whehe, het gaat om het ideequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik kom anders net zo lekker klaar als ieder ander.
Ok, tot danquote:
Ik zeg ook altijd: ja, maar het stond in de questquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar ik vind het blad zelf wel leuk
Van die heerlijke rookpauze-gespreksonderwerpen"In de Quest stond een onderzoek waaruit bleek dat nijlpaarden met roze oorschelpen een betere weerstand tegen de nijlamoebe hebben" enzo
Als een goedkoop condoom met een bolcactus op het eindequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:33 schreef longinus het volgende:
Maar, hoe ziet ie er uitgerold uit ?
beter dan een mickeymouse condoom lijkt mequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als een goedkoop condoom met een bolcactus op het einde
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als een goedkoop condoom met een bolcactus op het einde
Verkapt-kijk-mij-een-grotere-lul-hebben-dan-de-gemiddelde-man.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg zo de nieuwe Quest binnen vorige week en daar zat dus een aliën condoom bij. Zo'n groen ding met van die noppen er op. Wij denken: leuk, dat moeten we eens uitproberen!
Nou mooi niet dus, want dat ding is veel te klein!
Ongeveer zoiets, maar dan groen:
[ afbeelding ]
Klacht: Quest geeft funcondooms weg voor ondermaatse piem0lsGeef dan niks
Die omtrek haal ik helaas net nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-een-grotere-lul-hebben-dan-de-gemiddelde-man.
Kom er maar eerlijk voor uit dat jou penis stijf 14 cm, wat vrij normaal is.
Ik heb geen piem0l gekquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
... als anticonceptiemiddel! Omdat ze niet lekdicht zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Zenon het volgende:
het is ook een funcondoom, mongool. Op de achterkant van dat kartonnetje waar hij aan vastzit staat ook dat je hem niet kan gebruiken.
Om als ballon te dienen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
... als anticonceptiemiddel! Omdat ze niet lekdicht zijnMaar ze horen welom een penis te passen, wat is anders het nut van het bestaan van die dingen?
Een fun-anticonceptiemiddel dat niet werkt als anticonceptiemiddel. Ongeveer hetzelfde als een auto hebben zonder motor, maar wél met zeer fraaie suicide-doors.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef Zenon het volgende:
het is ook een funcondoom, mongool. Op de achterkant van dat kartonnetje waar hij aan vastzit staat ook dat je hem niet kan gebruiken.
kijk, daar heb je het al, het ongeluk in de hoek...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een ballon die niet lekdicht is is minstens zo nutteloos
SQ, viezerik, als ik had geweten dat jij een piemol had, dan had ik jou mijn tieten niet laten zienquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
*fap*quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
SQ, viezerik, als ik had geweten dat jij een piemol had, dan had ik jou mijn tieten niet laten zien
Puntquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een ballon die niet lekdicht is is minstens zo nutteloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |