die hem maken. En dan bedoel ik natuurlijk niet die gozer in dat youtubefilmpje maar zo'n Italiaanse godheid.
Ezelinnenmelk met Cleopatra als alternatieve droom?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik weet zeker dat ik over buffelmozzarella ga dromen vannacht.En knappe Italianen die hem maken. En dan bedoel ik natuurlijk niet die gozer in dat youtubefilmpje maar zo'n Italiaanse godheid.
Ja natuurlijk was dat al een groot aantal jaren bekend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al een groot aantal jaren bekend toch en heeft Nederland daarvan al jarenlang profijt?
ik kan je dus altijd ook nog ergens bij mijn klanten als database-analist plaatsen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef beunkster het volgende:
Vandaar dat ik nu zelf in SPSS die analyses maar heb gedaan.
Ik ga nog niet. Dit is voorpret voor het dromen.quote:
Een rel? Over mozzarella?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
MiMu, geef toe, je hoopt op een rel!
En jij bent?quote:
Lieve schat, ik ben niet afhankelijk van bonussen meer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
Beunkster doet dat voor z'n studie ja. Maar volgens mij kan Golfer een bonus verdienen als Beunster voor een van z'n klanten gaat werken.......
Lekker schuimen als je wat zweet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik leg altijd lekkere zeep tussen m'n lakens.....
Iew, ik krijg nu al jeuk met mijn parfumallergiequote:Op woensdag 23 juli 2008 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
PF, ik heb ook m\n bed verschoond, heerlijk.
Ik leg altijd lekkere zeep tussen m'n lakens.....
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
En alweer een quote!![]()
Zie, ik leer het al!
Ben je er nu eigenlijk al achter hoe je dat gedaan hebt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
En alweer een quote!![]()
Zie, ik leer het al!
Straks pas. Ik heb morgen mijn wekelijkse Opa-vrije dag, dus mag nog even opblijven van mijn moeder.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten bloes![]()
En dan zal golfer zo wel weer achter je billen aankruipen dus ook trusten golfer.
Ouwelullendagen zijn okee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks pas. Ik heb morgen mijn wekelijkse Opa-vrije dag, dus mag nog even opblijven van mijn moeder.
dat kun je instellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:17 schreef krakkemieke het volgende:
MiMu, ik heb een dinges met lettertypes en een paar icons. Ik zie geen roze dingetje......
Ik kan je wel uitleggen hoe je dat kunt krijgen hoop ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:17 schreef krakkemieke het volgende:
MiMu, ik heb een dinges met lettertypes en een paar icons. Ik zie geen roze dingetje......
De spaanse huiswijn (rood) van c1000quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:14 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi Octo! En welke wijn maakt jouw leven goed?
Zelf met een TFT scherm erbij kan je voor dat geld nog een leuke computer kopen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:32 schreef octopussy het volgende:
voor 800 euro kan je een prima computer krijgenmonitor reken ik er voor het gemak er maar even niet bij.
Als je een cursus office via re-integratie gaat doen mag je verwachten dat ze je ook dat office-pakket gaan leveren. Even navragen dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga in september een cursus office doen en de winkel kon geen office 2003 leveren. Ik kan sowieso geen office betalen uit dat budget en dat ga zeggen ook.......
waarom eigenlijk niet gewoon office 2007?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:43 schreef krakkemieke het volgende:
Goed idee MiMu, maar ik ga een cursus volgen met office 2003....
je gaat toch, als ik het goed begrepen heb, die cursus doen via re-integratie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:45 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, de computerwinkel kan geen office 2003 leveren. Ik ga het idd wel navragen of ze wel bedacht hebben dat je als starter office moet kopen.......
Dat werkt bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:43 schreef krakkemieke het volgende:
Goed idee MiMu, maar ik ga een cursus volgen met office 2003....
Welterusten MiMu en fijne dromen over die buffelende Bianco.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga ook naar bed. Dromen over goddelijke Italianen die buffelmozzarella maken.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:49 schreef krakkemieke het volgende:
Octo, mijn nerd-vriendje is een linux vriendje...
De winkel bouwt z'n eigen pc's en ik heb er goede ervaring mee.
En ik was er niet heengegaan als ze geen XP leverden.
Als ik meer geld had, wilde ik een pc met een partitie voor linux!
Wiejquote:
Zo ben ik regelmatig in mijn eentje naar een restaurantje gegaan of naar de bioscoop.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ok, ik begrijp het.
Ooit was het mooi weer en ging in m'n eentje op een terrasje zitten en bestelde een glas witte wijn. Want het was mooi weer en ik had ontzettende trek in een glas wijn op een terras.
Ik had het zo naar m'n zin dat ik nog een glas wijn dronk.
Toen zei iedereen: wat dapper dat je zomaar alleen op een terras gaat zitten!
Ik zei: Bull! IK had er zin in. En dan kan ik kiezen. Of ik doe het niet omdat ik alleen ben. Of ik doe het omdat ik er zin in heb en ik heb het leuk.
Ik had liever gezelschap gehad. Maar als ik de keus heb tussen alleen plezier hebben, of geen plez\ier hebben, dan is mijn keus duidelijk.
Ik vind dat toch erg dapperquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo ben ik regelmatig in mijn eentje naar een restaurantje gegaan of naar de bioscoop.
Kwam het door mijn post met plaatjes?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:16 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Wiej
Ik ben maar over naar de nieuwe layout... met de quickquote
positief nieuws gister?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Morgen!
In m'n eentje in een restaurant vind ik persoonlijk ook niks.
Oh ja, hier ook nog even een big up naar SHE!
En ik ben verdomd jaloers op je. Baal zo dat dat niet morgen is, dan had ik rustig kunnen kijken..quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
Mogge
Wat er vandaag op de planning staat moge al duidelijk zijn.
*Quickquote*quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kwam het door mijn post met plaatjes?
Wat danquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
Mogge
Wat er vandaag op de planning staat moge al duidelijk zijn.
Morgen en vrijdag zijn de etappes voor de onbekende renners en misschien een massasprint. Zaterdag de tijdrit en zondag nutteloos rondjes rijden in Parijs. Daarna komen alle wielrenners naar NL en ik ga naar Parijsquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En ik ben verdomd jaloers op je. Baal zo dat dat niet morgen is, dan had ik rustig kunnen kijken..
Tour etappe naar alpe d'Huez.quote:
Wij duimen meequote:Gisteren ging het gespek goed. Van de week hoor ik meer. Ik heb 1600 gevraagd, maar nou werken ze daar maar 36 uur, dus moet nog wel effe duidelijk maken dat ik toch echt 1600 in de maand wil of ik nou 40 of 36 uur werk.
Wel relaxt om de week vrijdag vrij. Klein bedrijf, 6 man in vaste dienst, 3 part-time en elk jaar een staigair. Ze doen echt alles qua bedrukking, posters auto's, gevels, pennen, You name it.
Fingers crossed!
ja, ik weet t. Vandaag is de laatste dag die echt ergens om gaat. Ja, ik vind de sprint in Parijs ook altijd leuk om te zien, maar die kans heb ik dit weekend ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag zijn de etappes voor de onbekende renners en misschien een massasprint. Zaterdag de tijdrit en zondag nutteloos rondjes rijden in Parijs. Daarna komen alle wielrenners naar NL en ik ga naar Parijs. Nou ja Disneyland dan
.
Tsjechie is zo'n geweldig land Krnkje, gewoon gaan! Lekke rmet de auto, vrijheid, zoveel stadjes om te ontdekken, natuurparken om in te wandelen, terassjes om koffie op te drinken etc. etc.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:57 schreef KrnKje het volgende:
Oeh, Disneyland... misschien ook nog een vakantieidee
Alleen wel hoogseizoen
mwah, je moet het gewoon doen en als je het doet, dan valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:35 schreef KrnKje het volgende:
Succes Nynke!
[..]
Ik vind dat toch erg dapper
Véél geshopt, erg veelquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
Veel geshopt in NY Peri? Nog leuke dingen gezien en gedaan?![]()
Vertel eens wat meer, ik heb geen zin om te werken namelijk.
Spannend! We duimen met je mee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat dan
Gisteren ging het gespek goed. Van de week hoor ik meer. Ik heb 1600 gevraagd, maar nou werken ze daar maar 36 uur, dus moet nog wel effe duidelijk maken dat ik toch echt 1600 in de maand wil of ik nou 40 of 36 uur werk.
Wel relaxt om de week vrijdag vrij. Klein bedrijf, 6 man in vaste dienst, 3 part-time en elk jaar een staigair. Ze doen echt alles qua bedrukking, posters auto's, gevels, pennen, You name it.
Fingers crossed!
Borisz gaat naar de Touretappe op de Alp d'Huez.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef PeRi het volgende:
Waar gaat Borisz heen? Het staat niet op deze pagina.
Het shoppen is in de 6 dagen verspreid MM. Enkel winkelen is ook niks voor mij, we hebben meer geslenterd door de straten dan gewinkeld. Maar als ik ga shoppen, doe ik het wel goed.8-).
Dan zou het niet best zijn als hij hier post, want die is vandaag! Dan had ie vanmorgen om 5 uur al op die berg moeten staan voor een goed plekje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Borisz gaat naar de Touretappe op de Alp d'Huez.
Ik ga lekker de hele etappe kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zou het niet best zijn als hij hier post, want die is vandaag! Dan had ie vanmorgen om 5 uur al op die berg moeten staan voor een goed plekje.
Borisz gaat naar Disneyland, vanaf maandag denk ik, als de tour afgelopen is namelijk!
He? Oh dan heb ik iets heel raar gelezen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zou het niet best zijn als hij hier post, want die is vandaag! Dan had ie vanmorgen om 5 uur al op die berg moeten staan voor een goed plekje.
Borisz gaat naar Disneyland, vanaf maandag denk ik, als de tour afgelopen is namelijk!
Mwah, soms ben ik wel eens een nerd maar meestal valt het wel mee. En nee ik heb geen toestel met internetquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien was borisz ook wel zo'n nerd met internet op zijn telefoon trouwens. Had gekund!![]()
stop nu eens met me zo jaloers maken! Straks maar radio tour de france aan..quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga lekker de hele etappe kijken. Boogerd doet ook nog co-commentaar vanmiddag
.
Ik ga maandag naar Disneyland ja.
Ja, idd! hou ons op de hoogte. radio tour de france begint pas om 2 uur..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef borisz het volgende:
Voorlopig is het Schumacher weer die gaat aanvallen![]()
Ik heb het sportgen een beetje meegekregen alleen is een beetje doorgeslagen somsquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Veel plezier borisz!
Ik heb volgens mij het sport gen niet meegekregen,
ik vind de meeste sporten niet leuk om te doen en te zien behalve kickboken en k1en kunstschaatsen
Ophangen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef DarkElf het volgende:
oh men waarom denken mensen toch dat t leuk is om een kind, wat nét een paar woordjes eruit kan persen als t allemaal ff meezit, aan de telefoon te krijgen als je iemand belt? "hier, zeg maar gedag" en voor je kan protesteren hang je blijkbaar in de buurt van een kind en moet je leuk gaan praten ertegen
al eens gedaan jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zo van "oh ik denk dat hij/zij de verbinding per ongeluk verbrak"..
ik stond ook nog op de speakerphonequote:
Dat, als je die mensen te vriend wil houden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zo van "oh ik denk dat hij/zij de verbinding per ongeluk verbrak"..
Beetje drastische maatregel voor zo'n klein kind, vind je ook niet?quote:
hop, aan t werk jij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb last van een trillend ooglid.![]()
Heel irritant!![]()
En ik ben niet vooruit te branden vandaag.En dat terwijl ik echt iets moet afmaken.
www.radio1.nlquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ja baas!
Op welke frequentie kan ik Radio Tour de France vinden?
Lekker he, dat opruimen!?Ga ik binnenkort ook eens doen!
Delicious abo is leuk, ik heb hem voor mijn verjaardag gehad en ga hem zeker verlengenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef KrnKje het volgende:nieuwe delicious alweer uit
Misschien moet ik toch een abonnement nemen... koop het nu al bijna een heel jaar trouw elke maand los...
Had ik bij de Quest 't zelfde, maar die heb ik intussen weer opgezegd.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:08 schreef YPPY het volgende:
De Quest is leuk, die lees ik echt elke maand. Ik heb de oude ook allemaal herlezen t/m 2006. Je moet wat als je met zwangerschapsverlof bent.
Was heel gezellig. En de sauna van Zuidwoldequote:
Ik eet m vanavond ook weer..voor de vitamientjes eet ik er gestoomde brocolli bij, ben heerlijk aan t rommelen met eten de laatste tijd, t past niet bij elkaar, maar wel voedzaam enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef KrnKje het volgende:
Woeh sauna... Ik heb mijn vrijdagavond al geplandGaan we eten bij schoonouders en blijven waarschijnlijk slapen... Sowieso enkele rondjes sauna dan.
Schoonpaps heeft sauna gebouwd in de garage, lekker ruim, kan ik met m'n 2 meter zelfs ruim in liggen. Buiten een mooie buitendouche en dompelbad, ligstoelen... gewoon voor n duppie op de eerste rang
Ik heb 4 jaar Quest hier bij elkaar, maar vind het nu wel genoeg, begin het minder interessant te vinden. Wie weet over n tijdje weer...
Nog ff snel naar de winkel, was vergeten ingredienten te halen voor Nynke's mosterdsoep
jaartalstikkersquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:18 schreef YPPY het volgende:
Heb jij ook van die mooie stickertjes op de verzamelbanden zitten?
Raar gevoel zal dat zijn maar je gaat wel hele leuke tijden tegemoet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:46 schreef AKnynke het volgende:
zo. Net maar eens op vlaai getrakteerd omdat dit m'n laatste dag was. Nu nog even wat dingen in elkaar draaien, klaar zetten en m'n computer opruimen, en dan is het voorbij!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:55 schreef golfer het volgende:
De Tour is nog steeds niet beslist. Zaterdag pas in de tijdrit.
Tis klaar, ik ben thuis! Straks lekker in de stad wijn drinken om het te vieren!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, geniet van je laatste werkdag. Nu kan je je gaan richten op de toekomst
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:45 schreef Den_Haag het volgende:ook weer thuis.
Vakantie is geboekt. Het is een appartementje geworden op Samos, Griekenland.
Wat een lekker vooruitzicht voor je.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:36 schreef AKnynke het volgende:
Tis klaar, ik ben thuis! Straks lekker in de stad wijn drinken om het te vieren!![]()
![]()
Morgen lekker uitslapen, en wat nuttige dingen doen, naar de lidl en de action enzo. Vrijdag vroeg naar scheveningen. En vanaf volgende week opruimen, weggooien en dingen regelen.
Ja, ik ookquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ookBen een beetje bleh. Nog bedankt voor de domperidon
gelukkig maar!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef KrnKje het volgende:
Op zoek naar een Kook-Club
Ze doet t nog hoor
* KrnKje gaat TV kijken met n glas rosé
Er viel ook niets te kotsenquote:
Ja, vlak nadat ik de vloer had schoongemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er viel ook niets te kotsen![]()
Zeg, heb jij vannacht je voeten eigenlijk nog gewassen voor je in bed kroop?
En ze is weer wegquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nog in Groningenen het is hier leuk
en dus ga ik weer offline
![]()
(Lein: ik heb geen beltegoed meer, dus ik kan je niet terug sms' en)
Ja dat had ik begrepen van Isa!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef freecell het volgende:
[..]
En ze is weer weg
De sauna in Zuidwolde ís ook tof Leintjeuh, is er bijna altijd rustig!
Hier alles prima!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen van Isa!
Hoe is het eigenlijk met jou en jeen je mini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |