Heyquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
SQ, viezerik, als ik had geweten dat jij een piemol had, dan had ik jou mijn tieten niet laten zien
Kijk maarquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef Juup© het volgende:
Maar goed, zou zo'n condoom ook werkelijk te koop zijn c.q. komen? Heeft weinig opwindend nut lijkt mij.
Post van het jaar als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wilde er ook een aliën mee neuken
Nou, zet 'm in je sigquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Post van het jaar als het aan mij ligt
Nee muts, da's bierquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef amaranta het volgende:
jellloo supmarien?
kom jij klaar met je vingers ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:27 schreef Tism het volgende:
Dat ding moet je ook om je vinger doen, NIET om je PENIS!!!..![]()
..
Nee, maar mijn vriendinnen wel, door mijn vingers!..quote:
Ik denk dat die waarschuwingen er niet voor niks op staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:07 schreef Discovery. het volgende:
kan je dat ding nou wel gebruiken zonder kinderen te krijgen of nietiemand ervaring met dit soort rotzooi?
wtf ? hoe moet je zon ding er uberhaupt ooit in krijgen bij je vriendin ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee letterlijk gaan cockfighten
Doorduwen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ? hoe moet je zon ding er uberhaupt ooit in krijgen bij je vriendin ?
Bwhehe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee letterlijk gaan cockfighten
een baby past ook..quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ? hoe moet je zon ding er uberhaupt ooit in krijgen bij je vriendin ?
Jij?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:30 schreef julian6 het volgende:
This thread is worthless without pics..
Wie maakt er een foto van een uitgerolde alien condoom?
Ik las net op de FP dat aliens kleiner zijn dan mensen, dus ze zullen wss ook een kleiner geslachtsdeel hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef BOTER.... het volgende:
Misschien doen aliens het wel in een heel ander gaatje?
Wil je een actiefoto of wil je m na afloop volgeblaft op de foto hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:30 schreef julian6 het volgende:
This thread is worthless without pics..
Wie maakt er een foto van een uitgerolde alien condoom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |