Ik wilde er ook een aliën mee neukenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Die is ook om de aliens te neuken als ze komen gekkie!!!
Klacht, de piemel van mijn vriend is grootquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg zo de nieuwe Quest binnen vorige week en daar zat dus een aliën condoom bij. Zo'n groen ding met van die noppen er op. Wij denken: leuk, dat moeten we eens uitproberen!
Nou mooi niet dus, want dat ding is veel te klein!
Ongeveer zoiets, maar dan groen:
[ afbeelding ]
Klacht: Quest geeft funcondooms weg voor ondermaatse piem0lsGeef dan niks
Maar hij paste wel?//quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb 'm geprobeerd bij het masturberen maar de vellen hingen van m'n handen naar beneden dus ik ben maar gestopt.
Nee, dat is geen klachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klacht, de piemel van mijn vriend is groot
Ik hoop voor je dat je 'm niet past danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Discovery. het volgende:
Vet cool, hiervoor heb ik de quest gekocht deze maand. Normaal koopt mijn moeder hem voor me, maar als ze dat deze maand ook doet heb ik em dubbel.
Och als ik er dan toch twee heb, dan knip ik ze open en lijm ze aan elkaar...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je 'm niet past dan
Niet met superlijm eh, anders zit je voor eeuwig met zo'n groen struikje op je dopquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Discovery. het volgende:
[..]
Och als ik er dan toch twee heb, dan knip ik ze open en lijm ze aan elkaar...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Discovery. het volgende:
[..]
Och als ik er dan toch twee heb, dan knip ik ze open en lijm ze aan elkaar...
Niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar hij paste wel?//
Dan heb jij een kleine piem0l
Of de Ketstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:43 schreef the_contract_killer het volgende:
een aliencondoom...![]()
ik bedoel,blijkbaar zat daar bij de quest iemand aan zn bureau en kreeg ineens de gedachte van hee,zullen we een aliencondoom maken en die bij het blad doen![]()
als die half gare ook de cover had moeten maken voor die editie had het blad deze keer de kwest geheten
Ik kom anders net zo lekker klaar als ieder ander.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]!!
OT: morgen ff de quest kopen en hopen dat ie me niet past
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |