Handdoeken kunnen prima tegen wasverzachter. Het zou alleen kunnen dat ze iets minder goed absorberen. Ik hoef geen zachte handdoeken, maar ik gebruik een eetlepel voor de geur.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb de tuin weer eens een beetje aangepakt, of in ieder geval het fruit-gedeelte. En we hebben nog wat van die Dasty-producten gekocht om te proberen, inclusief die ontvetter. En de sink van de wc ook geshined, er zat kalk op het putje en dat gaatje om het water weg te laten lopen als de gootsteen te vol is. Hoe heet dat ding eigenlijk?
Wat er ook nog op het menu staat vandaag: de bank inspuiten met reiniger en de woonkamer zuigen, dan kan de bank meteen meegenomen worden.
Ik heb niet genoeg was meer voor een volle wasmachine, dus geen was vandaag. Ik heb trouwens wasverzachter gekocht, was in de aanbieding. Meestal gebruik ik dat spul niet omdat ik alle was bij elkaar gooi, dus ook handdoeken. En handdoeken kunnen niet echt tegen wasverzachter, heb ik begrepen.![]()
Handdoeken kunnen best een beetje wasverzachter hebben, als je er maar niet heel veel bijdoet. Gewoon een beetje voor de geur. Als je eentje van goede kwaliteit neemt, bijvoorbeeld Lenor, ruik je m heel lang en heb je heel weinig nodig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het gaat mij ook voornamelijk om de geur, maar ik kan me nog wel hele zachte handdoeken herinneren, die voor geen meter droogden. Dat vond ik altijd wat minder. Maar misschien zijn de wasverzachters tegenwoordig beter. Toch maar eens proberen.
Vandaag de vloer van de woonkamer schoongemaakt en behandeld met glansmiddel. Dat was een jaar geleden ook voor het laatst gedaan.Maar het ziet er geweldig uit en het duurde allemaal niet eens zo heel lang...
En daarnaast regent het pijpestelen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
- edit - ik wil eigenlijk graag nog de ramen zemen, maar het waait zo hard buiten en dan durf ik niet zo goed
Oh, hier niet nog... Maar goed excuusquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:40 schreef pessie het volgende:
[..]
En daarnaast regent het pijpestelen...
Ik heb een wasdroger, dan heb ik geen wasverzachter nodig voor zachte handdoeken. Maar ik heb liever lekker stugge handdoeken. Scheelt ook weer scrubben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het gaat mij ook voornamelijk om de geur, maar ik kan me nog wel hele zachte handdoeken herinneren, die voor geen meter droogden. Dat vond ik altijd wat minder. Maar misschien zijn de wasverzachters tegenwoordig beter. Toch maar eens proberen.
Vandaag de vloer van de woonkamer schoongemaakt en behandeld met glansmiddel. Dat was een jaar geleden ook voor het laatst gedaan.Maar het ziet er geweldig uit en het duurde allemaal niet eens zo heel lang...
*giechel*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar ze moeten NU WEG. *Stapvoet*
Anders is mijn sink niet shiny...
Ik wou dat ik ruimte had voor een droger. Hier hebben we met de komst van de baby geen ruimte meer om was te drogen behalve op het balkon. Met het huidige weer ook niet echt een pretje...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb toen ik mijn man leerde kennen zijn wasdroger resoluut de deur uitgegooid.We hebben een droogmolen en wasrekken en dat werkt goed (zolang het niet regent
). Maar wasdrogers vreten dus energie en dat vindt onze bankrekening niet leuk...
Ja sorry, nu ben je verplicht je sink te shinen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:57 schreef Graseter het volgende:
Hoi, zit -Engel- hier?
Wat is dit voor een topic?
He? Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, nu ben je verplicht je sink te shinen.
Succes!
Ik had zo'n tante die echt alles direct ging afwassen. Ik vond dat heel vermoeiend. Ben je thee aan het drinken, moet je even wat pakken of naar de wc, kom je terug: kopje weg. En als je dan een tweede kopje thee wilde moest je eerst weer een schoon (of je schoon gemaakte) kopje pakkenquote:Op zondag 19 september 2010 08:59 schreef -Engel- het volgende:
Ik hanteer eigenlijk ook altijd het aanrecht en de wasbak-schoon principe.... maar soms was ik dat ene kopje gewoon niet gelijk af......
Een beetje shampoo verdunt met water en hiermee de vlek behandeld.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heb je nou voor die vlek gebruikt?
Dat doe ik niet hoor..... ik laat het eerder staan tot ik er drie of vier hebquote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had zo'n tante die echt alles direct ging afwassen. Ik vond dat heel vermoeiend. Ben je thee aan het drinken, moet je even wat pakken of naar de wc, kom je terug: kopje weg. En als je dan een tweede kopje thee wilde moest je eerst weer een schoon (of je schoon gemaakte) kopje pakken
Grasje.... als je aan de vrouw wil... zou je af en toe wat moeten huishouden..... dat vinden sommige dames een pluspuntquote:
En als ik dan die vrouw heb het haar laten doen?quote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grasje.... als je aan de vrouw wil... zou je af en toe wat moeten huishouden..... dat vinden sommige dames een pluspunt
dan eerlijk verdelenquote:Op zondag 19 september 2010 13:37 schreef Graseter het volgende:
En als ik dan die vrouw heb het haar laten doen?
quote:Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef Graseter het volgende:
Maar schoonmaken is toch een van de belangrijkste taken voor een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al te vaak gedaan, ik houd niks overquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:36 schreef morgane het volgende:
ik ga voordat ik van start ga met de rest v.d. Babysteps eerst maar eens declutteren met een vuilniszak in mn handik wil in ieder geval die 27 dingen weggooien regel halen.
Bweheheh faaaaaaaaaaaailquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera! Ik heb sinds het begin van deze maand geen CHAOS meer gehad... Ik heb namelijk sinds kort een schoonmaakster! Het is niet "zoals je het zelf zou doen". Maar het is zeg maar 90% die 10% stelt dan niets meer voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |