quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Bewijs:
De 5 minute chocolate cake!
[ afbeelding ]
Alle ingredienten in een schaaltje!
[ afbeelding ]
Roeren!
[ afbeelding ]
Nog meer roeren!
[ afbeelding ]
Vers uit de magnetron!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op een schoteltje!
Conclusie: beetje droog. En de volgende keer echte cacao gebruiken. Misschien ook wat minder zelfrijzend bakmeel en suiker.
Ik heb vanmiddag al mayonaise gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ga taart bakken Principessa! Of een ovenschotel maken. Of iets anders met eten wat veel tijd kost en bewerkelijk is!
Werkt echt tegen de trek!
Sorry!quote:
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou een prutje maken van mozerella, beetje citroenrasp, en basalicum eroverheen...
Neejoh! Soep is de manier om van je groente die al iets te lang in de koelkast ligt af te komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.
En ik heb iets tegen mensen die soep + brood als een volwaardig maal zien.
Maar genoeg over mijn soep frustraties, ik duik de kast in om te kijken want ik kan bakken
Ik ben nu een beetje gehaastquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
PF, ging jij geen gordijnen knutselen?Is nog beter tegen trek|
M'n telefoon is leeg en de oplader is "kwijt"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Soep is de manier om van je groente die al iets te lang in de koelkast ligt af te komen.Ik ga denk courgettesoep maken van het weekend ofzo.
Wel foto's maken van je bakproject he?!
Niets mis met soep en brood voor een keertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.
En ik heb iets tegen mensen die soep + brood als een volwaardig maal zien.
Maar genoeg over mijn soep frustraties, ik duik de kast in om te kijken want ik kan bakken
naar een festival oid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik wat gemist want ika vraag me af waar mk/sol gebleven is
M'n trek is overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Water met een schijfje citroen PF? Of thee?
Die komt op de verlanglijst.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook lekker mn bed opzoeken.![]()
En nog een verhaaltje van Leo Blokhuis lezen.
Leo Blokhuis isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook lekker mn bed opzoeken.![]()
En nog een verhaaltje van Leo Blokhuis lezen.
Hehehehe, ik zit nog even TMF te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Liejannuh!
Wil je nog het sinds-kort-bijna-officiele-CUL-slaapliedje?
's ochtends in de draagdoek, 's middags in de kinderwagenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zat ie nou in een draagdoek of in de kinderwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |