quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Bewijs:
De 5 minute chocolate cake!
[ afbeelding ]
Alle ingredienten in een schaaltje!
[ afbeelding ]
Roeren!
[ afbeelding ]
Nog meer roeren!
[ afbeelding ]
Vers uit de magnetron!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op een schoteltje!
Conclusie: beetje droog. En de volgende keer echte cacao gebruiken. Misschien ook wat minder zelfrijzend bakmeel en suiker.
Ik heb vanmiddag al mayonaise gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ga taart bakken Principessa! Of een ovenschotel maken. Of iets anders met eten wat veel tijd kost en bewerkelijk is!
Werkt echt tegen de trek!
Sorry!quote:
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou een prutje maken van mozerella, beetje citroenrasp, en basalicum eroverheen...
Neejoh! Soep is de manier om van je groente die al iets te lang in de koelkast ligt af te komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.
En ik heb iets tegen mensen die soep + brood als een volwaardig maal zien.
Maar genoeg over mijn soep frustraties, ik duik de kast in om te kijken want ik kan bakken
Ik ben nu een beetje gehaastquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
PF, ging jij geen gordijnen knutselen?Is nog beter tegen trek|
M'n telefoon is leeg en de oplader is "kwijt"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Soep is de manier om van je groente die al iets te lang in de koelkast ligt af te komen.Ik ga denk courgettesoep maken van het weekend ofzo.
Wel foto's maken van je bakproject he?!
Niets mis met soep en brood voor een keertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Soep is water met een smaakje. En ik krijg er dorst van.
En ik heb iets tegen mensen die soep + brood als een volwaardig maal zien.
Maar genoeg over mijn soep frustraties, ik duik de kast in om te kijken want ik kan bakken
naar een festival oid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik wat gemist want ika vraag me af waar mk/sol gebleven is
M'n trek is overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Water met een schijfje citroen PF? Of thee?
Die komt op de verlanglijst.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook lekker mn bed opzoeken.![]()
En nog een verhaaltje van Leo Blokhuis lezen.
Leo Blokhuis isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook lekker mn bed opzoeken.![]()
En nog een verhaaltje van Leo Blokhuis lezen.
Hehehehe, ik zit nog even TMF te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Liejannuh!
Wil je nog het sinds-kort-bijna-officiele-CUL-slaapliedje?
's ochtends in de draagdoek, 's middags in de kinderwagenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zat ie nou in een draagdoek of in de kinderwagen
Gezellig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef Troel het volgende:
Truste Liannuh!
Hier vandaag heel veel buiten geweest, lekker met Ruben in de draagdoek, naar de kapper geweest, door de stad hobbelen met de kinderwagenHeerlijk.
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, want ik heb nog nooit zo;n rugzak of babybjorn geprobeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Is zo'n draagdoek nou fijner dan zo'n rugzak of zo'n draagzak voor op je buik?
Valt bellen daar ook onder? Of is dat niet echt praten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zin om met iemand te praten, echt te praten
Jawel. Maar ik heb niet echt iemand die ik kan bellen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt bellen daar ook onder? Of is dat niet echt praten?
Hè?! Wat die hij al groot!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, want ik heb nog nooit zo;n rugzak of babybjorn geprobeerdIk vind mijn draagdoeken echt heerlijk
Ik heb er eentje die rekt, die was vooral prettig toen Ruben nog klein was en nu eentje van een andere Fokster overgenomen die niet rekt en dat is nu erg prettig. En dan heb ik er nog een, maar die is voor mij te kort, dus die is op dit moment bij iemand anders en gaat als alles meezit binnenkort naar een nieuwe eigenaar
En dan krijg je dus zoiets:
[ afbeelding ]
Sommige bochten schijnen goed te zijn omdat ze zo natuurlijk mogelijk zijn en omdat het kindje in de baarmoeder ook in een bocht lag (maarja, dan kan een kind in een veel te kleine dwangbuis ook geen kwaad, want daar moet het tenslotte tijdens de bevalling ook doorheen tochquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hè?! Wat die hij al groot!![]()
Ik vraag me bij die dingen altijd af of ze niet slecht voor de rug zijn, zeker als het kind er in ligt want dan ligt het helemaal in een bocht. En het lijkt me ook niet echt comfortabel voor jezelf eigenlijk.
Ik was van plan te gaan slapen, anders had je me rustig mogen bellen hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb niet echt iemand die ik kan bellen.
Lief, maar dan weet ik niet echt wat te zeggen aangezien we elkaar niet echt kennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was van plan te gaan slapen, anders had je me rustig mogen bellen hoor
Nouja, meestal begin je met groeten, daarna zou je kunnen vragen wat ik gedaan heb, maar dat wist je al, dus je kan over het weer beginnen enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Lief, maar dan weet ik niet echt wat te zeggen aangezien we elkaar niet echt kennen.
Hij zit in Polen. En z'n telefoon is gestolen. Hm.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Dan bel je Mr. PF toch? Daar heb je mister voor. Om tegenaan te kletsen als je met iemand wilt praten.
Gaat dat over mr PF?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen die alleen over andere mensen kunnen praten of over gebeurtenissen en spullen![]()
Ik kan hem niet bellen omdat hij nu in Polen zit en z'n leen telefoon is ook nog een stuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten Troel.![]()
PF: Een vriendje dat je stom vind omdat je even met hem wilt praten is een stom vriendje.En hij vind het vast niet stom als je belt, hij heeft jou tenslotte ook al gebeld omdat hij even je stem wilde horen.
Er zijn idd maar weinig mensen die nog kunnen luisteren tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen die alleen over andere mensen kunnen praten of over gebeurtenissen en spullen![]()
Als je er op gaat letten wel. Vaak is het zo dat mensen elkaar aftroeven met verhalen etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zijn idd maar weinig mensen die nog kunnen luisteren tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |