Ik wilde er ook een aliën mee neukenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Die is ook om de aliens te neuken als ze komen gekkie!!!
Klacht, de piemel van mijn vriend is grootquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg zo de nieuwe Quest binnen vorige week en daar zat dus een aliën condoom bij. Zo'n groen ding met van die noppen er op. Wij denken: leuk, dat moeten we eens uitproberen!
Nou mooi niet dus, want dat ding is veel te klein!
Ongeveer zoiets, maar dan groen:
[ afbeelding ]
Klacht: Quest geeft funcondooms weg voor ondermaatse piem0lsGeef dan niks
Maar hij paste wel?//quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb 'm geprobeerd bij het masturberen maar de vellen hingen van m'n handen naar beneden dus ik ben maar gestopt.
Nee, dat is geen klachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klacht, de piemel van mijn vriend is groot
Ik hoop voor je dat je 'm niet past danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Discovery. het volgende:
Vet cool, hiervoor heb ik de quest gekocht deze maand. Normaal koopt mijn moeder hem voor me, maar als ze dat deze maand ook doet heb ik em dubbel.
Och als ik er dan toch twee heb, dan knip ik ze open en lijm ze aan elkaar...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je 'm niet past dan
Niet met superlijm eh, anders zit je voor eeuwig met zo'n groen struikje op je dopquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Discovery. het volgende:
[..]
Och als ik er dan toch twee heb, dan knip ik ze open en lijm ze aan elkaar...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Discovery. het volgende:
[..]
Och als ik er dan toch twee heb, dan knip ik ze open en lijm ze aan elkaar...
Niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar hij paste wel?//
Dan heb jij een kleine piem0l
Of de Ketstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:43 schreef the_contract_killer het volgende:
een aliencondoom...![]()
ik bedoel,blijkbaar zat daar bij de quest iemand aan zn bureau en kreeg ineens de gedachte van hee,zullen we een aliencondoom maken en die bij het blad doen![]()
als die half gare ook de cover had moeten maken voor die editie had het blad deze keer de kwest geheten
Ik kom anders net zo lekker klaar als ieder ander.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]!!
OT: morgen ff de quest kopen en hopen dat ie me niet past
whehe, het gaat om het ideequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik kom anders net zo lekker klaar als ieder ander.
Ok, tot danquote:
Ik zeg ook altijd: ja, maar het stond in de questquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar ik vind het blad zelf wel leuk
Van die heerlijke rookpauze-gespreksonderwerpen"In de Quest stond een onderzoek waaruit bleek dat nijlpaarden met roze oorschelpen een betere weerstand tegen de nijlamoebe hebben" enzo
Als een goedkoop condoom met een bolcactus op het eindequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:33 schreef longinus het volgende:
Maar, hoe ziet ie er uitgerold uit ?
beter dan een mickeymouse condoom lijkt mequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als een goedkoop condoom met een bolcactus op het einde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als een goedkoop condoom met een bolcactus op het einde
Verkapt-kijk-mij-een-grotere-lul-hebben-dan-de-gemiddelde-man.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg zo de nieuwe Quest binnen vorige week en daar zat dus een aliën condoom bij. Zo'n groen ding met van die noppen er op. Wij denken: leuk, dat moeten we eens uitproberen!
Nou mooi niet dus, want dat ding is veel te klein!
Ongeveer zoiets, maar dan groen:
[ afbeelding ]
Klacht: Quest geeft funcondooms weg voor ondermaatse piem0lsGeef dan niks
Die omtrek haal ik helaas net nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-grotere-lul-hebben-dan-de-gemiddelde-man.
Kom er maar eerlijk voor uit dat jou penis stijf 14 cm, wat vrij normaal is.
Ik heb geen piem0l gekquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
... als anticonceptiemiddel! Omdat ze niet lekdicht zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Zenon het volgende:
het is ook een funcondoom, mongool. Op de achterkant van dat kartonnetje waar hij aan vastzit staat ook dat je hem niet kan gebruiken.
Om als ballon te dienen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
... als anticonceptiemiddel! Omdat ze niet lekdicht zijnMaar ze horen welom een penis te passen, wat is anders het nut van het bestaan van die dingen?
Een fun-anticonceptiemiddel dat niet werkt als anticonceptiemiddel. Ongeveer hetzelfde als een auto hebben zonder motor, maar wél met zeer fraaie suicide-doors.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Zenon het volgende:
het is ook een funcondoom, mongool. Op de achterkant van dat kartonnetje waar hij aan vastzit staat ook dat je hem niet kan gebruiken.
kijk, daar heb je het al, het ongeluk in de hoek...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een ballon die niet lekdicht is is minstens zo nutteloos
SQ, viezerik, als ik had geweten dat jij een piemol had, dan had ik jou mijn tieten niet laten zienquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
*fap*quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
SQ, viezerik, als ik had geweten dat jij een piemol had, dan had ik jou mijn tieten niet laten zien
Puntquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een ballon die niet lekdicht is is minstens zo nutteloos
Heyquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
SQ, viezerik, als ik had geweten dat jij een piemol had, dan had ik jou mijn tieten niet laten zien
Kijk maarquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef Juup© het volgende:
Maar goed, zou zo'n condoom ook werkelijk te koop zijn c.q. komen? Heeft weinig opwindend nut lijkt mij.
Post van het jaar als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wilde er ook een aliën mee neuken
Nou, zet 'm in je sigquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Post van het jaar als het aan mij ligt
Nee muts, da's bierquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef amaranta het volgende:
jellloo supmarien?
kom jij klaar met je vingers ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:27 schreef Tism het volgende:
Dat ding moet je ook om je vinger doen, NIET om je PENIS!!!..![]()
..
Nee, maar mijn vriendinnen wel, door mijn vingers!..quote:
Ik denk dat die waarschuwingen er niet voor niks op staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:07 schreef Discovery. het volgende:
kan je dat ding nou wel gebruiken zonder kinderen te krijgen of nietiemand ervaring met dit soort rotzooi?
wtf ? hoe moet je zon ding er uberhaupt ooit in krijgen bij je vriendin ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee letterlijk gaan cockfighten
Doorduwen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ? hoe moet je zon ding er uberhaupt ooit in krijgen bij je vriendin ?
Bwhehe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee letterlijk gaan cockfighten
een baby past ook..quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ? hoe moet je zon ding er uberhaupt ooit in krijgen bij je vriendin ?
Jij?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:30 schreef julian6 het volgende:
This thread is worthless without pics..
Wie maakt er een foto van een uitgerolde alien condoom?
Ik las net op de FP dat aliens kleiner zijn dan mensen, dus ze zullen wss ook een kleiner geslachtsdeel hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef BOTER.... het volgende:
Misschien doen aliens het wel in een heel ander gaatje?
Wil je een actiefoto of wil je m na afloop volgeblaft op de foto hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:30 schreef julian6 het volgende:
This thread is worthless without pics..
Wie maakt er een foto van een uitgerolde alien condoom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |